Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Dan 08-11-2020

Snelle levering, zonder gezeur, een oppo besteld, deze beviel totaal niet, binnen een maand retour mogen sturen. Zeer tevreden over service.

Tessa 08-11-2020

Snel en een mooi hoesje. Wist alleen niet dat brievenpost inhoudt dat er een handtekening vereist is bij bezorging. En postNL vreselijke bezorgservice.

Miss Z 08-11-2020

Makkelijke, duidelijke website, alles wordt goed aangegeven en op/nagevolgd.

Jose 07-11-2020

goede service, snelle verzending en vooral mooie prijzen. Zeer tevreden. Ten zeerste aan te bevelen

Pattieman 05-11-2020

Uitgebreid onderzoek gedaan naar abonnementen met telefoon. Kan je vertellen dat ik nergens beter uit kwam dan bij Mobiel.nl.
Dat is geen verkapte reclame makerij, het is een feit.
Kreeg alles gemakkelijk online voor elkaar en diezelfde avond had ik de telefoon in huis. Kan gewoon niet beter.
Aanbeveling van mij naar wie dan ook, de website kan alle kanten op en is compleet in informatie. Top.

Mike 03-11-2020

Snel geregeld en goede keus cq vergelijking kunnen maken en kwam als goedkoopste uit de test ... zit bij Ben en zelfde toestel en abo bij mobiel.nl goedkoper dan Ben!!
Snel in huis ..dus toppie

Wijtze 02-11-2020

Het was duidelijk welke Iphone ik wilde hebben. Dan via internet de goedkoopste opgezocht. Dat bleek Mobiel.nl te zijn. De bestelling was eenvoudig en de levering keurig op de afgesproken datum. Nu alles weer geïnstalleerd en tot op heden alles oke.

Henriette van Gelder Krisman 02-11-2020

Mooi telefoon houder voor op de fiets. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Moet nog in de praktijk getest worden op functionaliteit.

Helaas was deze niet nieuw....doosje was al eens geopend???
Wel zo gedaan dat je het niet zag want ze waarschuwen om het niet te openen als het zegel niet goed ziet!,,,,

Willy 30-10-2020

Gewoon top
Goedkoper dan bij je provider.
Makkelijk bestellen en 1 dag later telefoon bij je thuis👍

Joke 30-10-2020

Ik bestel hier al jaren. Iets besteld, heb je de volgende dag in huis. Als er iets niet goed is (wat ik pas 1x meegemaakt heb), wordt het per direct opgelost.

Boazje 29-10-2020

Bestelling op de site gaat makkelijk, site is overzichtelijk. Zeer snelle levering. Product is voordelig geprijsd via mobiel.nl.

maria peters 28-10-2020

Ik had op de site de bestelling van een telefoon gedaan maar zelf iets foutief ingevuld.
Ik ben op een goede manier geholpen om dit op te lossen, snel en efficient zowel telefonisch als per app.
Top geholpen dus

Sander 27-10-2020

Zoals altijd alles prima geregeld. De site is duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Daarnaast krijg je meer voordeel dan de concurrentie en in mijn geval kon ik de losse telefoon nergens goedkoper vinden.

Maclean 27-10-2020

Ik ben heel tevreden over deze site . Is duidelijk en overzichtelijk. Hele snelle reactie. Vandaag besteld morgen in huis.

Een zeer tevreden klant 26-10-2020

Echt complimenten voor de verkoper/adviseur. Hij heeft ons heel fijn en goed geholpen. Helaas weten we zijn naam niet, maar dat is vast door jullie te achterhalen.

croma 24-10-2020

altijd de goedkoopste met abonnement samen met een telefoon en snelle levering en afhandeling

Dominique 23-10-2020

Ik heb al meerdere malen bij (voorheen student)Mobiel.nl mijn abonnnement met telefoon afgesloten, dit gaat altijd vlug en soepel.
Ik heb nu recent mijn abonnement bij Tele2 verlengd via Mobiel.nl en dit was zelfs goedkoper dan ingelogd met mijn account op Tele2.nl!
Goede en snelle klantenservice! Ik ben nog steeds tevreden.

Nancy 18-10-2020

Mobiel heeft mij echt goed geholpen eerst via de chat en later via telefoon
Alles gecheckt en uigezocht hoe en wat nu het beste en voordeligste voor mij zou zijn
Super tevreden

Marian 18-10-2020

Duidelijke website. Overzichtelijk.
Vlotte en nette levering.
Ze maken waar wat ze zeggen.
Overzichtelijk is, wat de status van de aanvraag is.

Koper van een S10 16-10-2020

Een goede site waar ik op juiste wijze mijn product kon samenstellen en vergelijken

Lizet 13-10-2020

Goede en snelle service .
Kwaliteit van de bestelde artikelen zijn geweldig.
Precies zoals het bij het artikel beschreven stond .
Een aanrader om daar te bestellen.
Uiterst tevreden !

Sander 13-10-2020

Makkelijke klantvriendelijke site. Telefoon gehaald in winkel waar prima service werd gegeven.

Maaike v S 13-10-2020

Duidelijke site met goeie acties en snelle bezorging van mijn bestelling. Zeer fijne ervaring!

aad 12-10-2020

prima service en goede uitleg en behandeling, snel geleverd de bestelling en goede uitleg

CR 12-10-2020

Ik had 2 abbonnementjes van youfone verlengd via mobiel.nl.
Toen ik de bevestigingsmail kreeg schrok ik toch wel even.
Had ik opeens een abbonnement bij tele 2 wat toch echt niet de bedoeling was.
Ik heb toen gelijk teruggebeld naar mobiel.nl.
En het is gewoon keurig opgelost! Vriendelijke mensen ook aan de telefoon!