Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Hans320 19-12-2021

Goed en snel geleverd tegen mooie prijzen en bij vragen snelle en adequate reactie!

Kathy 16-12-2021

Goede communicatie via mail. Op tijd verzonden. Helaas was PostNL niet op tijd.

Noortje 15-12-2021

De shop is zeer overzichtelijk en zeer klantvriendelijk. Met mooie aanbiedingen. Ik was op zoek naar een Samsung a52s en bij mobiel.nl was deze met abonnement het goedkoopste. Zeer gemakkelijk te bestellen. Ik raad iedereen aan om bij mobiel.nl te bestellen een zeer betrouwbare site. Mobiel was binnen twee dagen geleverd.

Karel 14-12-2021

Mobiel.nl hebben wij ervaren als een overzichtelijke en aantrekkelijke shop met bovendien mooie producten met een goede kwaliteit-prijs verhouding. De mobiel is binnen 24 uur geleverd zelfs!

Greetje Potze 14-12-2021

Na een slechte ervaring bij een andere leverancier via internet bij Mobiel terecht gekomen. Een verademing! Alles wordt goed gecommuniseerd en wordt heel snel verstuurd. Keurig, dit zou de standaard voor anderen moeten zijn!

Hehennie 12-12-2021

Er wordt goed met je meegekeken wat bij je past qua abonnement. Jammer genoeg was het deze x niet mogelijk om bij dezelfde maatschappij door te gaan via Mobiel. Hopelijk is de keuze van nu, een goede vervanger.

Loek 08-12-2021

Prima bedrijf heeft mijn bestelling goed afgeleverd ziet er goed uit zou zeker mobiel.nl aanbevelen goed verzorgd echt een aanrader doen mensen Gr loek

DMoer 05-12-2021

De webshop is overzichtelijk. Je kan wat je zoekt makkelijk vinden. Het afrekenproces is makkelijk en snel. Met prijsvergelijk was mobiel.nl voordeliger. Ik miste alleen de mogelijkheid met creditcard te betalen.
E.Eggink 08-02-2022

Mobiel.nl Bedankt voor de reactie maar de artikelen zijn uiteraard weer onderweg naar jullie. Er is dus niks om een foto van te maken.

Vermeulen 05-12-2021

Het is goedkoper dan andere en de bestelling wordt netjes op de afgesproken dag geleverd

Cocky 05-12-2021

Vrijdag 26 nov telefoon besteld zou zaterdag geleverd worden. Postnl heeft 2x datum aangepast en het zou dinsdag uiteindelijk vanaf 15.00 uur afgehaald kunnen worden bij afhaalpunt Postnl. Is daar tot op heden niet aangekomen. Gebeld met mobiel.nl en formulier ingevuld voor opstarten onderzoek. Maar dat gaat 14 dagen duren. Deze telefoon is ook voor zakelijk gebruik en hebben we snel nodig want oude telefoon is het aan het begeven en missen hierdoor oproepen. Dus wilde nadenken over annulering en sneller een nieuwe telefoon maar dat kan dus ook pas na 14 dagen waardoor het dus net zo lang gaat duren. Begrijp dat fout bij Postnl.ligt maar mobiel.nl zou ook wel wat meer mogen meedenken en oplossing zoeken. Tevens staat op site binnen 1 dag geleverd terwijl Postnl zegt dat contract met mobiel.nl binnen 5 dagen leveren is dus als dat waar is is dst misleidend. Hoop dat dit heel snel opgelost gaat worden. Zover over afhandeling zeer ontevreden.
Officiele reactie van Mobiel.nl 06-12-2021

Beste Cocky,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review.

We vinden het vervelend dat het pakket nog niet bij je is afgeleverd. We willen je vragen een e-mail te versturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig Cocky en het ordernummer van je bestelling zodat we kunnen kijken of we iets voor je kunnen betekenen in deze situatie. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

HST 02-12-2021

Overzichtelijke en duidelijke aanbiedingen. Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Rob 02-12-2021

Eerder al telefoon aangeschaft. Thans aanbieding (kortingsbon). Digitaal kopen leek voor onderhavig product makkelijk

Arno 02-12-2021

Mobiel.nl verkocht aan mij een toestel, terwijl zij door de leverancier al waren ingekocht dat dit toestel niet meer geleverd zou worden. Wekenlang hielden ze mij daarna aan het lijntje.
En promotie (waarde 149 euro!) van de leverancier was hierdoor ondertussen ook al verlopen waardoor ik die niet meer bij een ander nog wel zou kunnen benutten.

Diverse keren gevraagd waar mijn toestel bleef meer steeds hetzelfde antwoord; deze week of volgende week weten we meer. Tot ik ineens te horen kreeg dat het toestel binnen 3 weken geleverd zou worden! Ik blij natuurlijk, maar dat was van korte duur.

De volgende dag wederom bericht dat mijn bestelling nog niet zeker was. Daarop vroeg ik hoe ik dat bericht kon krijgen, aangezien de dag ervoor mij werd verteld dat het toestel eraan zat te komen.
Weer geen duidelijk antwoord.

Op navraag bij de fabrikant hadden zij alle verkopers werken daarvoor al ingelicht dat het toestel niet meer zou komen.
Mobiel.nl was die al wekenlang op de hoogte, dat het toestel waarvoor ik ook al betaald had, nooit zou komen.

Vervolgens wordt mij voorgehouden dat de promotie nog steeds geldt, maar dan moet ik genoegen nemen met een stukken minder uitgerust toestel. Ik krijg wel wat geld terug nog, dat dan wel.

Aangegeven dat ik niet voor het niet toestel kies en dat zij verantwoordelijk zijn voor het miskopen van de promotie, aangezien zij mij lang aan het lijntje hielden.
De promotie kan ik nog gebruiken, maar dan MOET ik kiezen voor het stukken minder toestel.

Pure oplichting, iemand iets verkopen waarvan je weet dat je het niet kunt leveren, weken aan de lijn houden en dan de arm op de rug draaien om een gemiste promotie nog te kunnen ontvangen!

Aangegeven dat ik absoluut niet kies voor het mindere toestel, maar dat zij wel verantwoordelijkheid moeten nemen voor de misgelopen promotie.
Mobiel.nl doet net of ze het niet snappen en blijven hetzelfde antwoord geven, mindere toestel nemen, promotie krijgen.

Uiteindelijk aangegeven dat ik mijn geld per direct terug wil ontvangen en nooit ga kiezen voor het andere toestel.
Dagen later reageren ze eens, of hun alternatief een optie is en zo niet of ze mijn order mogen annuleren!?

Ze hebben ondertussen ruim 1000 Euro van mij, willens en wetens, voor een toestel waarover zij waren ingelicht door de fabrikant dat het niet meer zou komen en doen daarna alles om zo lang mogelijk uit te stellen dat ze mij het geld terug moeten storten.

Wat een oplichting!

Ruud Janssens 02-12-2021

Gekozen voor mobiel.nl omdat de black friday actie me enorm aansprak. Ik mocht verlengen en kon deze superaanbieding onmogelijk weerstaan. Het bestellen verliep soepel, de check en de goedkeuring van de provider voor het verlengen was binnen enkele minuten geregeld. Het contract is direct per mail ontvangen en de telefoon de volgende dag bezorgd. Superblij mee! Ook mijn dochter en mijn vrouw heb ik van deze actie op de hoogte gebracht en zij hebben allebei hetzelfde gedaan als ik en allebei net zo enthousiast en tevreden!

Lauren 02-12-2021

Makkelijk vergelijken van verschillende opties en prijzen. Prijzen zijn goed up to date en je kunt meteen een abonnement bestellen met korting!

M 01-12-2021

Top service
Vriendelijk
Goed bereikbaar parkeren voor de deur
Leveren wat ze aanbieden
Eerlijk snel betrouwbaar en professioneel
Denken goed mee
Veel kennis
Werken snel

Onno 01-12-2021

Scherp geprijsd, duidelijk bestelproces met het eerlijke plaatje vande prijs. Zeer snel proces voor identificatie, goedkeuring, nieuw nummer en levering. Op zondagmiddag besteld en maandagmiddag kon ik bellen, internetten etc.

M Abu Rashed 30-11-2021

Goede service en snel geregeld. Op zaterdag heb ik een Samsung s 21 besteld. Op zondag is mijn bestelling binnengekomen.
Dejonge 25-01-2022

Ik heb 25-12 al gereageerd op een mail van jullie. Hier heb ik echter nooit een reactie op gehad. Tevens krijg ik nu een factuur van €51,- van kpn ipv de afgesproken €44,-

Harry 30-11-2021

Goede prijsvergelijking en artikelomschrijving.
2 dagen eerder dan verwacht ontvangen. Sterker nog, vrijdagavond besteld en zaterdag rond het middaguur al in huis.
Top afhandeling, keurig verpakt.

Bas 30-11-2021

Snelle levering en een prima aanvullende service. Ik ben zeer tevreden over de aankoop.

Als altijd een tevreden mobiele klant 30-11-2021

Wij zijn al jaren klant bij Mobiel.nl en nog steeds een tevreden klant.
Mooie prijs, snel geleverd en uit ervaring super service.

Jeroen 30-11-2021

Echt heel erg niet tevreden, zaterdag thuis gebleven om nieuwe telefoon in ontvangst te nemen... Postnl kwam niet... Nooit meer wat gehoord. Vandaag klantenservice gebeld... Mag ik zelf een onderzoek starten. Los het aub op.

Timo 30-11-2021

Een van de 4 abonnementen kwam voor een verlenging in aanmerking en eigenlijk komt het niet in mij op om elders te gaan kijken! Mobiel.nl heeft vrijwel altijd de beste aanbieding, hun service is altijd goed en omdat de vestiging dichtbij mijn huis is, maak ik altijd een afspraak om het toestel op te halen (scheelt porto!) en je kunt direct zien of alles in orde is.

Milou25 30-11-2021

Fijne en betrouwbare website. Mobiel.nl had de beste prijs, waardoor ik voor deze webshop heb gekozen.
De service is prima, verzending was goed en snel.

JohnnyBoy 29-11-2021

Makkelijk te bestellen, en de volgende heb ik het opgehaald. Vriendelijk personeel, hoesje erbij gekocht.