Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

laaziza 31-03-2020

Echt een aanrader en dit voor een site waar ik nooit eerder iets had besteld. Je krijgt binnen een paar seconde een bevestiging in je mail, en een track en trace waar je je bestelling kan volgen. Factuur krijg je ook direct in je mail. En ook als de bezorger onderweg is krijg je een mail. Vandaag besteld en ook echt morgen in huis. Mijn bestelling is goed aangekomen en ben heel tevreden. Snelle service en zij komen hun afspraken na. Ik ben zeer tevreden . Dank jullie wel Mobiel.nl

Karin 30-03-2020

Duidelijke website, zeer goede prijs . 's morgens om 10 uur besteld en al dezelfde avond om 10 over 8 in huis. Fantastisch!!!
Goede communicatie over verzending en track&trace

Kees Verhoef 29-03-2020

Makkelijk winkelen hier. Site is duidelijk en overzichtelijk en ze hadden hier de beste deal.

Handig is dat mijn provider meteen op de hoogte is gesteld en ik de nieuwe telefoon meteen zonder probleem kon gebruiken.

Groot pluspunt is dat je de optie hebt om de telefoon 's avonds te laten leveren (kost wel een paar euro meer).

Monica 28-03-2020

Snelle levering, volgende dag in huis. Alles netjes verpakt en compleet geleverd.

Patfak 28-03-2020

Al jaren bestel ik hier mijn mobiele telefoon. Ook die voor de kinderen en altijd top geregeld en voor de laagste tarieven.
Binnen een kwartier is het heldere bestelproces afgerond.

Yannick Duhen 28-03-2020

Prima winkel met prima ondersteuning op het moment dat je contact met Mobiel.nl opneemt.
Productinfo is ter zake kundig en uitgebreid genoeg.
Assortiment bevat een enorme keuze voor wat betreft toestellen en, voor zover ik heb gemerkt, alle providers.
Goede deal en toestel snel geleverd.
Snelle berichtgeving na elke stap in het proces.

Maaskant 28-03-2020

Goede begeleiding in een wirwar van mogelijkheden. Ook voor een niet-deskundige op media gebied verliep alles vlekkeloos. Alles verliep naar behoren. Zeer tevreden.

Mirrie 24-03-2020

Mobiel bij mobiel.nl gekocht en kwam binnen enkele dagen binnen. Is met zorg geleverd. Ik ondervond verder geen problemen. Dit is de tweede keer dat ik bij mobiel.nl een mobiel kocht. De eerste keer was in 2015 en toen was het studentmobiel.nl. Ook toen een hele goede ervaring gehad met hun.

Max 22-03-2020

Top service en betrouwbaar. Binnen een dag had ik alles in huis en was alles geregeld. Zeker aan te bevelen.

Joro 22-03-2020

Ruime collectie smartphones van alle bekende providers. Scherpe prijzen, duidelijke site en snelle levering. Ik ben zeer tevreden met de keuze voor Mobiel.nl.

Peter 22-03-2020

Product zoals omschreven. Via het steunpunt Utrecht een vlotte afwerking. Prettige verkoper. Ik zal Mobiel.nl zeker aanbevelen.

Jan 19-03-2020

Eenvoudige bestelprocedure, goede prijs en prima bezorging. Kortom, ik ben zeer tevreden.

H.Jetten 18-03-2020

Voor mij een mooie aanbieding en nog voordeliger dan bij de provider zelf. Alles was binnen 30 minuten geregeld een nieuwe smartphone en abonnement.

Ferry van der Donk 17-03-2020

Nadat ik op vrijdag 13 maart eerst telefonisch contact heb gehad met de mobiel.nl verleng shop en goed te woord was gestaan door de medewerker en nog een paar dagen heb nagedacht besloten om zelf op zondag 15 maart te verlengen. Het was voor mij de 2e keer dat ik hier besteld heb. Een zeer duidelijke website die uitstekend werkt en alles verloopt erg snel. Mijn keuze is een Oppo Reno 2Z geworden en bevalt tot nu toe erg goed (pas een dag in gebruik). Hiervoor heb ik 4 jaar twee verschillende Sony toestellen gehad.

Sander van der Kolk 17-03-2020

Voor de tweede keer hier mijn abonnement verlengd met telefoon. Geen moeilijk gedoe en snel in huis. Ben van Samsung s9 naar een huawei P30 pro gegaan, tot nu toe geen spijt, wat een supertelefoon met een pracht van een camera.
Kan alleen maar lovend zijn over mobiel. nl.

anika 17-03-2020

Snelle en vriendelijke afhandeling
Goede prijs voor abonnement en mobiel erbij top!

RS de Vries 16-03-2020

Prettige website die een goed overzicht geeft van en wat er mogelijk is.
De website werkt goed en is gebruiksvriendelijk en maakte geen fouten bij het samenstellen van een abonnement en telefoonkeuze.

Roy 16-03-2020

Op veel verschillende manieren zijn de aanbiedingen te bekijken en vergelijken. Handiger dan op de sites van de diverse netwerken zelf. Dus zoals ze zelf al aangeven is het idd wegwijs maken in de mobiele jungle. Top!

Tijn 15-03-2020

Snelle bestelling snelle levering en fraaie prijs. Wat moet ik nog meer zeggen?

Yonie 15-03-2020

Alles ging verder prima. Het enige minpuntje was dat ik de middag vrij moest nemen van mijn werk. Omdat ik zelf het bezorgmoment niet kon kiezen.

Adwerk 14-03-2020

Na twee weken pogingen te hebben ondernomen om een nieuwe telefoon + abonnement af te kunnen sluiten bij respectievelijk KPN (systeem van de medewerker waar ik mee sprak crashte, waardoor de bestelling niet in te voeren was) en T-Mobile (ondanks het feit dat de telefoon in de T-Mobile shop klaar lag voor me, liep ook daar de boel vast met 645 wachtenden op goedkeuring voor het MOGEN aanschaffen van een telefoon, kreeg ik bovendien twee dagen later zonder opgaaf van redenen bericht dat ik geen telefoon + abonnement kon afsluiten bij deze club, terwijl het ging om een verlenging van mijn sinds jaar en dag bestaande abonnement bij T-Mobile) , was ik het allemaal zo spuugzat, dat ik via de webshop van Mobiel.nleen poging heb gewaagd. Gevolg: volgende dag Samsung A71 + abo in huis. Klasse, daar hou ik van. Geen gezeur, gewoon doen wat je belooft! Aanrader dus.

M. Fahmy 13-03-2020

Echt top service 👍
Binnen een dag was m’n bestelling thuis, mobiel.nl heeft er alles gedaan om mij goed te helpen plus dat ze de goedkoopste aanbieding (vergelijken met andere webwinkels) hadden!

W.Goverse 13-03-2020

Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan over het oplossen van een probleem. Er werd geluisterd naar de vraag (is al heel wat!) en goed meegedacht over de oplossing.
Bovendien bood de medewerker uit zichzelf nog aan om me iets op te sturen om het probleem te vereenvoudigen. Zeer attent. Uiteindelijk is mijn probleem helemaal opgelost. Ik kan dit bedrijf alleen maar van harte aanbevelen!

Samsung Galaxy S10+ 12-03-2020

Scherpe prijs, netjes op tijd ontvangen en zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers.

jet 11-03-2020

Zeer snelle levering en zeer soepele omruiling. Het eerst uitgezochte toestel viel wat tegen qua formaat en deze kon zonder problemen retour voor een alternatief. Alles binnen no time geregeld.