Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 80 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,8

Peter 13-01-2022

Men stuurt te vroeg naar de klant bericht over de mogelijke verlenging (4 maanden).
Na alles ingevuld en besteld te hebben komt het bericht dat Jij te vroeg bent en dit niet geld voor verlenging bij de zelfde provider ( wat is verlengen dan??).
Alles weer geannuleerd ergo verspilde moeite en ergernis.
Officiele reactie van Mobiel.nl 18-01-2022

Beste Peter,
Bedankt voor je review.
Onze oprechte excuses voor de ontstaande verwarring. Helaas worden onze verlengingsmail soms te vroeg verstuurd. Dit gebeurd wanneer wij niet automatisch de juiste data doorkrijgen vanuit het systeem van de provider.
We hopen je in de toekomst weer te kunnen helpen bij het vinden van het best passende abonnement.

Jeroen 12-01-2022

Breed assortiment tegen schappelijke prijzen, snelle en correcte levering, vorige mobiel hier gekocht, en nu weer.

Ellen 11-01-2022

Snelle levering. Ruime keus uit toestellen en goede abonnementen vergelijking mogelijk.

Jeroen 11-01-2022

perfect alles geregeld voor mijn sim only Abonnement van kpn onbeperkt .
binnen een paar uur was alles geregeld bij kpn en kon ik meteen mijn nieuwe abonnement gebruiken top heren.

E. Hesseling 10-01-2022

Zou binnen 2 dagen mijn sim binnen krijgen. Na 4 dagen niets ontvangen, behalve reclame.
Wel verzoek ontvangen over een beoordeling in te vullen. Dus bij deze.
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-01-2022

Beste E. Hesseling,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Kieskeurig.nl.

We vinden het erg vervelend dat je de sim nog niet hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Graag willen we ervoor zorgen dat je zo spoedig mogelijk een sim ontvangt. Om dit te kunnen verwerken, ontvangen we graag een e-mail van je aan: aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig.nl E. Hesseling en het ordernummer van jouw bestelling. In de e-mail kan je aangeven dat je de sim nog niet hebt ontvangen.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Awan 08-01-2022

Goedkoop en makkelijk. Telefoon in hele goede conditie en snel aangekomen. Het abonnement was ook snel geregeld. Eerste keer bij mobiel.nl besteld en gaat zeker nog vaker gebeuren!

h.hallmann 07-01-2022

Via mobiel.nl een sim only abonnement aangeschaft op youfone.
Net zo gemakkelijk als het aantrekken van een sok.
Alles is prima geregeld met de snelheid van het licht.

Peer Knops 03-01-2022

Eerst besteld via BEN, verlenging abonnement mét telefoon, levertijd bleek 5 weken!
Deze bestelling vervolgens bij BEN geannuleerd en via mobiel.nl verlengd... de nieuwe gsm werd de volgende dag bezorgd.. BETER KAN NIET !!

Patrick 02-01-2022

Dit was de 2e keer dat ik iets besteld heb hier. De 1e keer verliep niet helemaal vlekkeloos, maar over de 2e bestelling ben ik zeer tevreden. De info op de site is duidelijk.De mailtjes ook. En binnen een dag was de bestelling binnen. De prijzen zijn ook eeg goed. Ik raad deze site bij iedereen aan.

A. Meester 01-01-2022

Wat top, 's ochtends vanuit de luie stoel besteld en dezelfde dag nog geleverd!! Ongelofelijk snel!!
En alles gewoon op de mobiel te regelen.
Het enige lastige was dat ik niet rechtstreeks via de raboapp kon betalen. Ik moest de old school random reader van stal halen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Siarhei Bareika 29-12-2021

Mobile.nl was chosen simply because it was providing the best offer. The discount provided was applied correctly despite the fact that this offer was found only there. Order was placed on Saturday (phone, number porting and mobile contract), but even in that case it was processed during a weekend and on Monday I got a delivery.

RudieDW 29-12-2021

Alles goed en snel geregeld (na herinnering dat ik dit moet doen) bij het verlengen van mijn abo naar een sim only abo omdat mijn mobiel nog prima werkt, alleen een sms ter bevestiging was voldoende.

Bob 29-12-2021

Mobiel.nl adverteert met levertijden (tijdens bestelling op 12-11 van 1 a 2 weken op de IPhone 13 Gold Pro 256). Na 2 weken werd dit aangepast naar 2 a 3 weken. Nu bijna 7 weken na bestelling nog steeds geen zicht op levering (terwijl er nog steeds 2 a 3 weken levertijd op de site staat). Bij contact met Mobiel.nl blijken de gecommuniceerde levertijden 'verwachtingen' te zijn. Dan zou ik nog steeds 'verwachten' dat bij een initiële levertijd van 1 a 2 weken het na 6 weken toch wel geleverd zou mogen zijn.
Officiele reactie van Mobiel.nl 30-12-2021

Beste Bob,

Bedankt voor je review.

We vinden het vervelend dat je al lang wacht op de iPhone 13 Pro 256GB Gold. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en kunnen wij geen exacte leverdatum garanderen. We willen je vragen een e-mail te versturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Bob Review Kieskeurig en je ordernummer zodat we je review verder in behandeling kunnen nemen.

Dave 26-12-2021

Overzichtelijke site met voldoende keus.
Snelle levering inclusief track&trace service.
Conclusie : Mobiel.nl doen wat ze beloven.

Ray 26-12-2021

Zoals bestellingen in het verleden. Ongecompliceerd en een snelle afhandeling.
Duidelijke weergave van de kosten en niet teveel poeha.

De aanbieder die de telefoons tegen een scherpe prijs kunnen aanbieden. Waarschijnlijk door een grote doorzet aan volumes.

9 van de 10 punten gegeven, omdat er altijd wel iets verbeterd kan worden. Bijvoorbeeld de bevestiging van de bestelling die erna kwam, maar pas de ochtend erna werd opgemerkt.

C .'s. 25-12-2021

Abonnement is vier maanden eerder ingegaan dan de afgesproken datum. Mobiel.nl schuift het af naar de provider. Nu heb ik dus een dubbel Abonnement.
Officiele reactie van Mobiel.nl 27-12-2021

Beste C .'s.,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Kieskeurig.nl.

We vinden het erg vervelend dat jouw abonnement vier maanden eerder is ingegaan dan de afgesproken datum. Graag willen we samen met jouw bekijken waarin we je kunnen helpen.
Wil je alsjeblieft een e-mail sturen naar: aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig C.s'. en het ordernummer van je bestelling. In de e-mail kan je beschrijven wat er precies gebeurd is.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Marian 25-12-2021

Ik bestel hier al jaren mijn mobieltje voor mij en mijn beide kinderen. Heel betrouwbaar en snelle service.

Sico Horjus 25-12-2021

Ik heb voor mobiel. nl gekozen vanwege de betrouwbaarheid en de snelle levering.
800 Euro is toch een fiks bedrag om vooruit te betalen maar alles ging vlot via Post N.L.
Ik vond het wel vreemd dat ik niet hoefde te tekenen voor ontvangst, een klein minpuntje.
Ook zou ik willen suggereren om het aantrekkelijker te maken bijvoorbeeld een gratis hoesje te leveren.

Marian 25-12-2021

Hallo ik wil mobiel.nl wel aanbevelen.
Ik heb nog nooit problemen ondervonden in al die 10 jaar dat ik al bij hun bestel.
Het is keurig geregeld, vandaar mijn 9
Vandaag besteld en echt de andere dag in huis.
Hoop nog jaren gebruik te kunnen maken.

A.P. Versteeg 21-12-2021

Zeer goede behulpzame mensen aan de telefoon en in de shop in Leidschendam.
Snel en goed geholpen.

Wouter Bringmann 21-12-2021

Mobiel.nl heeft goede aanbiedingen voor abonnementen met telefoon en heeft ook een goede klantbeoordeling. Daarin ben ik niet teleurgesteld. De site biedt prima mogelijkheden om te vergelijken en de voor jou beste aanbiedingen te krijgen. Ik ben stukken voordeliger uit in vergelijking met hetzelfde abonnement direct bij de provider.
De procedure voor de aanschaf liep prima. Ik had daarbij toch een foutje gemaakt , maar dat werd door de helpdesk (via de app, dat werkt snel) rechtgezet en dat kon ik vervolgens on line bevestigen. Verdere goedkeuring van mijn aanvraag verliep vlot, binnen een dag. Ik heb mijn bestelling zaterdag gedaan en maandag had ik mijn nieuwe telefoon al. Nu is het alleen nog wachten op de overstap naar de nieuwe provider (mijn huidige abonnement loopt nog 2 maanden door). Ik heb er alle vertrouwen in!

Hommer 21-12-2021

Keuze uit veel merken smartphones, alleen Realme moet er nog bij. Ook hebben ze toplijsten Verder is het eenvoudig om te bestellen. Waarbij je makkelijk je abonnement kan samenstellen Het wordt zeer snel bezorgd.Nu nog een app in Google Playstore :)

Mike Doomen 21-12-2021

Bestel al jaren via mobiel.nl en vind het fijn dat alles zo gemakkelijk gaat en dat er een goede communicatie is.
Ook de service is top.

Hans320 19-12-2021

Goed en snel geleverd tegen mooie prijzen en bij vragen snelle en adequate reactie!

Kathy 16-12-2021

Goede communicatie via mail. Op tijd verzonden. Helaas was PostNL niet op tijd.