VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ger Van De Belt 24-07-2021

Prijsstelling goed. Goed meedenken en servicegericht handelen van de medewerkers

José Bol-Strijbos 23-07-2021

gisteren een nieuwe vriezer besteld nadat onze oude het na 16 jaar opgegeven had. Vandaag netjes volgens afspraak en binnen het aangegeven tijdvak bezorgd door vakkundige vriendelijke bezorgers. Vriezer fijn binnen neergezet zodat we zelf niet met die kast een drempel over hoefden. Zeer tevreden over zowel de webwinkel als de bezorging

Elsje 23-07-2021

Site gevonden via internet na het bestellen van een koelkast toch nog even gebeld of het wel zou gaan zo als het geadverteerd werd namelijk oude koelkast mee terug plus verpakking. Hád namelijk een zelfde koelkast besteld bij een grote bekende firma maar van de service was geen sprake dus die heb ik terug gestuurd. Bij deze winkel was wel service met een glimlach.

De jong 23-07-2021

Overzichtelijk en perfecte prijzen . Tevens zeer goede uitleg op de site van u . Na telefonisch contact gehad te hebben vanwege voorraad en levering . Top antwoorden gekregen en volgende dag geleverd . Top bedrijf en zeer vriendelijk geholpen.

Daniël Stolwijk. 22-07-2021

Keurig en netjes geregeld en bestelling op tijd binnen zoals beloofd.
Bezorgers ook zeer vriendelijk.

J.Marinus 22-07-2021

Buiten gewone goede service, ook in het weekend. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en op de afgesproken tijd!!!!Waar vindt je dat nog. Zeer vlotte afhandeling en bezorging. In een woord GEWELDIG.

Lei 22-07-2021

Bij andere webshops problemen gehad met het aanschaffen van deze koelkast. Deze webshop gebeld of deze snel geleverd kon worden en dat was geen probleem. Meteen besteld en de ochtend erna meteen geleverd. Heel fijn contact en leuke bezorgers! Alles netjes uitgepakt en rotzooi weer meegenomen. En dat voor een lage prijs. Ik vertrouw niet snel webshops die ik niet ken, maar dit is een goeie!

MarkvdH 21-07-2021

Duidelijke overzichtelijke site, met voldoende info, en prijs van product wasmachine is ook zeker goed andere sites zijn duurder, gisteren besteld en gewoon de volgende dag in huis zoals de site beloofd, zeer tevreden ook over de mail waar je op de hoogte word gehouden dmv track and trace smorgens om 08.00uur op dag van bezorging gelijk een sms dat ze onderweg zijn en tussendoor goed te volgen hoe laat de bezorger er ongeveer is, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten, afhandeling ging ook prima, belden netjes 5 min van te voren dat ze er bijna waren, wasmachine naar zolder gebracht geïnstalleerd en de verpakking etc weer netjes meegenomen, vriendelijk personeel ook, heb ze als dank een paar flessen water meegeven omdat t zo warm was en heel hartelijk bedankt voor de service.

Jaap Meijvogel 21-07-2021

Ik vindt het een hele goede shop de site is heel overzichtelijk goeie en eerlijke prijzen en de service en de bezorging zijn altijd top niks over aan te merken ik heb mijn al keuken apparatuur er ook vandaan gewoon toppie zou iedereen aanraden om hier te kopen

G. Carras 21-07-2021

Snel antwoord op vragen vooraf, makkelijk bestellen, automatische mails snel, duidelijk en volledig - en de volgende dag in huis. Ook de levering door Dynalogic was duidelijk (livestatus te volgen) en het meenemen van het oude apparaat verliep vlekkeloos. Deze koopbeleving verwacht je van "premium spelers", maar de bestelde vaatwasser was ook nog eens de goedkoopste op het internet. Echt helemaal top!

Hans en Rita 21-07-2021

Prettige klantenservice. Makkelijk bestellen, zonder account te hoeven aanmaken. Snelle levering. Erg prettige, kundige en snelwerkende chauffeurs die de machine hebben aangesloten.

veilig kopen [internet winkel] 21-07-2021

Geweldige shop. Ook telefonisch goed advies. Droger Bosch WTN 83202NL niet al te duur. Veel keus .bestel nr 391459

K. Moed 20-07-2021

Uitstekende productinformatie en correcte afhandeling van het gewenste produkt

Koos 19-07-2021

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling. Werd keurig gebeld, klopt het? Nee bedankt voor de correctie. Daarna keurig op tijd geleverd door vriendelijk personeel.

duidelijke afspraken, check vanuit planning of alles wel goed ingevuld was (foutje van mij) . Lebering op tijd met vriendlijk en behulpzaam personeel. Meer mag je niet verwachten.

Duidelijke afspraken. Betaalbaar. Levering op tijd met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wilma 18-07-2021

Juiste prijs met uitstekende service incl snelle en goede levering voor ons, dit is voor onze warmtepompdroger van AEG

D v Dam 18-07-2021

Wij hadden al eens gekocht bij veilig kopen, was heel goed bevallen. Chauffeur was niet te volgen qau tijd van bezorgen Wasmachine goed op plaats gezet,vriendelijk,maar gehaast, wasmaschinene stond niet goed recht was met blote oog te zien.Stond echt niet waterpas, mijn man aan het tobben geweest om hem waterpas te krijgen,is gelukt.

C. Knook 18-07-2021

Betreft ordernummer VK997492 Bestellen ging heel erg gemakkelijk, kon alle info over het product goed vinden. En je kan aangeven op welke dag je het bezorgd wilt hebben. Helemaal Top !!!
Maar dan jullie bezorg partner Dynalogic Die bij ons voor de 2e keer iets heeft bezorgd, en 2 keer is het zodanig mis gegaan dat wij zeggen .. Als we iets kopen en het word bezorgd door Dynalogic. Dan zien we van de koop af. In eerste instantie een nette mail gekregen smorgens en een sms met een indicatie over de bezorgtijd. Tussen 14.30u en 17.30 u zouden ze er zijn. Toen nog een half uur van te voren een sms met de precieze tijd. Ze zouden er om 16.20 zijn. Daarna niks meer laten weten tot we rond 19.00u zelf contact hebben opgenomen. Er waren problemen met het vervoersmiddel. Dat was dus niet gecommuniceerd. Uiteindelijk rond 21.30u bezorgd. Ik heb gekozen voor vrijdag omdat dit de dag was waarop ik het gemakkelijkst vrij kon vragen op mijn werk. (Het weekend kwam niet uit) Dus dit heeft me ook nog onnodig een snipperdag gekost. Omdat ze niet overdag kwamen opdagen. Bij de vorige bezorging door Dynalogic ook iets dergelijks meegemaakt. Vandaar voor ons geen Dynalogic meer.

Rugers 16-07-2021

Zoals altijd een super service. Vandaag besteld morgen netjes thuis geleverd en altijd goed geinformeerd

Groningen 16-07-2021

Voor de zoveelste keer hier een witgoed product gekocht. Door verhuizing mochten we weer nieuw apparatuur voor de keuken kopen. Ook nu weer heel tevreden over de service en de prijs.

Carla 16-07-2021

Voordelige prijs voor wasmachine. Levering volgens juiste tijdsindicatie, netjes geïnstalleerd, alles top. Nu de wasmachine gaan uitproberen.

J.W. van der Harst 15-07-2021

Veiligkopen.nu is voor mij al jaren het bedrijf voor keuken-/witgoed apparatuur!
De goede service en communicatie staat hoog in het vaandel, en niet geheel onbelangrijk......
A merken voor B prijzen!

ML. 15-07-2021

Alles goed verlopen. Prima medewerking, telefonisch goed advies gekregen van de medewerker. Daardoor is bestelling prima verlopen. Tevreden met de aankoop.

Jan W. 15-07-2021

Nieuwe wasmachine gekocht, eerder al iets bij veilig kopen gekocht.
Dat is toen goed gegaan, daarom weer voor veilig kopen gekozen.

gonne kok de bruijn 14-07-2021

ik kwam uw shop bij toeval tegen gisteren, vandaag al in huis lieve en rustige chauffeur. Chapeau

Dirk 13-07-2021

Ik heb gezocht en dit hier in deze winkel gevonden voor en goede prijs, ook de levering was dik in orde, werd zoals beloofd de volgende dag bezorgt.