Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Carla Muller 20-02-2020

Het telefoonhoesje is leuk en gemakkelijk in het gebruik! De magneetsluiting zou steviger mogen zijn.

robert van lenten 20-02-2020

zeer correcte shop , doen wat ze zeggen ,zeer netjes geholpen en snelle levering

Vincent 20-02-2020

Toestellen zijn doorgaans scherper geprijsd dan bij providers. Site is duidelijk en overzichtelijk.

midzip 18-02-2020

Site was eenvoudig te volgen. Bestellen ging eenvoudig. Bestelling snel geleverd. Klantenservice heel snel te bereiken en fantastisch geholpen.

Senna 15-02-2020

Beste prijs voor dit toestel, snelle levering en goed via mail op de hoogte gehouden.

Kortom, precies wat je van een webshop verwacht!

Gerdien 14-02-2020

Afgelopen week een telefoon besteld. Binnen twee dagen werd deze al geleverd. Had nog wat vragen en deze werden telefonisch duidelijk beantwoord. Kortom een zeer tevreden klant 👍

Jeffrey82 14-02-2020

Snelle, duidelijke website met eenvoudige procedure voor het kopen van een abonnement met of zonder telefoon. Zeer tevreden over de uitgebreide communicatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.D 12-02-2020

super snelle levering. apparaat netjes en compact ingepakt. Niets aan te merken

Henk 12-02-2020

Goeie klantenservice en snelle levering.
Doe al jaren m'n telecom verlenging met goedkopere toestel prijzen dan elders.
Nu ook een ander artikel besteld bij hun ivm met een goeie prijs.
Top bedrijf dus!!!

Aldo 11-02-2020

Ik ben via whatsapp heel snel en goed geholpen door hun klantenservice. Ik zocht een eSim en proactief hielpen ze mijn eerdere order (een gewone sim-kaart) te wijzigen naar de eSim. Top!

Marijan 09-02-2020

Duidelijke site en perfecte service. Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden. Levering precies volgens afspraak. Kortom zeer tevreden.

Peter 09-02-2020

Via vergelijkingssite voor mijn gekozen mobieltje bij mobiel.nl gekomen vanwege de laagste prijs.
Site ziet er prima uit en is handig om mee te werken.
Vlotte afhandeling van mijn bestelling en zeer snelle levering.

BtB 06-02-2020

Via duidelijke omschrijving en werkwijze heb ik gemakkelijk een sym only kunnen bestellen.
Gehele traject was duidelijk , Top !

Shirley 05-02-2020

Super snelle levering. Goed geregeld en communiceren duidelijk. Aanrader en ook de goedkoopste die ik kon vinden.

Jan penning 05-02-2020

Snelle en keurige werkwijze, heel behulpzaam met al je vragen, en snelle levering van je orders, vriendelijke medewerkers bij mobiel. nl

JPJewelry 03-02-2020

Zeer snelle afhandeling verfijnde emails met opties en een grandioos snelle levering, bedankt mobiel.nl jullie doen iets goed in deze tijd.

Floor 02-02-2020

Mooie telefoon besteld! Goede service en snelle verzending. Ook werd je goed bijgehouden over de info over je pakketje. Ik vond het wel lastig om te zien of je het ook kon retourneren. Dit staat niet goed aangeven. Maar al met al een fijne telefoon voor een lage prijs.

Spengler 02-02-2020

Prima overzichtelijke webshop.
Heel klein puntje van kritiek; misschien even vragen of bestaande simkaart wel in nieuwe model telefoon past. Anders had ik een 10 gegeven 😉

Jan 02-02-2020

Een redelijke prijs, snelle en correcte levering, ik werd heel gemakkelijk door het bestelproces geleid.

RiavH 01-02-2020

Heb gekozen voor Mobiel.nl vanwege de laagste prijs van de Samsung A50! Levering was snel en geen enkel negatief bericht te melden!

Ron 31-01-2020

Mooie actie en goede prijs. Jammer dat de actie de dag erna al weer over was. Toen ik er nog een wilde voor mijn vrouw waren ze een stuk duurder. De dag erna al!

Joyce 30-01-2020

Fijne site. Erg verzichtelijk en duidelijk. Je weet precies waar je aan toe ben qua prijs en produkt. Goede prijs/kwaliteitverhouding, ik vergelijk vaak en kom meestal uit op mobiel.nl. Ik heb hier daarom al meerdere keren een abonnement met toestel of een los toestel gekocht. Levering is snel en er wordt duidelijk gecommuniceerd. Ook de klantenservice denkt goed mee. Ik kom hier graag weer terug een volgende keer.

Rashad 30-01-2020

Alles is heel eenvoudig en makkelijk! Goedkoper dan op de sites van providers! Ik ben heel tevreden!

Scherp 29-01-2020

Scherpe aanbieding van een iPhone icm verlenging abonnement. Vlot bestel- en leveringsproces. Enige minpuntje is dat er niet met creditcard kan worden betaald.

Willie72 29-01-2020

Telefoon besteld met verlenging de Samsung A70.
Bestelling gemakkelijk gedaan en via mail op de hoogte gehouden over accoord provider en levering.
Al meerdere malen besteld via site en altijd prima gegaan.