VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arjan 05-11-2021

Veilig kopen maakt het waar! Alles precies volgens afspraak. Daar wordt je als koper blij van!

George 05-11-2021

De naam zegt het eigenlijk al.
Fijne en goede klantenservice.
Bezorging goed en duidelijke bloktijden.

Frits 05-11-2021

De prijs en betrouwbaarheid. En dat op voorraad ook echt op voorraad is. En savonds besteld. De volgende dag al meteen geleverd door een keurige bezorgdienst die je goed op de hoogte houden. En met vragen krijg je ook zoals het hoort iemand aan de lijn. je kunt ze ook gewoon bellen. Ik beveel zeker veiligkopen aan.

Ge 04-11-2021

Een Boschvaatwasser gekocht. Nergens meer te koop. Op site van Bosch tijdelijk niet leverbaar. Veilig kopen was zelfs de allergoedkoopste. Volgende dag in huis. Super snel, goede mails. Super gedaan veiligkopen.

JK 04-11-2021

Bedrijf erg toegankelijk en zeer goed bereikbaar voor vragen. Vriendelijk personeel en super snelle levering!

Loes 04-11-2021

Goede concurrende prijs en snelle levering van het product een dag later. Fijne communicatie over de bezorging; precies op het genoemde tijdstip levering.

Jacob IJlstra 04-11-2021

Wij hebben op 28-10-2021 een AEG was droger bestelt, bij Veiligkopen.nu.

Dat de was droger voldoet aan de verwachting is niks bijzonder. Maar vanaf het begin is de hulp door het service team aan de telefoon met alle vragen die wij hadden , gewoon geweldig geweest...
Geen vervelende muziekje,s ,, maar gewoon binnen een kort tijd bestek een echt persoon aan de telefoon.. en tot nu toe 5 keer gebeld, omdat ik het eigenlijk kon niet geloven, maar alle 5 keer (100%) binnen de 30 seconden te woord gestaan en op een uiterst correcte manier geholpen.

Hiervoor een GROOT compliment aan alle telefoon medewerkers van een webshop (veiligkopen.nu), die laat zien in de praktijk, dat het nog steeds mogelijk is om hun klanten op een goede ,vriendelijke en waardevolle manier manier te helpen.

Als dit ook in de toekomst zo blijft , zullen wij zeker hier weer bestellen.

Sjef melis 04-11-2021

Ben zeer te vreden heb en paar keer kontakt gehad met veiligkopen
En wat schat mijn ervaring. Men wordt zeer keurig en snel te woord gestaan
Men belt ook terug als dit beloofd is niets dan lof

A. van den Enden 04-11-2021

Online besteld volgende dag al in huis.
Vriendelijke bezorgster, netjes en zonder schade afgeleverd

zeer tevreden klant 03-11-2021

Ik heb voor de derde keer een witgoedapparaat besteld bij veiligkopen. In alle gevallen ben ik uiterst tevreden over hun service en de plezierige wijze waarop je geholpen wordt. Het laatste apparaat was een inbouw koelkast die door een bedrijf, die voor hun werkzaamheden uitvoert, geïnstalleerd ook daar ben ik zeer tevreden over.

T.Tunders 03-11-2021

Het is een fijne Shop , en betrouwbaar ! heb er 1 wasmachine , 1 droger droger , en 1 oven magnetron gekocht op een paar maanden tijd !!! Super ..zou er zo weer kopen.
Raad iedereen aan , om daar te kopen !

marcel 03-11-2021

Heel nette prijs en duidelijke uitleg betreffende levering, kortom alles heel netjes geregeld

Wout 31-10-2021

Snel, transparant, lage prijs ivm concurrentie. Propere afleveringsservice. Kortom voorlopig zeer tevreden.

Saskia 31-10-2021

Snelle levering van onze Inventum koelkast binnen 24 uur. Geen onnodige mails, maar die we wel ontvingen waren duidelijk. De bezorgers werkten vriendelijke en netjes. Ook ging het invullen van het digitale garantieformulier soepel. Heel fijn gezien we veel gedoe hebben gehad met het bedrijf waar we onze vorige koelkast hadden aangeschaft en binnen 5 jaar er mee op hield.

Gerrie Cillessen 30-10-2021

Ik had nog enkele vragen,en deze werden op een duidelijke manier zeer netjes beantwoord. Dit
gaf mij het vertrouwen de bestelling te plaatsen.

Wim Van Rymenant 30-10-2021

Wij kochten een koel-vriescombinatie van Liebherr aan. De prijs was voordeliger dan andere aanbieders. Onze aankoop werd keurig geleverd volgens de afspraken. Ook de aankoopinformatie voor België werd zeer duidelijk gecommuniceerd.
Zeer tevreden over volledig proces

Rom 29-10-2021

Prima levering! Eerlijke prijs vanaf het zoeken tot en met het bestellen, betaling en levering alles correct verlopen. Zeker een aanrader!

Rene 29-10-2021

Erg tevreden, snelle service. 21.30 uur besteld, volgende dag al geleverd.

Werner 28-10-2021

Product was eerst niet in voorraad maar na twee dagen weer beschikbaar. Is de volgende dag reeds geleverd volgens afspraak. SUPER!!!

Boegy 28-10-2021

Inderdaad veilig kopen wordt helemaal waargemaakt. Prima aanbieding van de afzuigkap van Siemens en gemakkelijk te navigeren site. Zeer vlotte levering en via Dyna Logic exact te volgen.

J.C. 28-10-2021

Gisteren besteld vandaag geleverd en een goed prijs voor de wasmachine van Siemens

Leon Beek 28-10-2021

Op de duidelijke site kun je gemakkelijk tot de juiste keuze komen voor een aan te schaffen product. Navigatie is eenvoudig en bij vragen word je prima geholpen door een van de medewerkers.

Melissa 28-10-2021

Super levering. S morgens netjes de tijd van levering die na maten de dag steeds specifieker wordt. Niks thuis zitten wacht gewoon netjes informeren. Verpakking was keurig. Product nog niet getest omdat die door een monteur geïnstalleerd moet worden.

Roos Sleenhoff 27-10-2021

Op je gemak thuis uitzoeken je kan zelf de dag bepalen wanneer je aankoop bezorgd kan worden.
Smorgens een mailtje in welk tijdsbestek ze komen en hele vriendelijke bezorgers niks dan lof hoor

Joke 27-10-2021

Ik heb een vriezer gekocht en ben zeer tevreden. Ik ben door het bedrijf die de vriezer leverde goed op de hoogte gebracht, maar ook door het bedrijf (dynalogic) die het leverde. Op de dag van bezorging 2x een mail/ app en een belletje dat ze er aan kwamen. Keurig alles uitgepakt en neergezet en de oude vriezer mee terug. Top.