Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Paul 29-11-2021

Sim only verlenging voor stukken goedkoper als bij de provider zelf. Procedure was erg eenvoudig en is allemaal goed geregeld. Ook wordt je per mail op de hoogte gehouden van iedere stap.

Leni 28-11-2021

Telefoon besteld zeer snel en optijd geleverd *uw aankoop zullen met zorgvuldigheid afgehandeld worden* ik raad deze winkel aan!

Lydia Zoutenbier 27-11-2021

Ik ben bijzonder goed geholpen bij het adviseren en bij de aanschaf van mijn nieuwe telefoon door Puck van Mobiel.nl

Clemens 25-11-2021

Prima website. Zeer overzichtelijk. Zeer behulpzaam en meedenkt. Alleen jammer dat de bezorger Postnl is.

tom de fockert 24-11-2021

Vriendelijke website werkt heel makkelijk te bestellen en snelle levering
Echt super

Sjaak 22-11-2021

Na wat vergelijken bleek Mobiel.nl de goedkoopste. Naarst dat ook een uitstekende service. 'S Ochtends bestelling geplaatst en dezelfde avond nog geleverd!

Ik ben zeer tevreden.

Guido 15-11-2021

1 is nog teveel, refurbished toestel gekocht (ordernummer 3346750) na een dag zien we een dode pixel helemaal bovenin ergens aan de rand, klantenservice vraagt een retourzending en geeft aan dat de doos bij voorkeur onherkenbaar teruggestuurd dient te worden. Aangezien we de originele verpakking al hebben weggegooid duct-tapen we de binnendoos. Afdeling retouren "De toesteldoos was volledig beplakt met duct-tape. Hierdoor is de IMEI-sticker onleesbaar en is het niet mogelijk om het toestel om te ruilen voor een ander exemplaar. De verpakking is namelijk onlosmakelijk verbonden aan het product omdat op de verpakking bijvoorbeeld ook de zegel met unieke IMEI-nummer van het toestel is weergegeven. Het is daarnaast gebruikelijk dat aangeschafte artikelen in het algemeen niet zijn te retourneren of annuleren zonder de originele verpakking of een beschadigde verpakking" Hierop geantwoord met de mededeling : Joh print een nieuw stickertje uit kost 0,06 cent probleem opgelost en zo niet dan annuleer ik de aankoop wel geen zin in dit gezanik. Afdeling retouren; "Om de koop te kunnen ontbinden zullen wij 30% waardevermindering in rekening moeten brengen. Hierbij is de toesteldoos namelijk onbruikbaar geworden" Even voor de goede orde dat is dus 105 Euro voor een niet officieel apple binnendoosje aangezien het refurbished was, want de leverancier kan geen nieuw stickertje aanleveren.

Nooit meer hier...zelden zulke mensen meegemaakt die 105 euro durven te rekenen voor een nieuw doosje en een nieuw stickertje en zich bij een kapot tweedehandstoestel zich zo durven op te stellen in plaats van zichzelf kapot te schamen dat ze uberhaupt kapotte toestellen aanbieden die "zo goed als nieuw" zouden moeten zijn.

* https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/ruilen-annuleren/hoe-kan-ik-mijn-bestelling-ruilen-of-annuleren/ruilen-los-toestel

Bron : mobiel.nl op deze pagina staat dat ze voor een kapotte doos maximaal 10% kunnen rekenen in waardevermindering

dus een slecht toestel leveren en dan de klant laten betalen voor hun kosten, dat gaat er bij mij niet in!
Officiele reactie van Mobiel.nl 17-11-2021

Beste Guido,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Nadat we van je hadden vernomen dat je toestel niet naar behoren functioneerde hebben we je per e-mail geadviseerd om het toestel naar ons te retourneren. In deze e-mail hebben we het volgende vermeld: "Wij raden je aan de telefoon op te sturen in een goed beschermende, onopvallende doos. Het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden".

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat de originele verpakking van jouw toestel onbruikbaar is geworden doordat daar in zijn geheel duc-tape op geplakt is en dat wij hierdoor genoodzaakt zijn ons te houden aan de voorwaarden die op onze website vermeld staan.

Het team van Mobiel.nl

Wielie 14-11-2021

Goede uitleg voor aanschaf en betaling nieuw toestel, doordat andere betalingswijze genoodzaakt was werd ik duidelijk door het alternatieve proces geleid

Joop de Vries 13-11-2021

leuke shop veel aanbiedingen ik heb daar een nieuwe telefoon gekocht met abonnement zeer tevreden jammer dat je eigen nummer overzetten wat langer duurt verder goede service had hem binnen een dag binnen

Eric 11-11-2021

Doen wat ze beloven en wanneer er iets is, dan ook direct bereikbaar, oplossingsgericht en onder noemer service. Aanrader !@

paslo 10-11-2021

bij verkoop zeer goed bereikbaar niets op aan te merken, maar heb je iets dan zijn ze bijna niet bereikbaar. stuur je toestel zonder schade terug beweren ze dood leuk dat er schade op zit of je ff 28 euro extra wil betalen... heb je overeenkomst gesloten op 5 nov die wettig bindend is dus ook voor mobiel.nl kunnen ze ineens niet lveren en andere oplossing dna w8 hebben ze niet. zit je dus gewoon zonder telefoon.

ik zal de ACM ook op de hoogte stellen en mijn das rechtsbijstand

Henk S 09-11-2021

Nieuwe smartphone besteld met verlenging van mijn sim-only abonnement. Op de website van de provider bleek dat ik al kon verlengen. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een bericht van mobiel.nl dat ik toch niet kosteloos kon verlengen! Moest €40 extra betalen....
Gebeld naar de klantenservice van mobiel.nl om opheldering te vragen. Bleek geld te kosten omdat ik niet rechtstreeks bij de provider verlengde... De persoon van de klantenservice keek voor me of aanschaf van dezelfde smartphone met verlenging rechtstreeks bij de provider misschien voordeliger voor me zou zijn, bleek dat daar alleen de smartphone met mindere specificaties leverbaar te zijn. Dus toch maar voor mobiel.nl gekozen. Ondertussen was het laatste tijdstip voor verzending vóór het weekend al verstreken, maar er werd alles aan gedaan om e.e.a. nog snel rond te krijgen. Is gelukt en alles werd netjes op de volgende dag (zaterdag) geleverd! Top service van mobiel.nl!

Don 07-11-2021

Duidelijke keuzes, snelle afhandeling en na kort vergelijken toch iets goedkoper dan de rest…

Wilma 02-11-2021

Na 1 telefoontje waar ik vriendelijk te woord werd gestaan ben ik meteen van provider over gestapt en mijn abonnement verlengd met behoud van nummer.
De volgende dag mijn telefoon in huis zoals beloofd.

Lizet 31-10-2021

Bestel al jaren bij Mobiel.nl, ook omdat de fysieke winkel in de buurt zit. Altijd goede en vriendelijke service. Dit keer ook weer tevreden met de snelle levering. Wel beetje teleurgesteld dat er staat dat je wat gratis krijgt, en dan achteraf pas blijkt dat je dat zelf moet aanvragen en het tot 9 weken kan duren voor je het ontvangt. Had wel duidelijker aangegeven mogen worden.

Inge 29-10-2021

Heb al een aantal keer bij Mobiel.nl mijn abbonement verlengd. Ben altijd erg tevreden over het gemak en de betrouwbaarheid. Ook de communicatie is heel duidelijk en ook nu weer alles heel snel geregeld en superblij met mijn nieuwe telefoon!

tola 28-10-2021

de shop geeft je duidelijkheid in welke mobiele abonnementen er zijn om van te kiezen. Daar heb ik niet zo zeer iets over te klagen. Echter is mijn nieuwe mobiel nog steeds niet aangekomen. Post NL heeft nu drie keer gezegd dat ze hun pakketje de volgende dag zouden brengen. Drie keer is mij net te veel....
Officiele reactie van Mobiel.nl 29-10-2021

Beste tola,

Hartelijk dank voor jouw review.

We vinden het erg fijn dat je ons laat weten dat we op onze website duidelijkheid geven over welke abonnementen er zijn en wat je kunt kiezen. Dank je wel voor deze feedback.

Helaas geef je ook aan dat het pakket met daarin jouw nieuwe mobiel nog niet is aangekomen en dat onze logistieke partner meerder malen heeft aangegeven dat het pakket de volgende dag wordt bezorgd. Graag willen we je vragen een e-mail te verzenden naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig tola en het ordernummer van je bestelling, zodat we kunnen bekijken wat we voor je kunnen betekenen.

Het team van Mobiel.nl

Jannuz 26-10-2021

Gewoon de beste aanbieding en op voorraad wat ook belangrijk is en snel verzonden alles is naar wens verlopen

Ruud 23-10-2021

Ja gewoon heel klantvriendelijk en meedenkend personeel. Winkel is vlak bij en je wordt er supergoed geholpen. Ze weten waar ze over praten.

Willemien 17-10-2021

Voor het eerst bij mobiel.nl een toestel uit de koopjeskelder gedaan..
Blij met aankoop zeker geen spijt van.
Bij hun concurrent waar ik eerder bestelde ging 't steeds mis en daar ben ik nu wel klaar mee..
Tot de volgende keer mobiel.nl..

Gerdie 11-10-2021

Hele klantvriendelijke juffrouw heeft ons telefonisch geholpen met het aanschaffen van n nieuwe telefoon met abonnement omdat wij er zelf niet goed uit.
Dag erna werd het toestel al bezorgd.

R. Kuijper 09-10-2021

Sluit al een aantal jaar mijn abonnement af bij mobiel.nl. Ik kom steeds weer terug bij hun vanwege een duidelijk en overzichtelijk assortiment mobieltjes en abonnementen. Tot nu toe zijn ze voor mij ook de goedkoopste.
Verder is er een vlotte en duidelijk afhandeling van je bestelling. In mijn geval haal ik me mobiel op maar je kunt hem ook laten bezorgen. Het personeel is kundig en aardig.

Topo legend 07-10-2021

ik heb voor mobiel.nl gekozen omdat het toestel wat ik gekocht heb in aanbieding was.
werdt snel geleverd met de spullen die ik er bij besteld had.
mooi toestel lekker snel. alleen over de accu ben ik niet zo tevreden. met een beetje youtube loopt hij sneller leeg dan ik verwacht had.
maar voor de rest tevreden.

Leendert 06-10-2021

Werd zeer vriendelijk geholpen. En alles werd goed uitgelegd. Voor mij de ideale site om mijn abonnement af te sluiten . Dik tevreden!!!!👍

Patricia 02-10-2021

Duidelijk en snel geregeld.
In de avond afgesloten en de volgende dag al de telefoon binnen.
Alles is goed geregeld