VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jelle Vis 29-12-2022

We hebben een geweldige koop gedaan via de site 'veilig kopen' . We kopen niet gauw via internet, maar de prijs en de informatie over het product heeft ons overgehaald om via deze site te kopen. De bezorging verliep volgens afspraak en planning. We zijn heel tevreden en bevelen deze site bij anderen graag aan.

Michel 29-12-2022

Snelle levering van de inbouw afzuigkap tegen een goede prijs. Fijn contact met partner bedrijf over de aanpassingen aan nis voor het inbouwen van de nieuwe kap. Werkzaamheden vakkundig gedaan en oude apparatuur netjes meegenomen en alles keurig achtergelaten. Tevreden!

Annie Beemsterboer 28-12-2022

Goede en correcte informatie over levering, klopt ook wat ze vertellen.
Goede kennisgeving over de levering, van datum en aflevering op de dag.
Vriendelijke heren die hem bezorgen, en zetten hem netjes binnen.
Dus zal zeker bij meerdere apparatuur vervangingen bij deze winkel terug komen.
Veilig kopen , dat is zeker waarheid.

Jean-Marie 25-12-2022

Snel en eerlijk goede levering en behulpzaam zeer goede dienstverlening en behodzaam

Jan Bloem 23-12-2022

Perfect geregeld van aankoop tot aflevering, prijs super voordelig en goede voorlichting.

Spierenburg 23-12-2022

Prima kwaliteit en levering keurig netjes binnen 24 uur. Best knap met de drukte zo rond de kerstdagen.

Joos van Haaren 23-12-2022

Na eerst telefonisch contact, order direct geplaatst. Order afhandeling en verzending is per mail te volgen. Levering perfect van mijn orde VK115567 betreffende een warmtepompdroger. Ook de mannen van het leverbedrijf waren vriendelijk.

Filip van snick 22-12-2022

Correct en juiste bediening.
Een aanrader!!!!
Diepvriezer liebher voor een heel scherpe prijs.

Fank 22-12-2022

Had een Bosch oven besteld, maar die was niet uit voorraad leverbaar was. Dit was wel gemeld op de site, maar had het niet gezien.
Dus viel tegen, maar tijdens contact ben ik hierover vriendelijk en eerlijk over ingelicht en binnen 1 maand had ik toch nog de oven.
En die doet het geweldig!! Stil en zeer efficiënt.

Jolanda 22-12-2022

Zeer tevreden, goede communicatie zowel per email als per telefoon. Zeer vriendelijke monteur, en werkt snel en zeer netjes. Een aanbeveling en bestel hier weer de volgende keer.

Erik 21-12-2022

De vrieskist is snel en correct geleverd, de bezorgers waren erg vriendelijk. Ook de klantenservice was correct, vriendelijk en behulpzaam. Wij bevelen veiligkopen.nu zeer zeker aan.

A Fennema 20-12-2022

Supersnelle levering. Goed product. Veilig bezorgd. En goedkoper dan bij andere webshops

N. Van hulten 20-12-2022

Mooie website/winkel om doorheen te shoppen!!!
Ziet er verzorgd en gezellig uit...veel aanbiedingen dus erg aantrekkelijk...voor iedere portemonnee heel belangrijk en met het bellen voor vragen erg klantvriendelijk.

Els Slingerland 20-12-2022

We hebben ook hier onze nieuwe warmtepompdroger (VK1147477) gekocht en zijn zeer tevreden over de offertes, het meedenken en verdere afhandeling. Enige minpuntje vind ik dat t vervoer via Dynalogic niet heel professioneel (wordt snel afgeraffeld) gebeurt, wat schade aan mijn eerste aankoop door vervoerder maar toch opgelost door Veiligkopen. Al met al veiligkopen.nu is een aanrader!!

Wout Lefebvre 19-12-2022

Tweede bestelling bij Veiligkopen.nu op korte tijd en opnieuw héél tevreden! Duidelijke communicatie, de diepvries was niet direct beschikbaar, twee weken later keurig afgeleverd bij ons thuis voor de scherpste prijs op de markt. Perfecte bezorging door Dynalogic met handige track&trace door 2 vriendelijke gasten. Ook hier communicatie top, per mail en SMS! VK1145511

M. Seekles 18-12-2022

Prima geholpen. Duidelijke aanwijzingen voor extra hulp. Goedkoopste aankoop. Al met al primabedrijf. Vriendelijk personeel als je belt met een vraag.

Vittorio 17-12-2022

Duidelijke website, mooie aanbieding. Via fabrikant ook nog bedrag retour. Eenvoudig aan te vragen via link op website. Gedetailleerde informatie voor bezorging.

RV 17-12-2022

Snelle, makkelijke en heldere service

Dit is nog een bedrijf waar je nog steeds naar kan bellen en mailen, dat is vandaag de dag al heel wat!

Transport geeft een een duidelijk tijdslot wat dus ideaal is.

Wout 16-12-2022

Wat een positieve ervaring! Koelkast Liebherr supersnel en keurig geleverd in Nieuwpoort (België). Communicatie top, en levering door Dynalogic was prima! Voor de scherpste prijs op de markt kon ik deze namiddag het toestel monteren in de keuken. Wat een contrast met waar ik hetzelfde toestel bestelde én betaalde op 8 september 22 en na ruim 3 maanden nog geen zicht kreeg op een bezorgdatum. Tevreden klant!

Bert 15-12-2022

Goedkoopste prijs voor de wasmachine en wasdroger die ik besteld heb. Ik had eerst telefonisch contact opgenomen met een medewerker, hij was vriendelijk en geduldig aan de telefoon, gaf antwoord op al mijn vragen.
Vervolgens alles via afspraak geleverd. Oude apparatuur gratis mee teruggenomen. Alles prima verlopen.

Ramon 15-12-2022

Heel fijn Telefonisch geholpen met het bestellen van de wasdroger en wasmachine van het merk Bosch de aflevering was perfect door 2 aardige bezorgers

jansen 15-12-2022

goede shop met ruime keuze en materialen aan de beste prijs.
snelle levering en goede service

St Parousie 15-12-2022

Was de goedkoopste en is snel en keurig op tijd geleverd. Oude gratis retour.
Gistermiddag besteld nu reeds opnieuw geplaatst. Super tevreden.

Linda 14-12-2022

Bij toeval op deze website gekomen in verband met een gunstige prijs. En boven verwachting alles goed geregeld

Hans 13-12-2022

Bestelling gedaan van een AEG Wasdroger met 'Extra service' (apparaat plaatsen, aansluiten, oude meenemen etc) maar de bezorger kon/wilde het afvoerslangetje niet aansluiten. Klantenservice hierover gemaild en binnen 5 minuten antwoord en kon kiezen: geld terug van de Extra service of alsnog laten aansluiten. Keurig! Verder alles ook zeer correct.