Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Mo 15-12-2020

Makkelijk verlengen van abonnement, snel geregeld en de volgende dag al bezorgd.

Diana 12-12-2020

Alles is goed afgelopen vanaf begin. Telefoon op tijd gekregen. Paar dagen later nog een kleine bestelling gedaan en die kwam sneller dan is gezegd. Heel goede ervaringen. Ga ik zekker nog bestellingen bij ze plaatsen.

Hermanvosje 12-12-2020

Handig en mooi opgesteld overzicht is goed en handig in te stellen. En snel geleverd.

Hans V. 12-12-2020

Ik ben prima geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster en het ging allemaal erg snel. Ik heb de telefoon en het abonnement dat perfect bij mij past en binnen het gestelde budget.

Nico 11-12-2020

Mobiel.nl heeft scherpe prijzen en aardig personeel. Wel jammer dat je niet met creditcard kunt betalen want dan was mijn aankoop voor een half jaar verzekerd geweest.

Marian 10-12-2020

Een goede en duidelijke website. Super eenvoudige bestelprocedure en alles snel en goed geregeld: geen gedoe. Ik had mijn nieuwe telefoon de volgende dag al binnen. Meer dan prima.

Toby 10-12-2020

Altijd erg goede aanbiedingen, snelle afhandeling en netjes te woord gestaan/geholpen!

Toon Luhrman 08-12-2020

Geweldige klantvriendelijkheid en beloften worden na gekomen.
En ook niet onbelangrijk: vriendelijke prijzen!

Yolanda 08-12-2020

Laatst jaren veel bij Mobiel.nl geshopt, ik vind de site heel duidelijk en overzichtelijk, alles makkelijk te vinden en de service is hier ook top, altijd heel snel en duidelijk. Dus zeker een aanrader.

Nicky 07-12-2020

Het bestel ging super snel! Er stond in eerste instantie dat de kleur die ik wilde niet op voorraad was, dus verwachtte dat ik even moest wachten, maar kreeg hem na 3 dagen al binnen! Geweldige service 😀

Y SABER 05-12-2020

Vind een goede shop ,en reageert op email.
Had een sim only besteld netjes afgehandeld. Maar bij de actie kreeg je kortingscode, maar was die vergeten, kontact opgenomen en is als nog geregeld zoals het hoort, bedankt dus een aanrader voor iedereen, een net bedrijf, volgende keer kijk ik eerst bij mobiel. Nl.

Han 05-12-2020

Pijlsnel geleverd, dezelfde avond nog, een overzichtelijke site met relevante informatie en een concurrerende prijs. Heb je meer nodig???

vic 04-12-2020

Mobiel.nl blijkt een op zaterdag bestelde sim-only abonnement al meteen uit eigen beweging en ongevraagd te activeren. Dit terwijl ik de sim-kaart pas per post ontvang op donderdag middag (vijf dagen later!). Ik ben van mening dat het altijd aan de klant is wanneer hij/zij een product activeert. Niet aan de winkel. Nu biedt Mobiel.nl wel aan om de dagen dat ik geen gebruik kon maken van de sim-kaart het abonnementsgeld te restitueren. Dat is netjes. Maar het gaat mij om het principe: Een klant mag zelf weten wat en hoe hij met een product om gaat. Ter vergelijk: Een koffiewinkel knipt toch ook niet een zak koffie alvast open om het vervolgens in geopende toestand in een pakket naar de klant te sturen? Heb altijd goede ervaringen bij Mobiel.nl gehad en kijk ook positief aan tegen het bedrijf. Maar bovenstaande handelingswijze moeten ze echt aanpassen.
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-12-2020

Beste Vic,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

we streven er dagelijks naar om onze service te verbeteren en zullen ook jouw feedback meenemen.

Onze excuus voor het ongemak.

Het team van Mobiel.nl

Eric 04-12-2020

Voor deze shop gekozen vanwege de gunstige prijs en de snelle levering. de belofte vandaag besteld, morgen in huis is nagekomen, perfect!

TB 04-12-2020

Goed product voor een scherpe prijs. Makkelijk te bestellen en ondanks de drukte snel bezorgd. De keuze aan accesoires had wat uitgebreider gemogen (ook in het lagere prijssegment). En raar dat niet alle micro sd kaartjes erin passen (schuurpapier doet wonderen!). Verder tevreden met de aankoop en de service.

Marja 03-12-2020

Na bestelling heel snel levering ontvangen.
Tijdens bestellen kan je al aangeven of het pakket naar een ander adres met- of postnl punt.
Pakket was goed verpakt en aan de buitenkant niet te zien dat er een mobiel in zat. Toen ik nog een vraag mailde kreeg ik direct (en goed) antwoord.

Harm 03-12-2020

Telefoon besteld in oktober. Levertijd zou 2-3 weken zijn, dit werd 2-4 weken, dit werd 4-6 weken, dit werd 6-8 weken. Tot op heden niks... meerdere malen contact opgenomen hoe lang het nog gaat duren maar daar kunnen ze geen antwoord op geven. Direct met pre-order besteld een aantal minuten na dat kon. Mensen om mij heen (vrienden en collega’s) hebben het toestel al weken binnen. Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt geld hier niet. Toestel inmiddels nog bij een andere aanbieder besteld. Kijken wie het snelst het toestel levert. Was dus ook een eerste keer en nooit meer ervaring.
Het enige pluspunt wat ik kan verzinnen is dat de klantenservice wel reageert op berichten. Niet dat ze nuttige informatie verschaffen. Maar ze reageren!
Officiele reactie van Mobiel.nl 08-12-2020

Beste Harm,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Het is inderdaad zo dat de levering niet overal voorspoedig verloopt. Wij zijn in dit geval geheel afhankelijk van de levering vanuit de leverancier. Bij de meeste winkels in Nederland is de levertijd inmiddels veranderd naar 6-8 weken. Wij werken de bestelling op volgorde af. We hopen ook jouw toestel zo snel mogelijk te kunnen leveren zodar we een nieuwe levering hebben ontvangen.

Onze excuus voor het ongemak.

Het team van Mobiel.nl

M.E Wendt 03-12-2020

Zeer snelle levering, duidelijke communicatie! En makkelijk in bestellen op de website...

andco 03-12-2020

goede service en goede aanbiedingen ,zelfs op een simonly abo. 25 cashback dus nog goedkoper dan de provider zelf. zeker een aanrader die Mobiel.nl binnen 5 min. alles geregeld.

Antoinette 03-12-2020

Duidelijke webshop waarop je door middel van je eigen eisen je eigen eisen een duidelijk aanbod krijgt. Goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering. Top site en webwinkel.

Lex 03-12-2020

De site is goed en duidelijk te volgen.Levering direct de volgende dag volgens tijd die aangegeven werd.

Laetitia 03-12-2020

Site is heel eg overzichtelijk en heel goede beschrijving, heel belangrijk, wil goed weten wat ik koop. Zo kon ik uitgebreid lezen en kiezen.
Bestelling ging uitstekend. Goede overzichtelijke mails en correcte levering zoals afgesproken.
Ben heel blij dat ik voor mobiel.nl gekozen heb.

Yvette 02-12-2020

Goede Black Friday actie met heel veel korting op een Samsung galaxy A31 en ook nog eens netjes geleverd binnen de opgegeven dagen. Fijn dat er een mogelijkheid is om je pakketje bij een pakketpunt af te laten leveren.

Robert Landman 02-12-2020

Alweer voor de 3e keer geslaagd voor een nwe Samsung met een abonnement. De wijze van uitzoeke en vergelijken wordt je makkelijk gemaakt, als ook het vergelijken. De afhandeling van het nieuwe contract ging snel en de de telefoon nog dezelfde dag in huis. Ik ben blij dat het allemaal zo snel afgehandeld kon worden.

Theo schroijen 01-12-2020

Goede oplossing gevonden en dat ook meteen gehaald Zodat we konden kiezen of wachten.we hebben gekozen voor het meteen te krijgen en alles was netjes verzorgd,zowel het opzeggen van de telefoons.binnen 2 dagen had ik alles netjes in huis.
Ga zo door!!!!