Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Marieke 18-04-2020

Heel fijne service. Provider kon eerst de nieuwe aanvraag van de contractverlening niet goedkeuren, één van de mederwerkers van mobiel.nl belde me om aanvullende gegevens te krijgen. Zo was alles snel geregeld... vriendelijk, snel en betrouwbaar!

Fernand 18-04-2020

Mobiel.nl is een webwinkel die goed overzichtelijk is en bij vragen snel reageert. Dit keer ook weer gebruik kunnen maken van een mooie aanbieding. Beter nog dan bij de provider zelf!!

Vos 17-04-2020

Verlenging. Gewoon simpel. Makkelijk en duidelijk. Niet verder gezocht naar andere opties hierdoor.

Dick van der Wilt 17-04-2020

Kreeg bericht van Tele 2 om mijn abonnement te verlengen
Gedaan en twee dagen later afgewezen ivm kredietwaardigheid!!’
Overgestapt naar Ziggo zonder probleem uiteraard
Paar dagen later verzoek van Mobile om abonnement te verlengen
Ziggo weer afgezegd!!!!’
Wat ging er niet goed??????

Lien 16-04-2020

Top geregeld allemaal! Snelle service en goed en duidelijk advies gehad. Binnen 24 uur nieuwe telefoon in huis.

Mr B 16-04-2020

Bereik van Mobiel.nl is buiten gewoon slecht, regelmatig enkel 3g en dat er geen data verkeer mogelijk is.
wat veel ernstiger is:

Mobiel.nl neemt de gesprekken op.

vandaag tijdens een gesprek, werd gedurende 2minuten lang het gesprek herhaalt afgespeelt,
hieruit blijkt gewoon dat mobiel.nl gesprekken opneemt. Je kunt tijdens het gesprek niet terugpraten en je hoort de andere kant iedere keer hetzelfde zeggen en werd continue afgespeelt. En dit is niet de eerste keer dat ik dit heb.
3 van mijn collega's hebben hetzelfde.

als je gestelt bent op je privacy neem dan absoluut geen abonnement van Mobiel.nl
Officiele reactie van Mobiel.nl 17-04-2020

Beste Mr B,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Helaas is het niet mogelijk om een Mobiel.nl abonnement te hebben. Het is bij Mobiel.nl wel mogelijk om een abonnement aan te sluiten bij een provider bijvoorbeeld KPN, T-Mobile, Vodafone, Ben, hollandsnieuwe of Simyo. Kan je aangeven welk abonnement je hebt bij welke provider en wanneer je dekkingsproblemen ondervind?

Je geeft aan dat je telefonisch contact met ons hebt gehad en dat de gesprekken herhaalt werden afgespeeld en we gesprekken opnemen? Tevens houden we ons aan de richtlijnen van de AVG m.b.t. privacy. Helaas kunnen we uit je review niet opmaken wat je hiermee bedoeld. Is het alsjeblieft mogelijk een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. Review kieskeurig Mr B en het ordernummer van je bestelling, waarin je dit kan uitleggen? Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we graag de review verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Iris 15-04-2020

Prachtige deal! Een nieuw iPhone voor een hele fijne prijs. Snelle service en geen gedoe.

Esther 14-04-2020

Al jaren helemaal prima, qua aanbiedingen en service. Aardige mensen, snelle levering en goedkopere aanbiedingen dan elders

Jeroen Kuitert 14-04-2020

De betaling en levering is vlot gegaan en de site is goed en makkelijk te benaderen

Nadeel was de levering. De telefoon met deze waarde is niet afgegeven maar gewoon in de brievenbus gestopt. Mogelijk moeten jullie, als dit in je leveringsvoorwaarden staat dit aanpassen of partner postbedrijf hierop aanspreken

Richinheaven 14-04-2020

Adequaat, goede prijs, beter dan kpn zelf zelfs, snel. Heb de telefoon al binnen op tijd voor de verjaardag.

J. Dekkers 14-04-2020

Mobiel.nl doet wat ze beloven. Mijn abonnement was keurig geregeld en het toestel had ik al de volgende avond in huis. Mobiel.nl was ook de voordeligste aanbieder!

Mw. T.B.M. de Rooij 13-04-2020

Mobiel.nl doet wat het beloofd. Top prijs voor een Top product! Een duidelijke bevestiging van je bestelling en je wordt bij elke stap betrokken met het verloop van verzending. Product was zeer goed verpakt en op tijd bezorgd.
Een dikke 10 voor Mobiel.nl

Dave 12-04-2020

Mobiel kwam voor mij voordeliger uit dan het zelfde abonnement + toestel dan bij de concurrentie.
Het bestellen verliep heel gemakkelijk en was duidelijk en overzichtelijk.

Na het bestelproces werd je constant op de hoogte gehouden via email over de voortgang van mijn verlenging.

Binnen een uur was mijn bestelling bij de provider goedgekeurd, mijn telefoon ingepakt voor verzending en in een tijdsbestek van 11 uur had ik mijn mobiel in huis.

Keurig netjes geregeld allemaal!

issy 12-04-2020

Goede kwaliteit, word goed op je gegevens gelet en bij twijfel bellen ze gelijk om het "probleem" zo snel mogelijk op te lossen. Prijs is echt TOP!! En de bestelling is snel binnen.
En ECHTE aanrader!

Eddy 08-04-2020

Prima shop ,na een moeizaam begin,ik kreeg de berichten die de shop via Outlook naar mijn toestuurde niet binnen.
Via andere optie's voor communicatie die ze hebben, toch een goed contact gehad met de shop.
Hierna is alles tot mij volle tevredenheid afhandelen en had ik het bestelde binnen no time in huis .

Freddiexl 08-04-2020

Een mobiel besteld en meteen de volgende dag al ontvangen. Berichtgeving van verzending via ”Track and tracé” is uitstekend. Verder wat ook zeker mag worden vermeld, is dat een belofte door de firma Mobiel gedaan, op gebied van een prijsverschil direct is nagekomen. Heel coulant. Top. Weet nu voor de volgende keer waar ik moet zijn.

Serafettin 07-04-2020

Mijn keuze was al bekend wat ik wou maar waarom ik gekozen heb voor mobiel.nl was
Het afhandelen was snel simpel en makkelijk en het was goedkoper om via mobiel.nl

Andina 07-04-2020

Bij mobiel.nl moet je zijn als service en prijs voorop lig. Snel en duidelijkheid!!

Marina 07-04-2020

Vlotte levering, verpakt met een pen en aardig kaartje erbij.👍🏼
Mooie afwerking en druk van de kaartjes.
Ik vond het wel lastig om de juiste kleur te bepalen voor de achtergrond Het is meer groen dan goudkleur geworden 🙈

Onno 06-04-2020

Prima site om zelf abonnement te verlengen.
Ook wordt je ruim op tijd door Mobiel.nl benaderd dat je abonnement aan verlenging toe is.
Minpuntje: het belteam begint al bijna 4 maanden vooraf te bellen vanuit onbekend nr en geeft pas na aantal keren wegswipen via sms een bericht dat dit nummer van hen is.
Daarnaast communiceert belteam onderling onvoldoende besproken terugbeltermijn.
Je wordt dus wel erg vaak benaderd.
Wel altijd zeer klantvriendelijk en begripvol sla je aangeeft nog niet te willen/kunnen beslissen over verlenging abonnement.
Officiele reactie van Mobiel.nl 07-04-2020

Beste Onno,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg fijn dat je aangeeft dat je tevreden bent dat we je op tijd laten weten dat je je abonnement kunt verlengen. We gaan in overleg met onze sales afdeling hoe we je als klant zo prettiger mogelijk kunnen helpen. Hartelijk dank voor je feedback.

Het team van Mobiel.nl

Joris 06-04-2020

Makkelijk bestelproces en hele snelle levering. Alles netjes volgens afspraak.

Marreco 05-04-2020

Na het lezen van de nodige reviews de 'gok' gewaagd en mijn bestelling voor een nieuwe telefoon bij Mobiel.nl geplaatst.
Alles ging supersnel, ook het nummerbehoud. Binnen anderhalve dag had ik mijn telefoon in huis

Karin 04-04-2020

Een NOKIA 4.2. gekocht met abonnement bij T-Mobile. Prettige website, je kunt alles naar wens aanpassen. En ik had meteen e-mail met alle gegevens. Dus alles goed en snel geregeld. En voor een goede prijs!

Amjm 04-04-2020

Super service, en snelle levering..... woensdag besteld en donderdag in huis..... zoonlief is er heel blij mee.

Zou zeggen ga zo door, in ieder geval hebben jullie nieuwe klanten erbij.

Johannes 01-04-2020

Do telefoon die ik hebben wilde was bij deze winkel het goedkoopst. Vandaar mijn keuze.
Het product had ik de volgende dag in huis. Helemaal prima dus.