Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Superfast 01-10-2021

Superservice, alle providers, prijzen en kortingen op een rij. Daarnaast ook de volgende dag de simkaart al in huis en twee dagen later was nummerbehoud geregeld en tegelijkertijd aangesloten bij Ben. Top, top, top..!!! Kortgezegd "Superfast"

R. de Jonge 01-10-2021

Ik was op zoek naar en nieuw abonnement en kon dat met behulp van Mobiel.nl snel en eenvoudig vinden. Deze site is een aanrader

s. 29-09-2021

Goede webwinkel, supersnel verzonden. Ik verleng hier al jaren, en ben nu via hun overgestapt Fijn dat er meerdere aanbieders staan zodat ik ze onderling kan vergelijken. De site is (grotendeels) goed opgezet en je kunt je abbonement helemaal naar je eigen wens samenstellen. Ook veel keuze qua losse toestellen en sim only pakketten.
Zelf heb ik een abbonement met toestel gekozen.

Helaas wel te weinig info over de voorwaarden als je een extra kado bij een contract kunt krijgen. Ook geen linkje met uitleg of voorwaarden bij het kado, ( een nest hub mini dat ik dacht te krijgen bij mijn abbonement maar helaas niet krijg omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe, die nergens goed vermeld staan) .

Dit is een punt van verbetering. Was dit wel in goed vermeld had ik er een 9 of 10 van gemaakt. Door mijn teleurstelling hierover maar toch verder de goede snelle afhandeling, vlotte versturing van het toestel, en vriendelijk personeel op de klantenservice krijgen ze een 7.

Complimenten voor de klantenservice, de goede bereikbaarheid en het vriendelijke behulpzame personeel. zij verdienen een 10+
Officiele reactie van Mobiel.nl 30-09-2021

Beste s.,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Kieskeurig.

We willen je graag bedanken voor de positieve feedback en zijn erg blij van je te vernemen dat je onze website en klantenservice als positief beschouwd.

Graag willen we alsnog beoordelen of we je van dienst kunnen zijn met het extra kado. Om dit te kunnen beoordelen, willen we je vragen een e-mail te verzenden naar: aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Tweakers s. en het ordernummer van je bestelling. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de beoordeling verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Waldo 28-09-2021

Nu voor 3x hier een nieuwe telefoon gekocht ,
Snel ,makkelijk en de goedkoopste.

28-9-2021 28-09-2021

Goede prijs, zeer snelle levering

Desiree 28-09-2021

Ik ben heel erg goed geholpen en geen vraag was te gek. Ik kon met alles terecht goede adviezen en afhandeling. Ik zou het zeker aan een ander aanbevelen.

Angélique H. 27-09-2021

Goede aanbiedingen en het contact met de klantenservice was zeer prettig, zelfs in de avonduren bereikbaar direct nadat ik mijn pakketje had ontvangen. Ik had de site al enige tijd in de gaten gehouden en vergeleken en nadat ik mijn keuze had gemaakt en de bestelling had geplaatst had ik mijn nieuwe telefoon snel in huis.

Debby 27-09-2021

Ik ben op deze pagina gekomen omdat Mobiel.nl een abonnement heeft samen met budget energie. De prijs in combinatie met de telefoon een Samsung Galaxy a12 is voor mij super! Ik moest een nieuwe telefoon en heb er niet al te veel voor hoeven betalen en het abonnement is ook niet duur vergeleken bij andere providers. Kortom Ik ben er blij mee.
Snelle service en alles werk prima.

De Koning 26-09-2021

Op zoek naar de Iphone 11. Hier de beste prijs en snelle levering. Dag later in huis. Overzichtelijke site!

Betty Groos Turfboer 25-09-2021

Super snel geleverd, makkelijk een keuze maken duidelijke uitleg, goed verpakt .

Marion 22-09-2021

In principe prima geregeld, ware het niet dat er wat problemen waren met identificatiegegevens. Maar toch nog goedgekomen en tevreden over toestel en abonnement.

gerrit 21-09-2021

uitstekende begeleiding van het hele proces van de transactie! snelle en ter zake doende info! kortom blij met mijn keuze voor Mobiel.nl

Roger 20-09-2021

Goede mogelijkheden om te vergelijken en makkelijk overzicht welke provider de beste en goedkoopste is

Dennis 18-09-2021

Snel verzonden maar een hele collectie aan promotie emails,hou daar eens mee op jullie zijn vervelend.
Officiele reactie van Mobiel.nl 27-09-2021

Beste Dennis,

Hartelijk dank voor je feedback.

We vinden het vervelend om te horen dat je na ontvangst van je bestelling veel e-mails hebt ontvangen. Wij nemen je feedback intern mee als verbeterpunt. We raden je voor nu aan om op de knop 'uitschrijven' te klikken, deze knop kun je onderaan in de e-mails vinden die je van ons ontvangt.

Het team van Mobiel.nl

Osman 17-09-2021

Ik heb heel vaak bij mobiel.nl gekocht. lk ben langs de filiaal geweest en heb doelbewust GEEN online bestelling geplaatst. Ik heb een abonnement met een telefoon gekocht en ben heel blij daarmee. Ik ben absoluut naar volle tevredenheid geholpen door de winkel medewerker. Goede prijzen, prima advies, tevreden klant en heel veel keus.
Bedankt en ga zo klantvriendelijk door!

Dwar van der Meer 15-09-2021

Goede prijs, soepele opstelling als iets niet helemaal volgens de verwachtingen verloopt en ook creatief in het mee zoeken naar oplossingen. Tja en zondag besteld maandag in de brievenbus.

adjo 12-09-2021

prima en correct geholpen bij een foutje in mijn bestelling voor 2 abonnementen. Chapeau!!

Bert2004 12-09-2021

Het afsluiten van een abonnement of verlenging kan niet beter met de stapsgewijze instructies op te volgen, kan niet mis gaan. Ik mag geen namen noemen, maar hij is ook nog het goedkoopst om een abonnement of verlenging aan te gaan. Veelal ook goedkoper dan bij de provider zelf een abonnement of verlenging aan te gaan.

mischa 11-09-2021

Overzichtelijk en snel. Telefoon heel snel geleverd en duidelijke informatie over abonnement.

bcc oss 09-09-2021

was door duidelijk uitle voor ons gebruik beste keuze

zeker vanwege prijs abonnement

Attila 05-09-2021

Reliable and fast delivery. I will choose them next time. But there could be more personal discounts. Recommended!

Sylvia123 28-08-2021

Snel en makkelijk geregeld. Dag erna keurig bezorgd. Mooi toestel in de kleur blauw. Ben er blij mee en ook blij dat alles zo keurig verzorgd is. Top.

Carin Tenbult 25-08-2021

De bestelling van een nieuwe telefoon was super snel geregeld en bezorgd. Top!

Guus Dohmen 24-08-2021

Snelle verzending, netjes verpakt. Pakket met handtekening zoals ook zou moeten met een nieuwe telefoon.

Juf678 24-08-2021

Duidelijke voorwaarden, stap voor stap door het proces heen met fijne en snelle communicatie.
Volop aanbod en prijsconcurrentie!
Snel, makkelijk en volgens afspraak.
Wij zeggen: " Tot de volgende keer!"