Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Melle 02-12-2019

Prima webshop met een mooie prijs voor mijn Ifone 7.
De bezorging stond volgens de site geboekt op de dag erna.
Dit kon niet waargemaakt worden, het werd een dag later.

Boanvdv 02-12-2019

Prima service tot nu toe. Vlot geleverd, niet dezelfde dag zoals op de site vermeld, maar een dag later. Bestelde telefoon is echt een stuk voordeliger dan bij andere aanbieders. Abonnementen maakt verder niets uit, deze zijn overal gelijk. Score is 9 omdat de site niet correct is over de levering.

Elisabethe 01-12-2019

Er was een ruime keuze. Fijn dat je je abonnement kan samenstellen voor dat je besteld. Het zou wel fijn zijn als bij de bestelling/verlenging van de telefoon ook accessoires zoals een hoes wordt aangeboden. Dit werd later apart per mail aangeboden, maar toen had ik er al een in huis.

Johan 01-12-2019

Goede prijs en een vlotte bezorging: wat wil een mens nog meer van een webshop

Nico 01-12-2019

Prima aanbieding en alles netjes geregeld met duidelijke uitleg. Wat een prettig verschil met mijn vorige aanbieder. Alles klopt en ze doen wat ze beloofd hebben.

J. B. 01-12-2019

Goede duidelijke informatie.
Mooie prijs.
Keurig geholpen aan de telefoon.

Marloes 30-11-2019

Ik heb op Black Friday een telefoon besteld en via Ideal betaald. Nu is dat gelinked aan een frauduleus rekeningnummer. NL56DEUT0265186420. BESTEL HIER NIET. OPLICHTING
Officiele reactie van Mobiel.nl 03-12-2019

Hi Marloes,

Hartelijk bedankt voor je review. De iDEAL betalingen en incasso's lopen via ons tussenpersoon Buckaroo. Dit stukje hebben wij als bedrijf uitbesteed. Voor meer informatie over Buckaroo https://buckaroo.nl/over-ons/buckaroo-stichting-derdengelden

Ik wil je vragen je review aan te passen of te verwijderen omdat dit geen fraude betreft en zeker geen oplichting.

Het Team van Mobiel.nl

boannimi 02-12-2019

Ik weet niet waar je dat frauduleuze rekeningnummer vandaan haalt. Ik heb gewoon via dit nummer betaald en de telefoon een dag later ontvangen. Het kan zijn dat dit bedrijf gewoon een onderdeel is van een buitenlands (Duits) bedrijf. Dus van oplichting is hier zeker geen sprake!

Danny 30-11-2019

Ik koop al jaren mijn telefoons hier word altijd de volgende dag netjes bezorgt .
En ook mijn abbonementen sluit ik hier af alles word makkelijk en snel afgehandeld.
En vaak hoef ik hier minder bij te betalen voor mijn telefoon dan waar dan ook.

Kim 29-11-2019

Goed geregeld blij met de levering de fijne nette afhandeling stap voor stap op de hoogte gehouden.
Een tevreden klant

Piet Loos 28-11-2019

Duidelijke website, gunstige prijsstelling, goede after care na de aankoop. De bij de bestelling door mij gemaakte fouten werden door vriendelijke medewerkers aan de telefoon snel en begripvol hersteld. Ook belangrijk de 7 dagen bereikbaarheid.

Bianca 27-11-2019

Ik heb vorige week even gekeken naar een fijne mobiel en een passend abonnement. Ik dacht ik wacht even op de black friday aanbiedingen, want wellicht doet dat iets met de prijs. Nou en of het iets doet! Mijn toestelbundel is €4 duurder per maand dan vorige week. Ik vind dit oplichterij!
Officiele reactie van Mobiel.nl 28-11-2019

Beste Bianca,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Het is mogelijk dat niet alle abonnementen en toestellen mee doen met Black Friday en dat de prijzen verschillen met voorgaande periode. Graag willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp van deze e-mail kan je vermelden: Review kieskeurig.nl Bianca. In de tekst kan je de prijsstijging van het toestel in combinatie met het abonnement aangeven.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Rene 26-11-2019

Dozenschuivers.
Bijna 2 jaar geleden heb ik een Wileyfox Swift 2X gekocht. Nu is het glas voor de camera defect, dit valt niet onder de garantie. Ik kan het toestel opsturen, dan kan het worden gerepareerd, echter de kosten zijn onbekend en het toestel is 10-14 dagen weg. Omdat de garantietermijn bijna is afgelopen wil (en kan) ik het toestel zelf repareren, maar men wil/kan niet een glaasje bestellen.. Wel vreemd, als ik het toestel opstuur hebben ze blijkbaar wel een glaasje.
Verder wilde men mij pas verder helpen als ik een geboortedatum door zou geven.. De factuur van de gekochte telefoon hadden ze al (hier staat ook geen geboortedatum op)

De reden die ze opgave was de volgende:
De reden dat wij om de geboortedatum vragen, is omdat wij dan zeker weten dat wij de juiste bestelling voor ons hebben. Zo kunnen wij niet per ongeluk de informatie van de ene klant doorgeven aan de andere.

Wel vreemd, aangezien ze van mij nooit een geboortedatum hebben gekregen (ook niet bij de bestelling van de telefoon) dus hoe kan men dit dan controleren???
Officiele reactie van Mobiel.nl 27-11-2019

Beste Rene,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend dat het glas van de camera van je toestel defect is. Graag willen we je hierin graag helpen. Helaas repareren we het toestel niet zelf en moeten we dit verzenden naar het erkende en gespecificeerde reparatiecentrum. Met deze reden is het ook niet mogelijk dan we je geen glaasje kunnen leveren.

Indien je telefonisch contact met onze klantenservice opneemt, worden er een aantal gegevens aan je gevraagd ter verificatie of we de juiste persoon aan de telefoon hebben. Dit zijn we verplicht, zodat er geen privacy gegevens gedeeld worden met andere personen.

Het team van Mobiel.nl

p smit 23-11-2019

Duidelijke site. Complete informatie. Snelle en correcte levering.
Jammer dat de Google assistent op de Nokia 2720 niet in het Nederlands is.
Dit stond niet duidelijk in de informatie. Verder prima product.

Henk 22-11-2019

Een product is gemakkelijk te bestellen en volledig te volgen als het naar het adres van bestemming wordt geleid. Daarnaast wordt het product alleen maar op het opgegeven adres afgeleverd, dus niet bij de buren of op afhaaladressen en tegen één euro extra zelfs 's avonds. Dit alles ook nog eens voor de meest scherpste prijs. Een voorbeeld voor andere. Prima dus.

patrick 22-11-2019

31 dagen omruilgarantie??? Toestel van mij had na aan koop gebruikers gebreken instellingscherm schiet op en neer en kan telefoon gesprek niet beeindigen omdat de knop beeindigen verdwijnt. Je verstuurd een toestel ZONDER schade op scherm je krijgt hem terug met schade op scherm. of je betaald 10% van toestel om een nieuwe te krijgen. Dus de keuze is reuze WAARDELOOS.
met zulke service bestel ik hier nooit weer een telefoon en raad dit iedereen aan BESTEL HIER GEEN TELEFOON !!!!!!!!!!!!!!

GM 21-11-2019

Alles zoals het hoort. Telefoon besteld, snel geleverd. Alles goed, heel tevreden.

Criz Beije 20-11-2019

Ik had ozaterdag En bespreking gedaan, zelf iets niet goed gedaan. . waardoor Ik er 2 besteld had
Op zondag via whatsapp alles recht kunnen zetten een omaandag m'n telefoon gekregen alles verliep perfect. .. hartelijk dank

J. Visser 20-11-2019

De bestelling en levering verliep erg snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden en alles was goed verpakt. Helemaal top!

Henny 18-11-2019

Heb via Mobiel.nl een nieuw abonnement met toestel afgesloten bij Hollandsnieuwe omdat Mobiel.nl de beste aanbieding had.
De volgende dag mijn telefoon al in huis op de afgesproken tijd en de verdere afwikkeling van het abonnement via Hollandsnieuwe verliep ook prima.
Alles perfekt geregeld en overal goed van op de hoogte gehouden via email/sms. Kon niet beter. Ga zo door Mobiel.nl !👌

Helen 17-11-2019

Makkelijke en duidelijk hoe en wat je besteld. Nog contact gehad met een medewerker van mobiel.nl over mijn bestelling, en zij was ook erg vriendelijk.

Jolanda 17-11-2019

Via internet mobiele telefoon verstuurd. Prima op tijd geleverd en toestel helemaal naar wens!

Joke Tom 16-11-2019

Winkel Nieuwstraat, Leidschendam.
Heel prettig geholpen door Marleen. Niets was te veel. Dit is voor ons de reden om daar vanuit Zoetermeer naar toe te gaan. Heel hartelijk bedankt en ik ben heel blij met mijn nieuwe telefoon..

Joke Tom 16-11-2019

Winkel Nieuwstraat, Leidschendam.

LionIct 16-11-2019

Duidelijke website en goed geprijsd,
Keurige en snelle levering van de mobiel.
Voordeel vind ik ook dat er nog een stuk of wat fysieke winkels in de randstad zijn mochten er nog problemen zijn met het toestel.
Ik heb (nog) geen klachten dus kan niet beoordelen hoe de after sale service is,

Wil 16-11-2019

Laagste prijs (Samsung A50) en meeste voordeel op accessoires.
Vlotte levering en duidelijke informatie over aflevertijdstip.
Dat ik moest tekenen bij ontvangst was een verrassing (of heb ik ergens informatie hierover gemist?)