Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Denise Sanstra 11-02-2021

Zeer tevreden! Goede prijzen, vriendelijk geholpen en top service! Betrouwbare webshop. Ik zou mobiel.nl een ieder aanraden.

P@ul 10-02-2021

Duidelijke website, waarmee het uitzoeken van de telefoon en het abonnement wat voor jou het beste past zo gedaan is

Ger 07-02-2021

Dit is niet mijn eerste bestelling. Alles word snel en goed geregeld. Als je een vraag hebt wordt die snel beantwoord ,vandaar weer een bestelling. 👍

Ali 07-02-2021

Alles was duidelijk en snel besteld. Ook de levering! Smiddags rond 16.00 besteld, volgende dag 12.00 in huis👍

Sylvia 06-02-2021

Onafhankelijk en professioneel advies gekregen van een ontzettend aardige dame aan de telefoon. Vervolgens werden alle stappen met mij doorgenomen en een dag later had ik mijn nieuwe telefoon al in huis.

Angela 04-02-2021

Snelle goede levering, screen protector bleek niet te werken met vingerafdruk binnen dag geld terug ontvangen.

Gerrit 04-02-2021

Prijs en snelle levering en service we hebben er direct drie besteld dus de motivatie is wel aanwezig

Roland 03-02-2021

Top service, snelheid, mobiel.nl doet alles voor de klant, geen concurrentie, klant is altijd nr.1 !!!

Tukker 02-02-2021

Zoals altijd goed geregeld.
Tevens goed advies verkregen.
Graag weer tot over 1 jaar

M. Gieles 02-02-2021

Slechte klantenservice, trage levering en daarnaast nog eens een beschadigde telefoon. Bij Mobiel.nl kan het allemaal. Na 20 dagen te wachten totdat je nieuwe telefoon er eindelijk is, blijkt achteraf dat er lichte krassen zitten op de front-camera. Vervolgens geef je dit netjes aan en zoals verwacht willen ze geen garantie geven. Wel willen ze natuurlijk tegen betaling het probleem voor je oplossen, want dat is de service van mobiel.nl

Echt een aanbeveling voor iedereen die van zijn geld af wilt.

c van verseveld 01-02-2021

mijn mobiele contract verlengd wat snel geregeld was en door mijn fout snel gecorrigeerd werd via de app,dank je el

Katja 30-01-2021

De dag na bestelling gelijk in huis!!
Super service!!
Aanrader en betrouwbaar.

Stephane 30-01-2021

Super snel service. Scherpe prijzen. Website is overzichtelijk en fijn om te gebruiken. Een abonnement aansluiten gaat vlot. Ik ben heel tevreden.

Kharim 26-01-2021

Duidelijke site met leuke en interessante aanbiedingen. Ook de helpdesk is snel vriendelijk en accuraat. Zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een goede prijs kwaliteit verhouding. Ga zo door Mobiel.nl.

Sandra 26-01-2021

De site is lekker overzichtelijk en bestellen werkt super fijn.
Ook prettig dat je meteen de passende accessoires mee kan bestellen.
Levering 1 dag later had ik mijn mobiel al in huis helemaal geweldig!

Linda 25-01-2021

Supersnelle levering, volgende dag, en dat in Coronatijd. Klantenservice goed bereikbaar toen ik nog een vraag had. Blij met mijn nieuwe iPhone!

Rajesh 24-01-2021

Duidelijke website met goede aanbiedingen. De administratie verloopt vrij efficiënt, zo heb ik het idee. Ik heb twee keer iets besteld en in beiden gevallen werd het zeer snel geregeld.

Ik heb bij de eerste keer ook te maken gehad met hun support wegens een dubbele bestelling (ik vond een betere aanbieding op hun site) en daar werd ik goed geholpen en kreeg ik het idee van dat ze hun best deden om het betreffende in goede banen te leiden. Ook is later via de telefoon teruggecommuniceerd wat er precies gedaan zou worden.

Miriam 23-01-2021

Duidelijke website, makkelijk navigeerbaar, veel keuze, goede prijsverhouding, simpele bestelwijze en snelle levering.
Zeker aan te bevelen!

Nico 23-01-2021

Een iPhone 12 pro besteld nadat ik eerst had gecheckt via hun mobiele whatsapp nummer of ze er voldoende op voorraad hadden. Gelukkig had ik snel contact met een medewerker van mobiel. Daarna gelijk besteld en nog geen twee uur later was alles geregeld bij Vodafone en een track and tracé gekregen via de mail. De volgende keer weet ik waar ik mijn mobiel ga bestellen voor de beste prijs en hoogste toestel korting. De volgende dag had ik mijn fantastische 12 pro in huis dankzij de snelle en goede service van mobiel.nl en Post NL. Een dikke 10 waard!

Mireille 22-01-2021

Ik kwam per toeval op de site van mobiel.nl en heb na met andere sites vergeleken te hebben, gekozen om de bestelling op mobiel.nl te plaatsen. Afhandeling was klantvriendelijk, goede communicatie en informatievoorziening en snelle levering.

Louis 19-01-2021

Ik heb bij mobiel.nl een unlimited abonnement van Tele2 afgesloten. Het lukte niet bij Tele2 zelf en ook niet bij Belsimpel omdat ik een nieuwe post Brexit Verblijfsvergunning heb. Bij Mobiel.nl vonden ze dit geen probleem en hebben ze ervoor gezorgd dat ik alsnog mijn abonnement kon krijgen. Hele aardige klantenservice en ze werkten goed mee.

Ciska 18-01-2021

Goede service en snelle levering
Alleen vreemd dat POST.NL het pakket met mijn mobiel zo op de stoep neerlegde.....

k de bont 15-01-2021

De overstap van prepaid naar abonnement was snel geregeld. Ik hoefde eigenlijk weinig meer te doen dan afwachten. De mailing was duidelijk en de simkaart snel geleverd

M. Post 15-01-2021

De telefoon werd snel (volgende dag) geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. Mobiel.nl had de laagste prijs voor de telefoon en ik ben blij dat ik m daar besteld heb (was de eerste keer dat ik daar iets besteld had,)

Jacobs 13-01-2021

De site is gebruiksvriendelijk, ik kon makkelijk bestellen. Ergens in het bestelproces per ongeluk de order weggeklikt, maar gelukkig is de klantenservive ook op zondag bereikbaar! Wachttijd; 15 sec tot je een deskundige medewerker aan de lijn hebt, hulde! Zondagmiddag besteld, volgende dag om 09.30 in huis, echt heel fijn!