Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Sylvester Aartsen 11-10-2020

Mobiel.nl is een klantvriendelijk bedrijf. Enige minpuntje is dat hun voorraad met aanbod op website niet helemaal klopt. Maar ze regelen wel dat je bestelde product z.s.m na geleverd wordt.

Eve 10-10-2020

Betrouwbare fijne webwinkel. Eigenlijk koop ik al jaren bij hen (eerder studentmobiel). Aanbod en prijzen zijn goed, duidelijke beschrijving op website en in correspondentie. Ook goede sim-only mogelijkheden.

Hans 10-10-2020

Tevreden met de afhandeling van bestelling tot bezorging.
Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen..

Gert 10-10-2020

Het navigeren door de shop verliep moeiteloos en snel. Alle productgroepen kwamen overzichtelijk in beeld.

esmirh 08-10-2020

Scherpe aanbieding en prettige website. Levering snel en volgens afspraak.

Ed 08-10-2020

Mijn abonnement bij mijn huidige provider verliep en ik moest op zoek naar een goede vervanger, want mijn huidige provider had niet het door mij gewenste pakket. Gezocht op Internet en hier kwamen twee aanbieders naar voren waarbij ik wel een abonnement zou willen afsluiten. Gekozen voor Mobiel omdat bij deze provider geen aansluitkosten hoefde te betalen. En met de maatschappij waarbij ik nu ben aangesloten gebruikt een deugdelijk netwerk. De gehele transactie verliep eenvoudig en transparant. Tot op heden nog geen onduidelijke zaken meegemaakt, maar ik verwacht dat de hulpdienst ook betrouwbaar en transparant is. Omdat ik verder nog geen ervaringen heb met Mobiel.nl kan ik geen '10' geven.

Esther Bruinsma 08-10-2020

Mooie aanbieding, alle informatie op de site was goed te vinden en snelle afwikkeling. Dus wat mij betreft top!!

Doe 10 05-10-2020

Ik moet eerlijk zeggen dat het contact prima was en de levering was vlot en correct.

Esther Bruinsma 05-10-2020

Ed Rubbens 03-10-2020

Deze shop is vlakbij huis en heeft altijd aardige behulpzame medewerkers die op heel veel vragen antwoorden hebben en helpen om voor jou situatie zinnige oplossingen te vinden.

Bas 03-10-2020

Er kan altijd iets mis gaan, hoewel het bij mij een kleinigheid was, het ontbreken van een snoertje. Maar de wijze waarop het opgelost werd is fantastisch!!!!
Alle vertrouwen in deze leverancier. Snel, vakkundig en goede prijs/kwaliteit!!

Melvin 01-10-2020

Tweede telefoon via mobiel.nl. eerste betreffende een overstap en daarna verlenging. Beide top geregeld. Beide telefoons niet te verkrijgen via normale shops in NL (oneplus). In het eerste toestel tevens een reparatie gehad dit verliep zoals belooft met de doorloop tijd en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Top webshop met toch betrouwbare winkel service. Dank jullie wel voor de service.

Annelies 01-10-2020

Leuke aanbiedingen, goedkoper dan eigen provider. Makkelijk te bestellen, overzichtelijk, goede communicatie via e-mail en zeer snelle levering. Ze doen wat ze beloven!

MD 01-10-2020

Makkelijk en snel geregeld.
Website is overzichtelijk en snel een keuze gemaakt.

rene 28-09-2020

de mobiel besteld om 's avonds afgeleverd te worden hier wat extra voor betaald en je raad het al dus niet !
zeer onder de maat aan service. ben benieuwd of ik de extra kosten terug ga krijgen....
Officiele reactie van Mobiel.nl 29-09-2020

Beste Rene,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd bij je geleverd is. Zou je hierover een mail willen sturen naar aftersales@mobiel.nl o.v.v. het ordernummer van de bestelling? We zullen je zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Het team van Mobiel.nl

Cpert 28-09-2020

Smorgens vroeg door je eigen schuld mijn telefoon laten vallen dus scherm kapot helaas dus meteen een nieuwe besteld op de site van mobiel.nl
En gewoon dezelfde dag zo rond 1800 uur al geleverd... Dus net zoals elke andere keer weer top geregeld door Mobiel.nl

Leen 27-09-2020

Ik ben zeer tevreden over mobiel. Nl, snelle levering en op mijn vragen werd er snel geantwoord en de aanbieding sprak mij aan zodat ik kies voor mobiel. Nl.

wini 27-09-2020

Ik heb bewust gekozen voor mobiel,omdat ik een goed gevoel bij heb en het ook een aanrader is .

Robin 26-09-2020

Voor de derde of vierde keer op rij gekozen om bij Mobiel.nl mijn verlenging te regelen, omdat telefoons hier nou eenmaal een stuk goedkoper zijn. De service is ook heel goed en snel; om 12:00 mijn bestelling afgerond, en ‘s avonds om 19:00 (avondlevering) mijn telefoon binnen. Het ondertekenen van mijn contract en bevestiging opvragen bij Tele2 ging als een speer. Dus wederom: thanks!

Gerard 25-09-2020

Vantevoren alleen maar uitstekende reviews gelezen, het woord uitstekend is volledig op z'n plaats! Alles duidelijk, goede website en bereikbaarheid. En zéker Top Service! Promotie actie van Samsung was op een of andere manier niet voor mij van toepassing, kreeg van Mobiel.nl prachtige korting op bewuste accessoire. Bedankt Mobiel.nl !Raad jullie via deze weg én mondeling helemaal aan !

Wahid 22-09-2020

Snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is het beste. Ik heb het product terug gestuurd en mijn geld was super snel teruggestort. Bedankt. Zij hebben binnen een uur op mijn e-mail gereageerd.

Hadiep 21-09-2020

Ik heb gekozen voor het laagste bedrag. De site is duidelijk en werkt goed . Invullen , betalen en de andere dag in huis. Zoals het hoort. Prima zaak en deal.

Dhr en mw Sjouke 21-09-2020

Goede service. Staan altijd voor ons klaar en nemen de tijd voor ons . Wij zijn senioren.

Betty Ganzevles-dd Munnik 20-09-2020

Vanmiddag een super mooie, gebruikte Iphone 8 ontvangen. Zag er zonder krasjes uit. Deze werkt uitstekend. Ik ben hier heel blij mee.

Merel Menken 20-09-2020

prettig zoeken en goede info, voor mij als 70 jarige werd het tijd om een mobiele telefoon met meerdere mogelijkheden aan te schaffen. Ik heb hier geen spijt van en zie nu al de mogelijkheden dat het mij biedt.
Het blijft nog wel oefenen, maar het gaat zeker lukken.