Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Strum 04-05-2020

- Handige site
- snelle levering
- aardige mensen
Gewoon zoals het hoort...

Wimpy 04-05-2020

Normaal iemand die zijn telefoon niet online besteld maar in deze rare tijd kon het niet anders. Via een chat wat vragen gesteld en toen mijn keuze gemaakt. De belofte vandaag besteld morgen in huis klopte.

Claassew 04-05-2020

Wij zijn redelijk tevreden over de vlotte afhandeling van de aanvraag voor een nieuw abonnement. Onduidelijk was de gang aan zaken rond de levering van twee nieuwe telefoons. De toestellen hebben wij direct volledig betaald en zouden een dag later ‘s-avonds geleverd worden. Voor levering een extra bedrag (€ 4,75 en € 3,75) betaald. Helaas werd dit voor één niet waargemaakt. Het toestel was wel op voorraad maar provider Tele2 wilde eerst nog wat checken. Verder blijkt op de website uit de aanbieding van een toestel niet, dat erop nog een thuiskopieheffing van € 5,69 moet worden betaald. Onvermijdbare kosten zoals de thuiskopieheffing (en bijv. BTW) behoren onmiddellijk bij de prijs te worden vermeld, niet later als je de bestelling gaat betalen en afronden. Dat is onwettig. Let dus op, de aanbiedingensprijzen lijken niet transparant.
Kortom, uiteindelijk tevreden maar ook een aantal onduidelijkheden bij Mobiel.nl.

ineke 02-05-2020

Er was een hele duidelijke omschrijving en een mooie site hebben jullie. Ga zo door.

Martin 01-05-2020

Is nu al de 3e telefoon die ik besteld heb via deze site.
Prima indeling, mooie aanbiedingen, ook van telecomaanbieders mbt abonnementen.
Snelle levering de vlg dag.
Duidelijke afhandeling qua betaling etc.

Ga zo door Mobiel.nl

Henny 01-05-2020

Samsung A 71 telefoon uitgezocht en prijzen en opties vergeleken. Veel keuze en snelle afhandeling, 1 dag bestellen en volgende dag thuis.

Diana 01-05-2020

Duidelijke website. Product aantrekkelijk geprijsd en zoals beloofd op de juiste dag binnen. .
Jammer dat er 40 euro administratiekosten werden gerekend voor mijn abonnements-omzetting, ondanks dat het oorspronkelijke abonnement een flexibel sim- abonnement van T-Mobile betrof, omdat de abonnementsduur van 2 jaar daarvan nog niet verstreken was.
Daarom geen 10.

Marinus 30-04-2020

Deze webwinkel heeft ons op een juiste en snelle wijze geholpen. Zeer tevreden over het hele proces van bestellen.

Samed 30-04-2020

They're providing perfect services! I applied for subscription and in just 1 day I got my SIM card!

Neeltje 30-04-2020

Ik ben erg tevreden over deze site, die me goed geholpen heeft bij het maken van een keuze.
De smartphone bleek hier voordeliger dan bij mijn eigen provider.
De levering was vlot en correct.

De Rooij 30-04-2020

Denk goed na of je hier je telefoon moet bestellen. Als je bestelling zoek raakt bij PostNL kun je gaan wachten tot PostNL het onderzoek heeft afgerond. Mobiel.nl laat je als klant in de kou staan en stuurt je niet eerder een andere telefoon alvorens PostNL het onderzoek heeft afgerond en aangeeft dat ze de kosten gaan vergoeden. Terwijl jij als klant er niets mee te maken hebt. Je hebt een overeenkomst met Mobiel.nl en die zegt op de website de volgende dag te leveren. Je bestelling annuleren kan ook niet voordat het onderzoek is afgerond. Na verschillende keren telefonisch en mail contact doen ze niets voor je. Nu al drie weken geleden telefoon besteld en nog steeds niets ontvangen en geen idee hoe lang het nog gaat duren. Wel betaald. Wat een slechte service
Officiele reactie van Mobiel.nl 01-05-2020

Beste De Rooij,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je reviews op Trustpilot.nl, Klacht.nl en op Kieskeurig.nl.

Nogmaals willen we je laten weten dat we het heel goed begrijpen dat het erg vervelend is dat je toestel zoek is geraakt bij onze logistieke partner. Inmiddels is er een nieuw toestel naar je verzonden.

We wensen je veel plezier met het nieuwe toestel i.c.m. het abonnement.

Het team van Mobiel.nl

Erik 29-04-2020

Goede en betrouwbare shop met duidelijke uitleg. Goede prijzen en snelle levering. Top!

Trinida de Kraker-Freudenau Pelmolen 29-04-2020

Keurige afhandeling en supersnel, of het nu om een groter aankoopbedrag gaat (nieuwe lefoon) of een klein bedrag (hoesje)
Snelle en duidelijke informatie mbt status bestelling en verzending, zelfs in deze moeilijke Corona situatie.... 'Een tien met en griffel' 👍

Wim 28-04-2020

Doet wat wordt toegezegd. Snelle levering, beste prijs. Jammer van leveringskosten.

Danny 27-04-2020

Zeer overzichtelijke site, goede aanbiedingen en snelle levering. Uiteraard alles goed verpakt.

Michel 26-04-2020

Simpel: De goedkoopste en het model dat ik zocht op voorraad hadden. Zeer nette en snelle levering. Verder was de wachttijd tijdens het bellen kort en de medewerker goed op de hoogte, goede vakkennis.

Charlotte 25-04-2020

Super snelle levering - telefoon ‘s avonds besteld, volgende middag in huis (zelfs tijdens de corona-tijd). Gelijk nieuwe abonnement geactiveerd en goed geregeld met provider. Goede prijs!

Stefanos 24-04-2020

Snelle levering, goed verpakt, Goed product. Niets te klagen.
Mijn complimenten.

Perwien 23-04-2020

Alles was duidelijk op de website, na de bestelling kreeg je netjes per mail de ontvangstbevestiging en het verdere proces. Je werd steeds per mail op de hoogte gehouden hoe ver ze met jou bestelling waren. En als laatste dat de bezorging op die dag langskomt. Dus kortom: goede begeleiding van bestellen tot levering aan huis.

Anja Jansen 22-04-2020

ik mocht een nieuwe telefoon uit zoeken en deze stond duidelijk omschreven op de site en was ook makkelijk te bestellen en ook een snelle en goede levering, ik ben dan ook erg tevreden met mijn I-phone 11

Dennis van Onna 20-04-2020

Dit is niet de eerste keer dat ik via mobiel.nl een telefoon of accessoire koop. Goede heldere en duidelijke website zonder al die poeha en moeilijke zaken. Zeer tevreden weer. Ook tot aan de deur of bij ophalen. Gewoon doen zou ik zeggen!

MGaastra 20-04-2020

Prima info en scherp geprijsd. Ze doen wat ze beloven en netjes op tijd geleverd.
Volgende keer weer!

Jan-Joost 20-04-2020

Een vriendin maakte me op mobiel.nl attent. Omdat ik opzoek was naar een passender abonnement dan dat van mijn toenmalige provider was dit een uitkomst. De site is toegankelijk en je wensen zijn makkelijk kenbaar te maken. Ook mijn extra vraag (via de chat) werd snel en duidelijk beantwoord. Kortom een aanrader.

M. van 't Hoff 20-04-2020

Ik vind Mobiel.nl prima qua prijs en ik waardeer de snelle levering enorm!

Karin 19-04-2020

Ik heb al vaker hier bestelt en ook nu tevreden over de informatie en snelle levertijd. Alles via de site geregeld.