Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

SvS 13-08-2020

Het overzetten van de gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon, incl. foto’s is mij niet gelukt. Ik ben daarom naar de winkel in Leidschendam gegaan voor ondersteuning. Ik ben naar uitstekend geholpen. Na bijna 1 uur was alles op goede wijze overgezet. Mijn nieuwe telefoon was klaar voor gebruik! Geweldige service door vriendelijk personeel.

Marian Petrus 13-08-2020

Duidelijke site, je kruist aan wat je voorkeur heeft en
je ziet wat het abonnement en toestel je gaat kosten .
Telefoon de volgende dag al in huis 👍😊

Karst 12-08-2020

Zondag telefoon gekocht (En betaald!!) En nog steeds NIET ontvangen op woensdag!!

E Vos 12-08-2020

Prima shop als je weet wat je wilt.

Ga je gebruik maken van de omruil service dan verschijnen er veel addertjes onder het gras. Mijn geval een beschadigde doos op een toestel van nog geen week oud (toestel 1 dag gebruikt voor korte duur). 10% waarde vermindering. Prima omdat de beschadiging kwam om voor de deadline een headset te bestellen.

Maar na retour ontvangst van het toestel bij Mobiel.nl claimen ze ook de headset. Als ik de headset niet had geclaimed was de doos ook niet beschadigd. Dus twee maal een boete geven om om te ruilen?

Contract annuleren en toestel los overnemen is het toestel spontaan 200 euro duurder dan op de factuur namelijk 1168 ipv 966,78. Mobiel.nl claimt vanwege een abonnementskorting. Echter staat op dezelfde factuur ook een post abonnementskorting met een bedrag van 60,78. En alle prijzen zijn inclusief btw op de factuur.

Benieuwd hoe rechtsgeldig een factuur is.

Kan de slechte after sales niet aanraden van dit bedrijf. Deze denken absoluut niet mee met de klant.

W.A. Harder 11-08-2020

Zeer duidelijk uitleg over de producten en gunstige prijzen waardoor je niet verder hoeft te zoeken op andere aanbieders.

Gerda 11-08-2020

Goede service en snel geleverd,Alles was goed duidelijk. Dus, als je iets wilt bestellen, ga dan voor Mobiel.nl... De rest komt snel.Echt Top!! Ga zo door!!

Gerrit 11-08-2020

Heerlijke laagdrempelige (web)winkel voor ieders wat wil .
Zeer prettig geprijsd en supersnel verzonden .
Ik heb een OnePlus 8pro 256/12 Gb besteld ( was op dat moment verreweg de goedkoopste ) scheelde met T-mobile shop zelfs € 220 goedkoper !!!! .
Zeker een aanrader heb hier nu voor de tweede maal een gsm gekocht

Amber 11-08-2020

Supersnelle levering en goede aanbieding! Ook nummerbehoud snel geregeld, ondanks dat ik de simkaart niet meer had

Svhh 10-08-2020

Altijd de scherpste prijs, goedkoper dan provider bij rechtstreeks verlengen. Alles snel en makkelijk geregeld. Zeer snelle verzending. Erg tevreden.

Monique 09-08-2020

Snelle levering, goed en mooi product. Alleen stond alles in tjechisch geïnstalleerd dat was lastig.

Robert 09-08-2020

Gewoon prima! Schappelijke prijzen en 's ochtends besteld dezelfde dag nog bezorgd. Top!

conny 08-08-2020

Alles supersnel verlopen goede afhandeling. Zeer tevreden. Echte aanrader top

PaulienW 07-08-2020

Product (Samsung A71) werd behoorlijk veel goedkoper aangeboden in vergelijking met andere sites. Samen met accessoires zeer snel, binnen afgesproken tijd, geleverd en netjes compact maar compleet verpakt. Ben tevreden!

M.Glas 07-08-2020

Via Google vond ik jullie website. Ik kon gemakkelijk en snel vinden wat ik zocht, en daarbij goed vergelijken wat ik wou. Het bestellen ging heel snel en simpel. Toen ik vragen had werd er snel gereageerd en gekeken naar een oplossing, ondanks dat mijn gewenste mobiel niet op voorraad was duurde het maar 3 dagen voordat hij werdt bezorgt. Bij mijn volgende aankoop zal ik zeker teruggaan naar jullie en jullie aanbevelen

Mjkz 06-08-2020

Makkelijke site, je zoekt wat je wilt, er worden evt extra’s aangeboden die ook handig zijn. Kun je ook makkelijk kiezen of je dat wilt of niet. Plaats de bestelling, betaal en je hebt het de volgende dag in huis. Tegen een goede prijs.

Robert 06-08-2020

adam 03-08-2020

Goede aanbieding.. Snelle afhandeling.. ook nadat er wat misging met Vodafone. Opgelost om 18:00 en dag erop al telefoon en abonnement al geregeld. Top....

Bert 02-08-2020

Prima service en ze doen wat ze beloven en helpen je probleem op te losse, niet anders dan lof voor mobiel

Bert 02-08-2020

Gewoon goed en doen wat ze zeggen.wat wil je meer zo hoort het toch goed bedrijf.

Landa 02-08-2020

zeer vriendelijke mensen , ze nemen de tijd voor je en instaleren je telefoon waar je bij bent en leggen alles uit ook als je nog vragen hebt. Ook zijn ze met hun producten best wel goedkoop.
Een aanrader !

Nope 30-07-2020

Ik had een Nokia 7.2 in het groen besteld. Deze was wel duurder dan de zwarte of zilveren variant, maar dat maakte mij niet uit: ik wilde hem graag hebben. Na een week of drie aan het lijntje gehouden te zijn (misschien kunnen we toch leveren) bleek de kleur groen niet meer leverbaar. Als alternatief kon ik een andere kleur kiezen. Helaas bleek ik toen bij te moeten betalen want inmiddels waren de toestellen duurder geworden... Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd en hoop dat mijn geld snel zal worden teruggestort. Voor mij nooit meer bestellen bij mobiel.nl
Officiele reactie van Mobiel.nl 31-07-2020

Beste klant,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Wat vervelend dat het zo gegaan is. Onze excuus hiervoor. Graag willen we kijken wat we hierin nog voor je kunnen betekenen. Wil je dit in een mail naar onze aftersales-afdeling doorzetten? Dit kan naar: aftersales@mobiel.nl o.v.v. het ordernummer.

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ruud 29-07-2020

Goede overzichtelijke website en maakt waar wat ze zeggen . Snelle levering. Ben blij met mijn aankoopt.

Ashwin 28-07-2020

Telefoon besteld. Zou een gratis hoes en screen protector krijgen. De screen protector zat licht gevouwen in de verpakking. Helaas lukte daardoor het aanbrengen niet daar de applicatiefolie een vouw had.

De screen protector was zo dun dat na de plakpoging hij onbruikbaar was. Helaas.
Contact opgenomen met mobiel nl en uitgelegd. Foto van de dubbelgevouwen applicatiefolie getoond maar ze wilden per se een foto van de screen protector. Dat ging dus niet.

Reactie van mobiel.nl... We kunnen je niet helpen.

Teleurstellend na eerdere positieve ervaringen
Officiele reactie van Mobiel.nl 29-07-2020

Beste Ashwin,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Kieskeurig.

Graag willen we je vragen een e-mail te sturen naar Aftersales@mobiel.nl o.v.v.: Review Kieskeurig Ashwin en het ordernummer van je bestelling. Wil je in de e-mail kort uitleggen hoe de screenprotector op het scherm eruit zag?

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Officiele reactie van Mobiel.nl 29-07-2020

Beste Ashwin,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review op Kieskeurig.

Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

sascha 27-07-2020

Niet diezelfde dag binnen gekregen. Echter wel op aangepast. Ik vind helf aansluitkosten ofzo betalen mvg

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review.

We willen je vragen om een e-mail te sturen naar aftersales@mobiel.nl onder vermelding van je ordernummer en een toelichting van de klacht. De aftersales afdeling zal de review verder in behandeling nemen zodra ze je e-mail hebben ontvangen.

Debby 22-07-2020

Een duidelijke site waar je makkelijk vind wat je zoekt.
Levering was top en goed te volgen.
Leuke was de snoepjes doe er bij zaten...leuk bedacht