VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sami 16-10-2020

Snel geleverd. Nieuwe duurdere versie geleverd van een bestelde wasmachine omdat die niet leverbaar was.

Roland Duistermaat 16-10-2020

Wij hadden een keuken bij IKEA besteld inclusief apparatuur. 1 dag voor levering kregen wij het bericht dat de koelvriescombi niet meer leverbaar was. Dat is natuurlijk heel vervelend als er een monteur komt om alles te monteren. Na wat op Google gezocht te hebben kwamen wij op de site van Veiligkipen.nu terrecht. We vonden hier een mooi apparaat en bestelde deze om 16.30 uur. De volgende dag werdt onze bestelling VK905522 netjes om 13.00 uur geleverd en onze monteur kon gelukkig het apparaat gelijk installeren.

Nogmaals dank voor de goeie service en snelle levering!

J van Bossum 16-10-2020

Het artikel(combi oven) werd bij veiligkopen het goedkoopste aangeboden in vergelijking met andere webwinkels. Scheelde wel 40 euro. 'S avonds besteld en de volgende ochtend al in huis ! en geen bezorgkosten. We werden keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Ze doen wat ze zeggen; op tijd een mail én berichtje via de telefoon. Mensen waren vriendelijk en fijn dat het oude apparaat ook meteen meegenomen werd. Heel prettig.

Jacob O 16-10-2020

heel snel, heel attent, heel betrouwbaar, heel klantgericht. De website is duidelijk, er is ruime keus op voorraad.

Karlijn 16-10-2020

Wij zijn langsgeweest bij het ophaalpunt. Last minute een andere keuze gemaakt waarbij we enorm vriendelijk en goed geholpen werden. Daarnaast concurrerende prijzen en de bezorging van de nalevering was goed geregeld.

RP 15-10-2020

Very beautiful shopping experience. Product is described well with nice photos. Product delivered on agreed date.

Mike 15-10-2020

Ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben!
Overzichtelijke website, snelle service, klantvriendelijk en snelle levering!
Ik beveel jullie zeker aan :-)

Marcus 15-10-2020

Eindelijk een winkel waar het wel goed geregeld is, ze komen keurig hun afspraken na, staan je netjes te woord en bevestigen ook wat er is afgesproken.
Ons bestelde product was niet meer voorradig, maar we kregen een aanzienlijk duurder type voor dezelfde prijs.
Top!!

HG 15-10-2020

uitstekende winkel, zeer correcte behandeling snel en volgens afspraak zeer aanbevelingswaardig.
ook de prijs is zeer concurrerend.

Conzept 15-10-2020

We plaatsten onze bestelling vanuit Duitsland en waren aanvankelijk een beetje sceptisch of alles goed zou werken. Een persoonlijk telefonisch contact nam echter alle twijfels weg en het hele proces van bestelling tot levering verliep volledig probleemloos. Veel dank aan het servicepersoneel van veiligkopen.eu - we kunnen deze dealer alleen maar aanraden!

Logica Bouw 15-10-2020

De bestelling Super snel geleverd, de bezorger zijn vriendelijk, van de voor krijgen melding voor de bezorg tijd 👌

Tjulo 15-10-2020

Fijne zaak. Meerdere keren apparaten besteld. Vriendelijke afhandeling, nette prijzen.
Volgende x weer !!

Tineke 15-10-2020

Dit was een levering zoals je het wilt.
Snel, accuraat, veilig!
Prima op tijd, duidelijk aangegeven van te voren via mail. Kortom een top levering!

Veilig kopen 14-10-2020

Net als voorgaande keren, keurig op tijd en goed afgeleverd.
Al verschillende keren besteld. (Deze ronde was het een huwelijkscadeau!)
Sterker nog, de wasmachine bleek niet meer leverbaar te zijn, maar het werd direct opgelost een vernieuwde type met de "oude"prijs.

Marieke Kant 14-10-2020

Toen ik een bepaalde koelkast googlde kwam ik uit op deze site. De koelkast was hier ook stukke goedkoper dan bij andere webshops. Het mooie is dat je via deze site er garantie bij kan kopen en dan als je dat wilt de koelkast de volgende dag al bij u in huis is. Vandaag is mijn nieuwe koelkast bezorgd en de bezorgers hebben de oude mee terug genomen. Top service.

Frans 13-10-2020

Zeer snelle levering en goede prijs en direct op voorraad. De klant moet zich aan de Corona regels houden, de vervoerder medewerkers doen dat zelf onvoldoende.

Marlies 12-10-2020

Uitstekende webwinkel! We kenden veilig kopen.nu nog niet , maar kunnen ‘m aan iedereen aanbevelen. De productinformatie springt er positief uit ten opzichte van veel andere webwinkels. Volledig en consumentvriendelijk. Bovendien hebben wij ons product voor de absoluut laagste prijs kunnen kopen. Zondag besteld, maandag keurig bezorgd door Dynalogic. We hebben ervaring met veel bezorgdiensten, maar Dynalogic is de beste: goede informatie over aankomsttijden en betrouwbaar.

Caroline Zwart 12-10-2020

Prima winkel. Het door ons gewenste artikel was uitverkocht, maar we kregen voor dezelfde prijs een duurdere. Top!

John Brokling sr. 11-10-2020

Ik heb in eerste instantie voor deze shop gekozen omdat ik daar het wasdrogermodel van mijn keuze vond, tegen een prima prijs. Toen het model al uitverkocht bleek, kreeg ik een beter exenplaar voor dezelfde prijs als die van mijn keuze. Telefonisch contact verliep perfect, met mensen met veel kennis van zaken. Levering was perfect zoals afgesproken. Ik ben meer dan 100% tevreden over deze winkel.

Desiree 10-10-2020

Top service, snelle bezorging. Snelle en keurige aflevering. Blij met de aankoop.

MH 09-10-2020

Om 20.40 besteld en volgende dag om 14.00 geleverd! Super service en ook daadwerkelijk zo snel leveren als vermeld is op de site! En naast goede prijs ook duidelijke communicatie en netjes afgeleverd. Ben zeer blij met de wasmachine (VK903223).

Jeanette Jipping 09-10-2020

Bij toeval hier terechtgekomen op zoektocht naar een nieuwe koel-vriescombinatie voor inbouw in onze 24 jaar oude keuken. We zijn heel goed geadviseerd om het juiste merk in de juiste maat te vinden, zodat de keuken in tact kan blijven. We zijn heel blij met onze nieuwe Liebherr! Hij is zo stil en lekker ruim van binnen. En het inbouwen was binnen een uur klaar!

Sander 08-10-2020

Alles was top! Laat besteld volgende dag geleverd. Goede service en goedkoop!

Jaimy keijzers 08-10-2020

Het was makkelijk en snel besteld
De levering was super het regende hard de arme jongens kregen een klapband met het karretje waardoor de wasmachine met de hand naar de schuur gedragen moest worden ze hebben het goed gedaan! Goed en vriendelijk

Pk 08-10-2020

Doe al jaren mijn witgoed aankopen bij deze zaak super service en snel geleverd
Goed bereikbaar voor vragen en oplossingen