Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Leo Webster 14-07-2022

ik bestel al jaren via mobiel.nl, je wordt vriendelijk te woord gestaan als je een vraag heb, de bestelling gaat supersnel en makkelijk.
ik beveel mobiel.nl aan bij iedereen die een nieuwe telefoon of een abonnement nodig heeft.

Noortje 09-07-2022

Snelle levering en goede prijs. Toen bleek dat het scherm niet in orde was heb ik fijn contact gehad met de klantenservice en kon deze geruild worden voor een nieuw exemplaar.

Top.

Mobiletelly 07-07-2022

Ik vind deze shop top. Heb hier al eerder een mobiele telefoon gekocht met abonnement dus ben erg tevren over hen!!

Nicky l 06-07-2022

Voor 6u besteld morgen in huis zeggen ze.. ik zit nu al een week op mijn telefoon te wachten en hij is nog niet eens verzonden echt bar slecht. mijn abbonoment loopt al wel een week maar nog geen diensten gehad.
Denk dat een goedmakertje wel op zijn plaats geweest zou zijn.
Ze Communiceren ook niet onderling
Maar blijven wel geduldig dat dan weer wel
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-07-2022

Beste Nicky l,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat je het bestelde toestel nog niet hebt ontvangen. We bekijken graag wat we voor je kunnen betekenen.

Zou je een e-mail willen sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'review Kieskeurig Nicky l' en je ordernummer?

Zodra we de e-mail hebben ontvangen nemen we de review graag verder in behandeling.

Hakan Calcali 06-07-2022

Alles snel online geregeld. Geen problemen of beperkingen gehad. Snelle levering en laagste prijs.

Harry Brouwer 05-07-2022

de site was duidelijk en overzichtelijk de bestelling was makkelijk en duidelijk aangegeven wanneer en hoe laat het bezorgd zou worden. al met al niets te klagen.

Cyntia 30-06-2022

Ik vind dit een prima site,medewerkers zijn vriendelijk en nemen de tijd, en helpen goed bij de vragen die je hebt. Alleen mijn ervaring is wel dat je beter avonds kunt bellen dan overdag overdag is de wachttijd veel langer.

Palmpje 30-06-2022

Ik koop al jaren via jullie website! En ik vind dat jullie een nette en overzichtelijke webshop hebben. Alleen had ik een bijzondere situatie die niet werd ondersteund door jullie website. Even de telefoon gepakt en jullie klantenservice heeft mij helemaal goed geholpen! Zij hebben voor mij de bestelling geplaatst en alles voor mij rond gemaakt. Super tevreden met jullie website en klantenservice!

R.G. 29-06-2022

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Producten voldoen aan wat er op de site geschreven staat.

Mircea 26-06-2022

Mobiel.nl is een zeer bekende webshop voor mij al jaren doe ik een abonnement afsluiten en het is super top geregeld. Waarvan ik steeds op terug komt. Pas weer een abonnement afgesloten bij mobiel.nl. Een woord ( zeer goed geregeld en betrouwbaar.

mevr-marinus 24-06-2022

snelle levering van de mobiele telefoon..goed verpakt ..mooie goedwerkende telefoon...bij het uitzoeken van een niet zo.n duur abonnement was de site zeer overzichtelijk...aanrader.

Fadi Haddad 21-06-2022

Snelle dienst. Product zijn nauwkeurig en komt eens met de omschrijving.. de acties op de website zijn reëel.

Josien 20-06-2022

Ik heb hier een aantal keer een telefoon gekocht. De laatste keer dat ik hem telefoon kocht ben ik ervan overtuigd dat deze refurbished was. Batterij duur was niet lang etcetera dus ik heb de telefoon teruggestuurd na een week. Ik kreeg een mail met foto's dat de telefoon onder de krassen zou zitten. Dit was zeker niet mijn telefoon. De foto's van de telefoon met desbetreffende krassen leek jaren oud. Al met al moest ik toch €90 betalen voor een heel klein krasje in het scherm. Ik ben wel klaar met dit bedrijf.

Beste Josien,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen toestel. We bekijken graag wat we voor je kunnen betekenen.

Zou je een e-mail willen sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'review Kieskeurig Josien' en je ordernummer?

John 20-06-2022

Simkaartje van Hollandsnieuwe besteld, na 2 dagen geleverd. Helaas wel direct mijn huidige provider afgesloten waardoor ik 2 dagen niet bereikbaar was. En ook geen internet meer. Daardoor een simkaartje van Vodafone moeten kopen, en daar ben ik toch wel erg tevreden over.

Beste John,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat de simkaart na 2 dagen geleverd is.
We bekijken graag wat we voor je kunnen betekenen.
Zou je een e-mail willen sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van 'review Kieskeurig John' en je ordernummer?

Brigit 19-06-2022

Al jaren koop ik mijn telefoon bij Mobiel.nl. En eigenlijk wordt het alleen maar beter! De beschrijveningen van de telefoons, de verschillende providers. En dan ook nog het gemak van het bestellen. Zelfs als 60 plusser was het een fluitje van een cent!

Patricia 18-06-2022

Vandaag me nieuwe iPhone 12 mini binnen gehad wat bleek het is een gebruikt toestel….!!!! heel vreemd dat jullie zoiets kunnen opsturen als je voor een nieuwe hebt betaald. Ik heb jullie telefonisch aan de lijn gehad en we konden hem omruilen voor een nieuw toestel. Hoop dat jullie het netjes oplossen want nogmaals ik vind het heel vreemd om zo’n toestel wat vol stond met berichtjes en foto’s en waar zelfs ook nog een Apple ID was aangemaakt naar de consument te sturen

Beste Patricia,

Bedankt voor je review.

We vinden het vervelend om te horen dat het ontvangen toestel niet naar wens was.

Wij gaan dit bespreken met onze leverancier dat dit niet mag gebeuren.
We hebben je toestel inmiddels retour ontvangen en een nieuwe naar je opgestuurd.
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Michael 12-06-2022

Ik ben echt heel blij met mijn abonnement en refurbished toestel. Alles is inorde.

Harry 11-06-2022

Ga hiet ook altijd kijken. Meestsl goefkoper dan andere en snel geleverd. Soms leuke aanbiedingen.
Zal hier blijven terugkomen en het is vast niet het laatste wat ik hier heb aangeschaft.

Frank 06-06-2022

Duidelijke website waarop je eenvoudig het voor jou beste pakket kunt configureren. Kosten worden duidelijk getoond en inzichtelijk gemaakt. Verschillen tussen toestellen en abonnementen zijn goed zichtbaar en vergelijken is eenvoudig. Tot zover niets dan lof voor Mobiel.nl.
Maar dan maak je de fout om het pakket (toestel, simkaart en beschermhoes) op te halen bij mobiel.nl omdat deze in de buurt zitten. En daar zit je je dan ruim een half uur te verbijten omdat twee klanten de twee medewerkers een half uur bezig houden. Daar gaat je voordeel van alles zelf via de website regelen. Niks geen afhaalbalie voor wie het zelf regelt. Nee, gewoon achteraan aansluiten en moeten aanhoren hoe de ene na de andere domme vraag gesteld (en keurig beantwootd) wordt.
Beste Mobiel.nl; wees wat vriendelijker voor die klanten die het netjes via internet regelen. Creëer een afhaalbalie, stel een limiet in van max. 10 minuten per klant maar houd je niet meer dan een half uur met een klant bezig.
In dat half uur ergeren zijn jullie van een 9 naar een 1 gezakt. Daar kon helaas het zorgvuldig (en netjes!) plakken van de screenprotector door jullie medewerker geen verandering in brengen…
Officiele reactie van Mobiel.nl 07-06-2022

Beste Frank,

Hartelijk dank voor je review op Kieskeurig.

We vinden het erg vervelend dat je lang hebt gewacht bij ons servicepunt om je bestelling te kunnen komen afhalen en bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Jouw feedback nemen we ten harte aan en zullen intern in overleg gaan om een speciale afhaalbalie in te zetten, zodat dit niet meer voor komt. Graag willen we je vragen een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. review Kieskeurig Frank en het ordernummer van jouw bestelling, zodat we je een attentie kunnen toesturen voor het ongemak.

Lenie 06-06-2022

Het was voor mij de 1e kennismaking met deze winkel. Voor de mobiel die ik wilde was deze winkel de beste prijs.
Levering was netjes en snel. Ben erg tevreden.

Aydin 05-06-2022

Bestel al jaren mijn Telefoons en abonnementen bij Mobiel.nl altijd netjes geholpen en te woord gestaan bij vragen. TOP SERVICE.

John Blom 04-06-2022

Goed en snel geholpen met mijn incident. Toen ik een mailtje kreeg afgelopen vrijdag ,dat het niet mogelijk was om contract overname te doen. Eerst met Mobiel,nl gebeld. Vriendelijk geholpen en moest eerst met de oude provider bellen waarom het geweigerd was. Kon daarna weer terug bellen als het opgelost was. inderdaad opgelost en terug gebeld. Hoefde het niet opnieuw in te schieten dat werd allemaal door Mobiel.nl gedaan. Zaterdag was het toestel binnen gekomen en alles werkte al op het nieuwe abonnement. Top geregeld!

Annemarie 01-06-2022

Op aanraden van mijn zoon( die al vaak smartphones via mobiel.nl heeft besteld) ook maar eens gaan speuren op deze site!
Duidelijke uitleg van alle toestellen! Ook een keer telefonisch contact gehad omdat ik iets verkeerd had besteld en het werd zonder problemen aangepast! Snelle service- telefoon was volgende dag al binnen! 😀👍🏻

Yvonne 30-05-2022

Prima service en duidelijk qua afspraken.
Ze geven goede tips en zijn behulpzaam.
Dankzij hun heb ik nu een mooie,goedwerkende telefoon

GiepkesJack 29-05-2022

Goede duidelijke website, jammer dat de levering 3 dagen duurde (waarschijnlijk door post nl) en dat er door mobiel.nl op de nota geen attentie staat dat de cashback maar enkele dagen mogelijk is. Voor de rest keurige webwinkel