Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Yasin 14-03-2021

Supersnelle levering!! Mijn iPhone 12 Pro woensdagavond besteld, vrijdagmiddag al bezorgd. Terwijl de site een bezorgtermijne van 1 á 2 weken had vermeld. Top-service en hele scherpe prijzen.

Lilian 14-03-2021

Vriendelijkheid, snelle service, binnen een dag toestel gekregen, makkelijk te bedienen

A. Berg 12-03-2021

Leuke toestellen, scherp geprijsde abonnementen en zeer snelle levering. Al meerdere keren verlengd via mobiel.nl en altijd tevreden.

? 12-03-2021

er is een rustige en duidelijke begeleiding bij mijn eerste ontmoeting. Men helpt meer dan ik vroeg.

Armanda 09-03-2021

Goed geholpen op de vragen die ik had. Telefoon besteld, snel binnen. Zeker een aanrader om hier artikelen te bestellen

7 maart 2021 07-03-2021

Duidelijke, toegankelijke site, uitstekende prijsstelling.
Maakt, vandaag besteld morgen geleverd, helemaal waar. Top👍

Frans van Dijj 05-03-2021

Ik heb nu voor de 2e keer hier besteld en WEER is de bestelling snel en goed geregeld. Ik bestel/verleng liever bij Mobiel.nl dan bij mijn provider. Hier is veel meer keuze dan bij de provider.

M. Klop 04-03-2021

Sluit al jaren mijn abonnement hier af, altijd snel en goed geregeld en de beste prijs!

V d put 04-03-2021

Ben zeer tevreden. Telefoon snel geleverd. Had een vraag e goed geholpen door medewerker

Frans 03-03-2021

Ģoede prijs ten opzichte van vergelijkbare postorderbedrijf en duidelijke communicatie

Lisa 28-02-2021

Voor de tweede keer hier een nieuwe mobiel uitgezocht. Zoeken is prettig, want er zijn veel relevante zoekfilters en je kunt rustig vergelijken zonder in een winkel te moeten wachten op advies van opdringerige verkopers die proberen je een uitgebreider abonnement af te laten sluiten dan je wil of nodig hebt. De website biedt de beste prijs en mijn mobiel is weer netjes en vlot afgeleverd.

TAMTAM 28-02-2021

Duidelijke site, makkelijk verschillende toestellen en abonnementen vergelijken, op donderdag besteld en vrijdag al in huis, super

Lea 27-02-2021

Zeer te vreden, goede prijzen voor de telefoons. Geen gedoe en snel afgehandeld. Fijn op tijd geleverd keurig verpakt. Alleen jammer dat er verzendkosten worden gerekend voor zo'n al dure bestelling.

Willy Machelessen 25-02-2021

Vanaf het begin tot tekenen van het contract heel vriendelijk en fijn geholpen een diiikkkkeeee👍👍👍👍

Sejo 24-02-2021

Bestelling geplaatst zaterdag laat, maandag middag deze opgehaald bij post ophaal locatie.
Top service van mobiel.nl

Edwin 22-02-2021

Net als een paar jaar geleden is de info op de site echt perfect: je kunt die info echt gebruiken om een oordeel te vormen over de producten. Daarnaast gaat het bestellen en leveren zo gesmeerd als maar kan, vandaag besteld, de volgende dag in de bus. En natuurlijk is de prijsstelling ook top.

Nick 22-02-2021

Super goeie en snelle service. Elke keer weer!!! Maaarrrr, let op je bezorgers, want mijn telefoon werd gewoon voor de deur gelegd en de bezorger liep weg. Dus heb geen handtekening gezet o.i.d. voor de rest top service

ca hardeman 21-02-2021

Op zoek naar een telefoon kwam ik Mobiel.nl tegen en het beviel mij uitstekend een overzichtelijke site waar een makkelijke keuze kon worden gemaakt tussen providers en telefoons.De telefoon snel en goed verpakt geleverd,Bij mijn heeft Mobiel.nl goede punten behaald,een tevreden klant

Martine 17-02-2021

Goede vergelijkingstools voor de telefoons. Daarna ook snel en overzichtelijk abonnementen vergelijken. Het aanvraagproces was logisch en je wordt dmv mails goed op de hoogte gehouden van de bestelling, levering en aanvraag nummerbehoud.

Jeroen 16-02-2021

Gekozen vanwege positieve recensies en goede prijs. Levering snel (er was wat gedoe bij PostNL vanwege sneeuw, maar we werden steeds perfect op de hoogte gehouden). Telefoon in uitstekende staat. Minpuntje (daarom 8): zegel was verbroken en opnieuw dichtgeplakt; Poolse telefoon met Poolse boekjes enzo.

Maissae Arkoubi 15-02-2021

Precies zoals verwacht met alles. Je bestelt en krijgt meteen je factuur en bevestiging toegestuurd. Ook sturen ze meteen een track en trace op zodat je de zending kunt volgen. Komt ook precies aan op de afgesproken tijd.
Top!

fred 15-02-2021

Mobiel.nl is snel betrouwbaar en gemakkelijk. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen

Jordy 12-02-2021

Alles goed verlopen tijdens bestelling en netjes en snel geholpen door de klantenservice. Duidelijke informatie gegeven vooraf en tijdens de bestelling.

Mobiel.nl 12-02-2021

Ik heb voor mobiel.nl gekozen omdat ze de goedkoopste waren het bestellen op de site ging goed niks mis mee de bezorging was via postnl minder maar zal door het weer komen zou eerste dag tussen 18.00 uur en 22.00 uur geleverd worden niet gelukt tweede dag ook niet derde dag werd in de middag was niet afgesproken en afgegeven bij de buren kan ook niet

Jan 11-02-2021

Klantvriendelijk, ruime aanbod, klantenservice goed bereikbaar, snelle levering,. Al met al ben ik erg tevreden over mobiel.nl