Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

J.Heemskerk 09-01-2020

Een heel gebruiksvriendelijke site, ook om snel abonnementen en telefoons te vergelijken.
Goedkoper dan andere winkel, snelle levertijd.

Shine 09-01-2020

Ik ben super tevreden met mobiele.nl Heel snel levering! Bedankt! Zeker aan te raden!

Frits 08-01-2020

Prima webshop met overzichtelijk site, goede informatie over het product en prima prijzen.

Anoniem 08-01-2020

10 dagen geleden een iPhone in combinatie met een abonnement besteld bij Mobiel.nl. Levering en snelheid van verwerking niets op aan te merken. Erg goed geregeld. Echter is dezelfde combinatie toestel + abonnement sinds gisteren bij de Mediamarkt ongeveer 17% (€62.-) goedkoper. Mobiel.nl adverteert met de Beste Prijsgarantie, dus ik dacht: laat ik hier gebruik van maken.

Vervolgens wordt er verteld dat dit alleen geldt als je nog geen bestelling hebt geplaatst. Als ik op dit moment dus hetzelfde zou bestellen, dan zou de garantie wel gelden. Echter omdat ik reeds een bestelling heb geplaatst, gaat dit niet meer op. Het komt er dus op neer dat ik geen gebruik kan maken van de Beste Prijsgarantie.

Ik zit nog binnen de veertien dagen bedenktijd, dus ik zou het abonnement kunnen annuleren om deze vervolgens opnieuw aan te vragen. Dit kost echter beide partijen veel moeite en werk. Waarom zou het bedrag niet nu al overgemaakt kunnen worden om dit te voorkomen?
Officiele reactie van Mobiel.nl 10-01-2020

Beste Anoniem,

De voorwaarden voor Beste Prijsgarantie van ons kan je vinden door op de volgende link te klikken: https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/bestellen-betalen/welke-garanties-krijg-ik-van-jullie/beste-prijsgarantie-los-toestel. Hierin staat vermeld: Plaats een bestelling maar betaal de bestelling nog niet. Stuur na het plaatsen van de bestelling op dezelfde dag een schermafbeelding van de betreffende actie/ advertentie van de andere aanbieder per e-mail naar besteprijsgarantie@mobiel.nl onder vermelding van 'beste prijsgarantie' en je ordernummer. Bij goedkeuring verrekenen we het verschil met de huidige prijs.

Je geeft aan dat het toestel ergens anders na 10 dagen goedkoper is geworden. Prijzen van toestellen veranderen dagelijks en helaas kunnen we daardoor de Beste Prijsgarantie niet verder in behandeling nemen.

Het team van Mobiel.nl

i de Bruijn 08-01-2020

ik koos voor deze winkel vanwege de laagste prijs. nadat ik de bestelling had geplaatst en betaald zag ik dat de door mij aangevinkte kleur veranderd was in een andere kleur. daarna opgebeld en gevraagd naar de door mij gewenste kleur ,wat direct werd gehonoreerd. ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Menno 07-01-2020

Netjes op de hoogte gehouden wanneer de bestelling af gehaald kon worden.
Goed en snel geholpen, goede vervice.

Is voor mij de 2de keer dat ik daar een telefoon gekocht heb.

Stephan 07-01-2020

Samsung a20 besteld bij mobiel.nl goedkoper dan andere sites en nog snel geleverd ook, binnen 2 dagen en dat omdat ik dit zelf koos ivm dat ik dat 1 niet thuis was super!

Nico 07-01-2020

Buitengewoon goede ervaring mee. Ik maakte een fout bij het invullen van mijn bestelling . Ik appte toen wat ik moest doen. Kreeg supersnel een prettig, persoonlijk appje terug, de servicedesk had het meteen voor mij verbeterd!

W. Meuwese 06-01-2020

Deze site maakt echt waar wat ze beloven..2 januari na 23.00 uur besteld en toch 4 januari ontvangen. Eredivisie Top club!. Toestel naar tevredenheid ontvangen. Een echte aanrader.

Joy 05-01-2020

Voor het eerst bij Mobiel.nl besteld, maar ben zeer tevreden over de snelle en correcte afwikkeling.

pietv 05-01-2020

overzichtelijke website , duidelijk en juiste omschrijvingen en kan snel een keuze maken.
bestellen is ook gemakkelijk en snel

Marijke 03-01-2020

Na 2 weken wachten is mijn abonnement niet overgesloten bij huidige provider door mobiel.nl . Elke dag krijg ik een ander antwoord met een nieuwe reden. Het zou allemaal aan Vodafone liggen en niet aan Mobiel.nl .
Binnen de wettelijke bedenktijd heb ik de order geannuleerd en vraag ik mijn aanbetaling voor de telefoon van 520 euro terug. Ik krijg als antwoord dat het geld pas wordt gestort als de annulering door de provider is bevestigd... Dezelfde provider die dus ook al 2 weken de aanvraag van mobiel.nl kan aannemen.

Cornelis 03-01-2020

De bestelling ging prima. Echter de aflevering van de gecontracteerde post.nl was waardeloos. Het pakket werd (bleek later )n de lift te zijn gegooid. Dus zonder handtekening voor ontvangst. Gelukkig zag de telefoon er niet beschadigd uit.
Officiele reactie van Mobiel.nl 03-01-2020

Beste Cornelis,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het erg vervelend van je te vernemen dat de aflevering van het pakket vanuit onze logistieke partner niet naar behoren is verlopen en willen je hartelijk danken voor het doorgeven.
Om je van dienst te zijn, gaan we in overleg met onze logistieke partner dat dit absoluut niet meer mag gebeuren.

Het team van Mobiel.nl

Jan 03-01-2020

Mobiel.nl heeft een ruime keus aan telefoons, biedt veel mogelijkheden om je telefoon naar jouw wens samen te stellen en is daarbij eenvoudig in gebruik.
De levering was op tijd en via track en trace te volgen.

Hans 02-01-2020

Houden alles goed bij, gaven tijdig signaal over mogelijke verlenging, deden prima aanbod (beter dan de provider zelf) een handelden alles ook nog zeer snel af. Kortom, helemaal prima.

Mariele de Winter 02-01-2020

Mobiel.nl heeft leuke aanbiedingen, snelle levering. Goede service, een top winkel!

Mariele de Winter 02-01-2020

Pjm 02-01-2020

Prima service, de ene dag besteld de volgende dag op de afgesproken tijd in huis.
Volgende keer bestellen we weer bij mobiel.nl

Christien 02-01-2020

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon aangeschaft. Mobiel.nl had een goede prijs en het product werd netje thuisbezorgd.

Marcel 02-01-2020

Mobiel-nl heeft leuke aanbiedingen, levert snel, en wij hebben nog nooit problemen gehad. Daarom kiezen wij weer voor mobiel-nl

Martijn 31-12-2019

Goede service. Duidelijke website. Helaas niet alles op voorraad, waardoor ik mijn pakket in tweeen moest ontvangen

Rob 31-12-2019

Aanbod is overzichtelijk. Goede communicatie, snelle levering en prima prijs kwaliteit

Maartje V. 30-12-2019

Op zich prima en snelle afhandeling. Minpunt is dat nummer portatie en versturen simkaart niet zijn gecoördineerd waardoor we minimaal 1.5 dag zonder simkaart zitten terwijl het nummer al is overgezet. 1. 5 dag onbereikbaar dus! Klantenservice gebeld maar omdat Holland nieuwe geen winkels heeft niets aan te doen....

Joran 30-12-2019

Prijzen dalen mee als de andere winkels deze prijzen ook bieden. duidelijke info. goede foto's. snelle service.

Roelof 27-12-2019

Wow wat een goede service echt een top winkel. En mooie prijsjes die ze hebben echt geweldig.