VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eveline 04-01-2021

Duidelijke foto's en productomschrijving. Naast de goedkoopste ook de snelste qua levering. Keurig op de hoogte gehouden wanneer de bezorging kwam en deze was ook stipt op tijd.
Ordernummer VK937799

Marscha 04-01-2021

Duidelijke site. Ik wilde zo snel mogelijk een vervangende oven en dit ging super snel! Op zondag besteld en maandagmiddag al in huis! Fijn dat je zelf kan kiezen op welke dag het bezorgd wordt.

Monic 04-01-2021

Zaterdag besteld en machine kon evt. zondag al geleverd worden. Zó snel hoefde nu ook weer niet! :-)
En verder was Veilig kopen de aanbieder met de laagste prijs! Op en top helemaal goed.

Maurits 03-01-2021

Heel prettig, snel en kundig contact gehad gedurende het bestelproces. Van oriëntatie tm levering erg goed geholpen.

marion reimerink 03-01-2021

Wat wil je nog meer!!? .duidelijke site, met reviews, laagste prijs en de volgende dag al bezorgd ! En inderdaad, uitgepakt, perfect product !

Danielle 03-01-2021

Vrijdagavond ging mijn wasmachine kapot. En zaterdag meteen nieuwe besteld. Bij veilig kopen kreeg ik korting en dit is de goedkoopste. Zondagochtend kwamen ze de wasmachine brengen, naar boven getild en de oude mee terug genomen. TOP.

P. van der Burg 03-01-2021

De shop veiligkopen leverd qua afspraak alleen jammer dat mijn bestelling doormiddel van de vervoerder in de verkeerde straat was geleverd, dus dat was jammer terwijl ik afwacht wanneer het geleverd wordt 👍

Roelofs 03-01-2021

Op nieuwjaarsdag liet plotseling onze combioven ons in de steek. Dat komt altijd slecht uit. Gezien de leeftijd van bet apparaat besloten we om een nieuwe te bestellen. Bij Veiligkopen vonden we een zeer ruime keus en héél schappelijke prijzen. En wat voor ons ook belangrijk was...ze konden al de volgende dag komen leveren. Vanaf de bevestiging van de aankoop tot het moment van bezorging werden we prima op de hoogte gehouden van de status. En werd de volgende middag onze nieuwe oven door twee vriendelijke bezorgers bij ons gebracht. Oude apparaat ging mee. Wij zijn zeer tevreden over Veiligkopen!

Marion 03-01-2021

Zeer goed te woord gestaan gisteren bij het info vragen per telefoon én keurig optijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. Combi oven zo juist geplaatst en aan het uit proberen, tot nu toe alles naar wens :-)

Albert 02-01-2021

Erg tevreden over het ruime assortiment en de scherpe prijsstelling. En ze konden waarmaken: vóór zolaat besteld, de volgende dag in huis. De leverde Veiligkopen.nu de order op omdat dezelfde bewering door Mediamarkt (waar ik overigens goed tevreden over ben) niet waargemaakt kon worden! ‘Busjes zaten vol’. Samenwerking van Veiligkopen.nu met Dynagroup voor de bezorging is top!

Marc C 02-01-2021

Ik denk dat ze de laagste prijzen hebben van allemaal.
De communicatie is correct en eenvoudig waardoor de levering concreet is afgesproken.
Alles correct geleverd

Huijsmans 02-01-2021

Wasmachine bestelt deze was niet meer leverbaar maar er is een gelijke geleverd deze bleek goedkoper maar na 1 telefoontje alles keurig geregeld.
bestellen is prima en de levering keurig in orde wij zijn heel tevreden

John 02-01-2021

Prijs was het laagst en de vriezer werd voor een kleine meerprijs op de 1e verdieping geplaatst en uitgepakt en aangesloten. Via track en trace weet je precies welk uur van de dag er wordt afgeleverd. Vriendelijke bezorgers en zo gepiept. Helemaal top!

tiny peters 02-01-2021

Vlotte levering door vriendelijk en behulpzame chauffeur.
Duidelijke afspraken en vlotte afhandeling, zeer tevreden

NIjhof 02-01-2021

Super, direct een bevestiging. De volgende ochtend zoals aangegeven bij de bestelling gelijk bericht over het exacte tijdstip van bezorging. Op de plek afgeleverd en het oude apparaat weer mee terug.
En de gekochte wasdroger precies volgens de omschrijving en werkt perfect.

Susan 02-01-2021

Duidelijke site waar je makkelijk alles kan vinden.
Goede prijs.
Wasmachine was niet meer leverbaar, maar kreeg een upgrade voor hetzelfde geld.
21:00 besteld, volgende dag in huis.
Top service!

P. van der Burg 01-01-2021

Rodenburg 31-12-2020

Wat een top winkel! Hele nieuwe witgoedlijn gekocht van magnetron, tot wasdroogcombi. Goede deal gemaakt en wasmachine was niet meer leverbaar is vandaag gewoon een duurder apparaat zonder meer kosten geleverd. Top service van veiligkopen Ook telefonisch zeer goed bereikbaar en deskundig personeel bedankt voor de goede service

P.Feenstra 31-12-2020

In 1 woord geweldig! Ik kende de site niet. Maar wel een leuke deal kunnen sluiten voor meerdere apparaten. Ook de levering was stipt op tijd, ondanks de drukte. Vervoerbedrijf belde zelfs 15 minuten van te voren op. Klasse!

jdk 31-12-2020

de levering was zoals afgesproken. prijs was top. goede helpdesk voor vragen.
het apparaat voldoet voor 100%.

Bianca 31-12-2020

Snelle levering. De wasdroger die ik had besteld was niet meer te leveren, daarvoor in de plaats kreeg ik een duurder model voor dezelfde prijs. Bedankt voor de service!!

Annemiek 31-12-2020

Gisterenmiddag een wasmachine besteld bij VeiligKopen.nu en vandaag zoals afgesproken keurig netjes afgeleverd. Werd prima op de hoogte gehouden via mail en sms over de verzending en tijd van ontvangst.
Bezorgd door twee aardige heren en zoals afgesproken werd de oude wasmachine mee retour genomen. Super!!

Rachid 30-12-2020

Een mooie koelkast kunnen scoren, ver onder de normale aankoopprijs. Het bestellen en betalen ging gemakkelijk en de bezorging was ook zeer vlot. Erg handig dat je ook zelf een bezorgdag kunt kiezen.

Stippie 30-12-2020

Goede en veilige shop, snelle en zeer vriendelijke levering. De volgende dag in huis dat klopt en zeer vriendelijke medewerkers, sms half uur voor aankomst van de levering klopt ook. Wat je ook vraagt niets is te veel. Top service..

Alex 30-12-2020

Lekker snel. Na bestelling goed op de hoogte gehouden omtrent levering. Volgende dag geleverd. Keurig op tijd zoals in de mail aangegeven. Vriendelijke bezorgers.