VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Margo 28-06-2023

Zeer correcte afhandeling en supersnelle levering.
DOE ZO VERDER, ik raad deze winkel aan.

Peters Prickwaert 27-06-2023

Makkelijk shoppen, bestellen, inplannen en leveren tegen de laagsteprijs
Het leveren was erg makkelijk in te plannen door App met kaart waarop locatie van bestelbus te zien was en verwacht moment van leveren.
Levering ging keurig, met de juiste adviezen en afvoer van verpakkingsmateriaal

Ramon 25-06-2023

Teleofnisch contact met de klantenservice verliep snel en sympathiek. Ik had een foutieve bestelling geplaatst en dat werd goed afgehandeld.
Het artikel, een koelkast, dat ik daarna bestelde werd helaas een dag later dan gezegd geleverd door een storing in het magazijn. Jammer want eenkoelkast kan je met deze warme dagen niet missen. Verder goede ervaringen met veilig kopen!

VK1196185 /Tommy 23-06-2023

Pefect. Geen klachten. Duidelijke mails. Nette helpdesk (want had zelf iets fout gedaan).

Evelien Holtrop 22-06-2023

Duidelijke site, goede prijs en snelle levering. Bezorgers vriendelijk en correct.

Jac 21-06-2023

Vlotte en snelle aflevering van koelkast. Bestellen van de aankoop ging ook gemakkelijk.

Jac 21-06-2023

Peter Holthuijsen 20-06-2023

Prima en duidelijke site ; super prijs /kwaliteitverhouding en een supersnelle levering met een duidelijke vermelding hoe laat word bezorgt. En tevens vriendelijke bezorgers.
Echt een aanrader.

Bruno 19-06-2023

Ik zocht naar een vriezer en kwam toevallig uit bij veiligkopen.nu . Ik kon het daar goedkoper krijgen dan bij andere websites en mijn aankoop werd ook al de volgende dag geleverd zonder problemen. Echt een aanrader.

Marjolein 17-06-2023

De website is overzichtelijk en duidelijk. Scherpe prijzen en leuke aanbiedingen. Snelle levering. De aflevering prima en op tijd geregeld.

J. van Kasteren 16-06-2023

Het product wat ik kocht bij Veilig Kopen was nergens goedkoper.
Het bestellen bij Veilig Kopen ging eenvoudig en ik kreeg meteen een bevestiging.
Ik werd goed op de hoogte gehouden over de tijd van aflevering en de vriezer werd keurig geleverd op de afgesproken tijd.
De vriezer voldoet aan mijn verwachtingen.
Wij zijn super tevreden over Veilig Kopen en onze nieuwe Etna vrieskast!

George. 15-06-2023

Normaal gesproken schrijf ik niet zo een gouw een revier, maar voor deze internet aanbieder Veiligkopen.nu maak ik een uitzondering

Ik was opzoek naar een vaatwasser en een inductieplaat. Het merk en type was bekend. Nu nog even kijken naar de prijs en een betrouwbare internet aanbieder. Doorsnee heb ik niet zo prettige ervaringen met internet aanbieders. Er bestaat een groot verschil in service, kennis vragen en antwoorden. Bij een aantal had ik een vraag gesteld per e-mail gewoon geen reactie terug. Toen viel mij aandacht op de prima gevonden naam Veiligkopen.nu even een controle gedaan bij ervaringen, daarover heen nog een telefonisch contact keurig te woord gestaan en netjes terug gebeld met deskundige antwoorden. Blijkt dat Veiligkopen.nu ook nog de beste aanbieding in prijs te hebben, dus mijn keuze was reuze. En niet te vergeten, ook een snelle levering via Dynalogic met een beleefde chauffeur. Alles bij elkaar een TOP ! internet aanbieder, die weten hoe het hoort, dit heet klantenbinding.

Mijn persoonlijke mening een aanrader voor de toekomst.

louw 10-06-2023

Goed, goedkoop en overzichtelijk, je weet gelijk waar je aan toe bent!
Ik kom hier zeer zeker terug

Gaby 10-06-2023

In deze warme dagen kun je niet zonder koelkast.
Gisteren bij VeiligKopen.nu besteld (ordernummer VK1194072) en vandaag al binnen. En nog voor een mooie prijs ook!
Dik tevreden dus. 👍🏻

H 09-06-2023

Goede respons zowel bij verkoop als bij afspraken voor de levering, to
The point voor info, spontane en snelle levering!

Carin 06-06-2023

Hele overzichtelijke shop. Je vind makkelijk wat je zoekt. Betaling gaf in ons geval even wat problemen omdat we tijd na het scannen van de we code de melding kregen dat er was betaald. Maar omdat er niets bij mij was afgeschreven toch even gebeld. Heel vriendelijke te woord gestaan en na advies nogmaals de bestelling gedaan. Order VK1193288 werd de volgende dag keurig op tijd geleverd door hele vriendelijke en behulpzame chauffeur . Oude koelkast werd ook zonder probleem mee retour genomen.

Wilma 04-06-2023

Kwam bij het zoeken naar een vriezer bij toeval op veiligkopen terecht. Nog nooit van gehoord maar wat me opviel was dat de prijs een stuk lager was dan bij andere online aanbieders. Dat beviel me wel. Verder wordt je goed op de hoogte gehouden over de snelle levering. Het is me dus erg goed bevallen en ik zou er zo weer wat bestellen.

Jolanda hofstede 03-06-2023

Overzichtelijk, goede prijs, snel, dag daarna geleverd en ook nog binnen de twee aangegeven uren, geweldig!!. Top ga zo door, zal zeker hier vaker bestellen. Ook de bezorgers waren professionals. Dank jullie wel

luc DW 03-06-2023

gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site met aantrekkelijke en concurrentiële prijzen. Levering volgens afspraak.

Rob 02-06-2023

Makkelijk bestellen.In mijn geval de goedkoopste voor mijn Etna inductiefornuis. Bezorger geeft op de minuut aan wanneer er wordt geleverd en oude gasfornuis word zonder problemen meegenomen

Willem 30-05-2023

Op 29 mei ging mijn Siemens volautomaat koffiemachine stuk, dit na 9 jaar trouwe dienst en 1000-den koppen koffie. Na wat Googlen kwam ik (wederom) uit bij Veiligkopen.nu. WAT EEN TOP SERVICE. ze houden je direct op de hoogte per mail, sms en één dag later op het afgesproken tijdstip kwam deze mooie automaat. Instellen, verbinden met wifi, favorieten instellen etc, het gaat als vanzelf. Al ben ik niet zo'n grote koffiedrinker maar eerlijk is eerlijk, een geweldige hete kop koffie, mijn vriendin (wél een koffiedrinker) is er al helemaal weg van.

Nicole 29-05-2023

Gekocht 19/5. Vlugge afhandeling en levering. Website overzichtelijk. Ik zocht specifieke diepvries en zij waren goedkoopst. betaling en levering snel, bevestigingen betaling/levering keurig en snel. Ik was zeer tevreden over de snelle afhandeling en levering. Vriendelijk telefonisch klantcontact. Diepvries werd in stevige verpakking geleverd en ook weer vriendelijk personeel van leverdienst. Op voorhand sms en telefoontje voor levering. Website goede reviews. Niets op aan te merken.

Pitschger 27-05-2023

Snelle nette bezorging geweldige vaatwasser voor een leuke prijs.
Top bedrijf

Yvonne 26-05-2023

Duidelijke site, snelle levering en nog een stuk voordeliger ook vergeleken met andere verkoopsites.

Wiel 25-05-2023

Super Snelle levering veel keus en heel duidelijke website
en super bezorging alles perfect gelopen
Oja stevig verpakt echt top niks op aan te merken