Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Frans 13-01-2021

Naast de prijs had men ook een duidelijke omschrijving met veel details over mijn toestel. Het verzenden is perfect verlopen.

Ergun 13-01-2021

Abonnement afgesloten bij ze met een nieuw toestel. Toestel is door hun verstuurd met PostNL en is bij mij en ook bij het afhaalpunt nooit aangeboden/aangekomen. Duidelijk verduisterd dus. Na een onderzoek van ruim 14 dagen, bestelling pas geannuleerd. En mag je opnieuw een bestelling doen bij ze voor een hoger tarief en de toestel is ook niet meer voorradig. Vraag je om een tegemoetkoming, krijg je alleen een slap excuus.
Uit nader onderzoek blijkt dat ik de zoveelste ben, waarvan de bestelde toestel niet aangekomen is. Haal dus je toestel uit de winkel en anders laat het bezorgen door een betrouwbaardere koerier. Uiteindelijk ben jij als de klant de dupe en zit je met frustratie.
Officiele reactie van Mobiel.nl 14-01-2021

Beste Ergun,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Wat vervelend dat jouw bestelling nooit is aangekomen. We willen je vragen om onze aftersales-afdeling te mailen om te kijken naar een passende oplossing. Dit kan naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. het ordernummer van je bestelling. Zij zullen je zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Maud 10-01-2021

Ik was over alle service tevreden. Maar toen kreeg ik een telefoon binnen die het niet deed, dat was wel een grote teleurstelling.
Officiele reactie van Mobiel.nl 11-01-2021

Beste Maud,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Heel begrijpelijk dat dit een teleurstelling is geweest. We willen je adviseren om dit bij ons te melden. Dit kan naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. het ordernummer van je bestelling. Zij zullen je case in behandeling nemen.

Onze excuus voor het ongemak.

Hans Jansen 09-01-2021

Mobiel.nl viert haar 20e verjaardag en toont haar dankbaarheid bij de bestelling van een abonnement met een korting van € 25. Dat is zeer aangenaam, zoals ook de afhandeling van de bestelling. Mobiel.nl is ook telefonisch bereikbaar via een 06-app, en vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Chapeau.

Aissata 08-01-2021

Duidelijke, overzichtelijk website. Heldere communicatie. Snelle, goede service. Zeer tevreden.

Sanne T 04-01-2021

Heel eerlijk ben ik niet tevreden.

Ik vond het heel onduidelijk wanneer mijn nieuwe abonnement in zou gaan. Ik had gezegd 29/1/2021, maar vervolgens krijg ik een bericht van mijn oude leverancier dat mijn nummer al overgezet is en doet mijn simkaart meteen helemaal niets meer. Dit was mijn werkmobiel.. en dus rete irritant..Kon geen smsjes meer ontvangen om op systemen te komen etc. Ik had al een boodschap gekregen dat er een nieuwe simkaart verstuurd was, maar je kunt de post -zeker aan het eind van het jaar- niet betrappen op leveren op tijd... dus ik heb uiteindelijk een andere sim moeten halen bij mijn nieuwe provider omdat ik mijn telefoon echt geen dag kan missen! Laat een account pas afsluiten op het moment dat je zeker weet dat de sim binnen is! Ik ben heel benieuwd of ik nu een factuur voor januari ga krijgen van mijn nieuwe leverancier of niet.
Officiele reactie van Mobiel.nl 05-01-2021

Beste Sanne,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Wat vervelend om te horen dat jouw huidige provider meteen je nummer heeft vrijgegeven aan je nieuwe provider. Wij van Mobiel.nl vragen altijd nummerbehoud aan met een maand opzegtermijn. In dit geval heeft jouw oude provider het verzoek genegeerd en jouw nummer meteen over laten plaatsen. We willen je adviseren om hier bij hen een melding van te maken.

Anne Gouw 02-01-2021

Het bestellen en de bevestiging hiervan verliep goed. Ik had echter niet begrepen dat ik nog het contract moest ondertekenen via het overmaken van een cent. Toen ik een aantal weken later via de bevestigingsmail de status opende, zag ik dat mijn bestelling was geannuleerd. Tip zet dit punt wat duidelijker in de mail. Ik heb toen gebeld en ben heel goed geholpen door een medewerker, die heeft mijn bestelling opnieuw ingevoerd, waarna ik de overmaking van een cent in orde kon maken.

H.Elzinga 01-01-2021

hele snelle goede levering in drukke tijden.
de site was heel duidelijk en veel informatie kunnen vinden.
pakketje was goed verpakt.

Verboort 01-01-2021

Ik ben dik tevreden over hoe het gaat bij mobiel.nl.Het is ook niet voor niks dat ik al voor de derde keer een nieuwe telefoon en / of een verlenging bij hun heb gedaan. Zal ook wel niet de laatste keer zijn .

Debbie 31-12-2020

Abonnement met telefoon kiezen ging makkelijk en snel. Je kunt makkelijk vergelijken. Mijn abonnement (verlenging) was snel geregeld en de telefoon was een dag later al binnen.

Ondanks dat ik niet tevreden was over de aankoop, was ik verder wel tevreden, want ook de klantenservice beviel goed. Retour was erg snel geregeld (via WhatsApp).

Hanna 31-12-2020

Voor de derde keer een bestelling gedaan bij mobiel.nl en gaat altijd goed. Snelle levrering nu ook ondanks de drukte.

Jordan 30-12-2020

Ik bestel mijn telefoons abonnementen altijd via mobiel, dit omdat ze de goedkoopste optie zijn en naar mijn mening een fijne klantenservice hebben. De werknemers bij de klantenservice hebben mij goed geholpen met mijn keuze en pakketje was er gelijk maandag na het weekend, erg snel dus.

menkie 29-12-2020

Heb de oppo a72 aangeschaft bij mobiel.nl. Zeer tevreden over mobiel.nl. Door reclame TV/Internet op dit adres gekomen en beveel deze zeer aan. Duidelijke website met flinke keuze en vergelijking.

Heppie 29-12-2020

goede prijs, betrouwbare site en supersnel geleverd.
niets op aan te merken.

Din y van Aart 28-12-2020

Snelle levering en mooi betaalbaar toestel ziet er ook netjes uit. Ga zo door.

Quincy 27-12-2020

De bestelling werd, ook in deze bizarre en drukke tijden, netjes de volgende dag geleverd! Na een foutje van mijn kant, heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en dit werd dan ook netjes opgelost zoals ik ook al jaren gewend ben van de klantenservice mobiel.nl
Ik denk dat menig ander bedrijf een voorbeeld mag nemen aan mobiel.nl, zowel qua klantenservice, website (overzichtelijk) als nazorg.

Ali Ahmed 26-12-2020

I am always happy and satisfied with this company..the best srevices and call center, they help you everwhere.

Maarten 25-12-2020

Vanwege wat onduidelijkheid over combinatiekorting heb ik via de klantenservice van Mobiel.nl telefonisch een nieuwe telefoon besteld met abonnement. Tevens heb ik gebruik gemaakt van een mooie aanbieding in combinatie met internet thuis. Mobiel.nl bood de telefoon (iPhone 12 mini) het goedkoopst aan (scheelde 100 euro met andere aanbieders). Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen en alles was snel geregeld. Ook de informatievoorziening daarna (bestel- en verzendstatus) worden duidelijk en snel gecommuniceerd. Al met al dus een prima ervaring.

Ad van Schijndel 23-12-2020

Zaterdag na aanmelding bij een provider contact gezocht met Mobil.nl.
Daar een zeer vriendelijke dame telefonisch gesproken. Zij gaf aan nadat we goed en duidelijk voorgelicht waren en we een keuze hadden gemaakt voor een provider om voor ons alle gegevens in te vullen. Er werd aangegeven met de keuze om zondag (tegen hogere vergoeding) of maandag toestel tegen normale vergoeding te ontvangen. Toestel netjes op tijd bezorgd.
DE START IS METEEN AL FANTASTISCH!!!

Joost 20-12-2020

Duidelijke site waar het erg makkelijk is toestellen en abonnementen te vergelijken. Zo kan je in korte tijd de meest interessante deal sluiten. Tevens zijn er mooie kortingen op toestellen.
Product netjes verpakt binnen de gestelde termijn geleverd.

Vincent 19-12-2020

Nieuw mobiel abonnement was snel geregeld. Overzichtelijk en duidelijk aangegeven op de site en alles conform afspraak geleverd en geregeld, helemaal top!

marjo.m 18-12-2020

Veel keus met goede keuze hulp. Het bestel en aflever proces is perfect ingericht. Met snelle levering en track en trace. Blij mee, no worries.

San 16-12-2020

Hele duidelijke site met mooie prijzen voor het geen je kiest!
Bij mijn bestelling was er door mijn fout iets niet goed gegaan maar heel vriendelijk te woord gestaan en ze hebben het gelijk goed geregeld.

Twee dagen na mijn bestelling gelijk maar voor mijn moeder er een bestelling uit gegooid en natuurlijk bij mobiel.nll!!!!!!
Kortom zeer tevreden .

mobiel.nl 16-12-2020

je word snel geholpen. en ik kon gelijk mijn kapotte mobiel terug sturen.daarom zou ik hem ook aanbevelen aan andere.

Henk 16-12-2020

lage prijs, en levering geheel volgens afspraak, werkelijk niets op aan te merken.