Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Pieth 23-08-2021

De artikelen zijn uitgebreid beschreven met alle bijbehorende informatie. De bestelling is in het weekend geweest en de levering de dinsdag daarop. Bestelling is compleet afgeleverd.

W.J.K. 22-08-2021

gewoon goed dus................................................................................

Anand 12-08-2021

4 jaar geleden ben ik daar toen geholpen door een medewerker. Dat was heel prettig voor mij.En dat was ook de reden dat ik weer naar toeging.

Nico 11-08-2021

Alles wordt snel , correct en duidelijk afgehandeld .
In de mails is het goed verwoord en begrijpelijk.

Abotonyn 09-08-2021

Het is een van de beste en goedkoopste online winkels, als je een mobiel nodig hebt, is deze website de beste .. gemakkelijk te gebruiken met meerdere opties en betere aanbiedingen dan andere, en de verzending is snel

Friesland Beweegt 07-08-2021

Bestelproces is wat je mag verwachten, op één punt na. Je moet op een gegeven moment aanklikken dat je géén nieuwsbrieven en aanbiedingen wilt ontvangen. Dit is misleidend en niet toegestaan.
Na aflevering komt er, ondanks dat het vinkje gezet is, een mail met een aanbieding voor accessoires. Een mail waar niet over nagedacht wordt, aangezien er voor de telefoon die ik aangeschaft heb geen accessoires zijn.
Product en levering zijn goed, proces geeft irritaties.
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-08-2021

Beste Friesland Beweegt,

Hartelijk dank voor je feedback.

We waarderen het enorm dat je aangeeft dat er verwarring is ontstaan over het vinkje dat je geen nieuwsbrieven en aanbiedingen wilt ontvangen. Zodra je dit aanvinkt, behoor je geen e-mails met nieuwsbrieven en aanbieding meer te ontvangen. Indien dit wel het geval is, willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review Kieskeurig Friesland Beweegt en het ondernummer van je bestelling.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Marcel 05-08-2021

Fijne shop. Overzichtelijk, duidelijke omschrijving producten en abonnementen. En de keren dat je iemand wil spreken dan zijn de contacten snel gelegd via Whatsapp of telefoon. Super vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de telefoon als via Whatsapp. Prijs kwaliteit van de toestellen is gewoon goed. Zelf nergens een beter aanbod voor mijn iPhone gevonden. Snelle levering en duidelijke tussentijdse communicatie.

Mehmet 05-08-2021

Mijn telefoon is meerdere keren defect geraakt sinds ik 'm heb. Na 6 maanden gebruik heeft mobiel.nl netjes mijn aankoop bedrag teruggestort. Ik heb meteen een nieuwe toestel gekocht bij mobiel.nl. Ik wil nogmaals mobiel.nl hartelijk bedanken voor hun geweldige klantenservice en ik zie jullie weer de volgende keer!

Britt 03-08-2021

Ik kon alle abonnementen van verschillende providers direct vergelijken. Ook via deze site mijn nieuwe abonnement afgesloten. Dit werd direct in gang gezet. Ik werd op de hoogte gehouden door sms'jes. Ook kreeg ik een sms'je van mijn oude provider, waardoor ik wist dat alles geregeld was. De simkaart kwam ook na twee dagen via de post binnen. Alles verliep dus top!

Ingrid 02-08-2021

Ik heb een nieuwe mobiel aangevraagd met nummerbehoud wat mobiel.nl voor mij regelt. Vervolgens krijg ik een verwarrende mail met codes dat ik van alles nog zelf moet overzetten als ik voor nummerbehoud heb gekozen! Ik begrijp daar niks van. Dat zou mobiel.nl toch voor mij doen? Heel jammer dat dit bij mij voor heel veel verwarring zorgt.

Dick van der Veen 01-08-2021

Zorgen voor goede oplossing bij problemen en reageren zeer correct en snel. goed en snelle feedback.A

Frank07 01-08-2021

Keurig geholpen, snelle levering, is de 5e of 6e x al dat ik bij mobiel.nl een telefoon besteld heb.

Pilion 29-07-2021

Ik vind hier altijd wat ik zoek met een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Niet in het minst door de kundige adviezen van de medewerkers!

Rob 29-07-2021

ze doen wat ze beloven. zaterdag mobiel besteld en maandag ochtend afgeleverd. en dat voor een goeie prijs, TOP !

Frenk 25-07-2021

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar voor additionele vragen. Website werkt intuïtief en aanbiedingen voor veel providers worden in de vergelijkingen meegenomen. 2 abonnementen afgesloten (overstappen met nummerbehoud), 1x nummer behoud vanuit prepaid en 1x nummer behoud op een abonnement. Nieuwe Sims de volgende dag ontvangen.

Kees Heijstek 25-07-2021

Ingang abonnement pas op 13 sep 2021. Nu al vastgelegd met wat hobbels maar door mobiel.nl perfect glad gestreken. We zijn zeer tevreden. Met twee medewerkers zaken gedaan en kan niet anders zeggen dan dat ze ongelofelijk gedreven zijn om de klant naar tevredenheid te helpen.

Daan 21-07-2021

Ik kon bijna niet geloven dat de s20 5g voor zijn mooie prijs werd verkocht. Door de reviews vertrouwde ik Mobiel.nl toch maar wel. En gelukkig! De telefoon is zoals beloofd en super snelle levering.

Ano 17-07-2021

Al meerdere malen een telefoon besteld. Altijd heel duidelijk en behulpzaam!

Ann 15-07-2021

Bestellen ging heel gemakkelijk, 2 dagen later de telefoon al in huis. Werd per mail goed op de hoogte gehouden van de verzending.Ik ben zeer tevreden!

Miranda 15-07-2021

Duidelijke website

Snelle verzending goede communicatie wat betreft verzending artikel.
Niet duur ook belangrijk ;-)
Kortom hier ga ik vaker bestellen

Mario Barneveld 11-07-2021

Na lang zoeken voor de beste deal, kwam ik bij mobiel.nl terecht, binnen 2 dagen was de bestelling van mijn mobiele telefoon binnen, netjes verpakt en afgeleverd met controle van id bewijs door postnl.

Martin 09-07-2021

Mobiel.nl is zeker niet duurder dan MediaMarkt verzend heel snel en een duidelijke webshop.

E. Grosse 09-07-2021

Ben al met aanmelden niet tevreden. Behoud van nummer is scheinbaar een probleem. Zeer onduidelijk. Ook medewerking met genoemd probleem of oplossing is niet mogelijk. Als contract eindigde zeg ik op.
Officiele reactie van Mobiel.nl 12-07-2021

Beste E. Grosse,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de verloop van je bestelling. Mocht het probleem nog niet zijn opgelost, dan willen wij je vragen een mail sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. je ordernummer.

Het team van Mobiel.nl

Willem 08-07-2021

Abonnement omgezet, nummerbehoud aangevraagd.
Binnen een uur geregeld. Nieuwe sim volgende dag in huis. Tot zover toppie.
Half augustus gaat het nieuwe abonnement in, dus even afwachten hoe dat gaat. Tot nu toe zeer tevreden.

Alida 03-07-2021

Overzichtelijk op de site en snelle levering van het product
Via de mail duidelijk hoe te handelen bij de aanvraag en verwerking.