Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 90 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Marian 10-03-2024

Duidelijke omschrijving van het product, scherpe prijs en een snelle levering.

Maciej 03-03-2024

Echt super! De volgende dag al in huis. Goede prijzen en goed service. Alles online

Geen mobiel.nl voor mij! 27-02-2024

Niet bestellen! Het is echt waardeloos. Op 31 januari Samsung S24 Ultra en benodigde hulpmiddelen besteld. Tot op heden geen reactie wanneer het geleverd gaat worden! Op de orderstatus stond eerst wordt 'binnen een week verwacht', blijkt nu opeens na 1,5 week niet meer leverbaar te zijn! Ze maken nog steeds reclame op hun website met dat het leverbaar is. Schandalig. Over en weer gemaild en via formulier klacht ingediend, wordt niet eens op gereageerd. Je krijgt alleen te horen: u moet wachten want wij weten ook niet wanneer het geleverd gaat worden! Inmiddels ook 280 euro lichter, omdat ik vooruit moest betalen. Echt schandalig en zeer klantonvriendelijk.
Bedenk je svp voordat je hier gaat bestellen! De service is echt achteruit gegaan en je wordt gewoon genegeerd. Nooit meer Mobiel.nl. Echt schandalig!

Elize 08-02-2024

Na een dag al in huis. Voortreffelijke service. Komen direct aan de telefoon. Goede prijzen.

Paulien 07-02-2024

‘s avonds om 8 uur nog een telefoon besteld. De volgende dag om half 1 al bezorgd.
Echt super!

Een frustrerende en schandalige ervaring met Mobiel.nl en Odido 26-01-2024

Een frustrerende en schandalige ervaring met Mobiel.nl en Odido
Ik ben woest! Op 17 januari 2024 bestelde ik bij Mobiel.nl een abonnement bij Odido, inclusief een iPhone 14. Dezelfde dag werd deze nog geleverd. Maar wat een chaos ontstond er! Ze registreerden de telefoon niet op mijn naam, maar op die van mijn vader, terwijl ik alles correct had ingevuld met mijn paspoort en handtekening. Kortom, ik sloot een lening af op naam van mijn vader, zonder dat hij iets wist of ondertekende. Absoluut onacceptabel!

De 'oplossing' was een grap: de telefoon in één keer afbetalen en dan overschrijven op mijn naam. 600 euro in één klap? Onmogelijk! Dit was niet mijn fout. Ik heb het niet voor niks op mijn naam gezet.. Deze bestelling had nooit door mogen komen.

Na twee dagen was ik het zat. Ik besloot gebruik te maken van mijn bedenktijd, stuurde de telefoon terug, annuleerde mijn bestelling bij Odido en stapte over naar KPN, opnieuw met een iPhone 14. Wat een gedoe, zeg!

En dan, de schok! Ik krijg een mail dat er schade aan de telefoon zou zijn en dat ik 230 euro moet betalen voor waardevermindering. Onmogelijk! Ik had de telefoon onbeschadigd verstuurd. Na eindeloze discussies kon ik kiezen: de beschadigde telefoon terugnemen met een boete van 60 euro vanwege de overstap van Odido naar KPN. Dus nu krijg ik een beschadigde telefoon én moet ik betalen voor een fout die niet eens van mij is!

Na ontelbare telefoontjes met Mobiel.nl en Odido, zonder enige excuses, elke keer minimaal 30-40 minuten in de wacht staan, was ik het zat. Ik betaalde de 60 euro en wachtte op de beschadigde telefoon.

We zijn nu 1,5 week verder en ik heb nog steeds geen telefoon. Wat een absurde situatie. Ik hoop vurig dat deze recensie eindelijk wat licht werpt op deze puinhoop en dat ik gerechtigheid krijg voor deze belachelijke behandeling. Ik wil antwoorden en mijn 60 euro terug!

Dennis 10-01-2024

De shop is duidelijk en overzichtelijk. Ook de accessoires zijn gauw gevonden voor het juiste toestel. Maar de klantenservice was helaas traag waardoor het probleem niet gauw opgelost kon worden. Tevens leveren ze uit via PostNl. Normaal gesproken gaat het aardig goed, maar bij een duurdere aanschaf zou ik meer opties verwachten om uit te kunnen kiezen voor aflevering. Hierdoor hoeft de bezorger geen onnodige stops te maken.

Anna 02-01-2024

De service is zeer belabberd. Als het geen standaard situatie is is de service zeer ondermaats. De standaard aangeleerde formules worden door de medewerkers herhaald, je komt niet door de muur heen. Mobiel.nl is de schakel tussen de providers en dat gebruiken ze om geen verantwoordelijkheid te nemen. Heel erg conformistisch. Ik ben zeer teleurgesteld in de service van mobiel.nl.

f*******@q********** 24-12-2023

Op 7 December heb ik een A54 Samsung telefoon besteld met abnonnement verlenging. En oplader bijgesteld en zou volgende dag bezorgt worden. Via DHL Helaas tot op heden nog niets ontvangen. Eerst week s'avonds thuis gezetten wachtend op pakket. Toen weekend. Niets!!! Gebeld met mobiel.nl en DHL. Pakket blijkt verkeerd gesorteerd te zijn. En niemand weet waar pakket nu is???? Flink boze mails gestuurd en weer telefonisch contact met Mobiel.nl. En formulier ingevuld. Onderzoek is opgestart. DHL zegt dat als het pakket weer bij de juiste HUB is aangekomen het bezorgt gaat worden tegen Mobiel.nl. Terwijl DHL tegen mij zei dat pakket Waarschijnlijk weer retour afzender is. Kortom ze zijn het dus gewoon kwijt. Vrijdag weet contact gehad met Mobiel.nl Hij zou weer contact opnemen met DHL. Om de huidige status van mijn pakket te achterhalen. En mij daar mail over te sturen. Dat is Helaas niet gebeurt. Mobiel.nl claimt dat zolang DHL niet zegt dat pakket zoek is, ik ook geen nieuwe telefoon krijg. Dit is echt zo oneerlijk. En zeer slechte service . We zijn nu drie weken verder. Ik heb nu twee jaar verlenging maar geen telefoon. Maar mij wel mails sturen hoe mijn nieuwe telefoon bevalt?????? Ehhhhh Welke? Dus totaal niet oplossings gericht.
Dit kan en mag niet!!!!!!

Tjerk 13-12-2023

Gebruiksvriendelijk, kon gemakkelijk aanklikken wat ik wilde bestellen. Duidelijk.

Sven Offers 06-12-2023

Prima website, lage prijzen.
Echter de bezorg optie s avond maakt men niet waar, en geeft de schuld aan de pakket vervoerder, niet handig én niet netjes.

Mounssif 02-12-2023

Iets vergeten toe te voegen tijdens bestelproces, na contact met de klantenservice direct opgelost. Volgende x weer mobiel.nl voor mij.

wiebe 30-11-2023

Waardeloze klantenservice! Bestel je iets met een zelfde dag levering. Goede optie, maar door drukte loopt het ``iets`` uit. Prima kan gebeuren, maar wat is dan precies ``iets``? Dat kan helaas niemand vertellen in de afgelopen week! Hier een paar mooie quotes: Pakketje is wel verstuurd, maar onbekend waar het nu is, nee dan moet u echt bij DHL zijn, zij vervoeren dit voor ons. Oh nee dat zou eergisteren binnengekomen moeten zijn bij de buren (blok verder!), Ohne dat heeft u toch verkeerd gelezen, het komt vanavond binnen bij die buren. U zult gewoon even geduld moeten hebben, u kunt tot 2200u bellen en dan om 20:45 de lijnen sluiten... en ik kan nog wel doorgaan.

Het enige wat ik afgelopen week graag wou weten is wanneer komt mijn pakketje nou eens binnen?!

Ik hoop dat er nu eindelijk duidelijkheid komt en er een snelle oplossing is. Voor mij is het iig duidelijk, ik koop hier nooit meer iets...

Nic 29-11-2023

Prettig weekende website en ik heb er een mobiel zonder abonnement gekocht..Er was een goede communicatie na de aankoop waardoor je precies weet wanneer de mobiel geleverd wordt.
Alle afspraken werden nagekomen en de prijs was lager dan bij anderen.

Johan 22-11-2023

Mooi product voor een goede prijs en ook nog een cashback. Daarnaast een vlotte levering en het product ontvangen wat besteld is.

Anita 18-11-2023

Tweede keer dat ik mijn verlening via mobiel.nl regel. Prijs is goed, snelle afhandeling. Ik was echter vergeten een code voor gratis JBL koptelefoon toe te voegen. Dit is snel en netjes alsnog geregeld. De koptelefoon binnen 3 dagen ontvangen.

JFS 09-11-2023

Fijn voor de mensen dat alles correct is geleverd. Echter bij mij en vele anderen is dat niet het geval. Wat u moet weten is, dat als het niet goed gaat de service 0 is.
Mijn bestelde telefoon heeft mobiel.nl verzonden met PostNL. De telefoon heeft mij echter nooit bereikt. Het is volgens de PostNL app afgeleverd. Maar hebben ze geen handtekening voor ontvangst die verplicht is.. Dit wordt onderzocht, echter mobiel.nl wil geen nieuwe telefoon leveren. Het onderzoek moet eerst afgelopen zijn. Wanneer 2-3 weken ipv 24 uur wacht ik al bijna 3 weken op mijn bestelling, maar mobiel.nl wil nog steeds geen nieuwe leveren, terwijl het wettelijk verplicht is.Ze willen hun verplichting naar consument toe niet nakomen. Ieder ander bedrijf zou opnieuw verzenden.
Dus bezoekers mobiel.nl hou rekening mee dat als het fout gaat met deze verkoper, je nergens op enige vorm van service kunt rekenenen.
marketing-7 09-11-2023

Beste JFS,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te horen dat je het toestel nog niet hebt mogen ontvangen.
Wij doen er alles aan om jouw pakket op tijd te verzenden. Jouw bestelling is dan ook netjes op tijd bij ons de deur uitgegaan. Echter kan het soms helaas gebeuren dat de verzending vertraging oploopt of zelfs vermist raakt, hierin zijn wij afhankelijk van de logistieke partner. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze services, echter doen wij er alles aan om het onderzoek zo spoedig mogelijk af te ronden en je hiervan op de hoogte te houden. Zodra er meer informatie bekend is laten wij dit weten.

Het team van Mobiel.nl

Theo Ijzerman 29-10-2023

Anders dan bij belsimpel blijft hier de laagste prijs wel staan en wordt niet snel even verhoogd tijdens het bestelproces. Scheelde mij €30.Snelle levering en goede communicatie hierover.

Kees Haasnoot 24-10-2023

Goed advies. Prima telefoon. Snel geleverd. Volledige hulp bij overzetten gegevens van oude naar nieuwe telefoon.

Frans 23-10-2023

Vorige week Apple AirPods plus bijbehorende hoesje gekocht. Super blij mee. Was ook makkelijk samen te stellen door de goede opties die ik kreeg bij het bestellen. Ga hier zeker vaker bestellen.

Ron 19-10-2023

Top site
Leuke deals icm met een abonnement.
Snel geleverd en communicatie over bestelling Top.

Anna 19-10-2023

Overstap service is gemakkelijk. Echter klopt de startdatum niet. Wel vanwege deze reden voor mobiel.nl gekozen. Hier dus ontevreden over. Duidelijk communiceren over startdatum moet beter.
marketing-7 23-10-2023

Beste Anna,

Hartelijk dank voor je review op Kieskeurig.

We vinden het erg vervelend dat er verwarring is ontstaan over de startdatum. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Graag willen we voor je beoordelen wat we kunnen betekenen. Wil je alsjeblieft een e-mail naar ons verzenden met daarin vermeld wat er niet duidelijk is gecommuniceerd over de startdatum. De e-mail kan verzonden worden naar: aftersales@mobiel.nl ovv Review Kieskeurig, je naam en ordernummer van de bestelling.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Arnold 19-10-2023

Prima mobiel voor een goede prijs. Levering was ook zeer snel. Ben erg tevreden.

Sandra 15-10-2023

De snelle online service. We hebben meerdere abonnementen via Mobiel afgesloten en voorheen in de winkel, waar je altijd heel kundig en snel geholpen wordt, maar tegenwoordig online en bevalt goed. Goede prijzen ook!

Jop 11-10-2023

Samsung s23 ultra gekocht in de Samsung winkel in Hoog
Catherijne.
Uitstekende service. Goed geholpen.
Ik ben zeer tevreden