Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 81 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Merel Menken 20-09-2020

prettig zoeken en goede info, voor mij als 70 jarige werd het tijd om een mobiele telefoon met meerdere mogelijkheden aan te schaffen. Ik heb hier geen spijt van en zie nu al de mogelijkheden dat het mij biedt.
Het blijft nog wel oefenen, maar het gaat zeker lukken.

Richard 20-09-2020

Website is overzichtelijk en duidelijk. Telefoon werd supersnel geleverd tegen een prima prijs.

SR 19-09-2020

Betrouwbaar, betaalbaar, en prima service.
De ene dag besteld, de andere dag keurig thuisbezorgd.

Sergey 17-09-2020

Beste Service Provider in Nederland! Laagste prijzen met voordeel met verander services bijvoorbeeld TV, huis internet.

Evie 17-09-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik daar om de hoek moest zijn. De buurt is mij bekend en je kan er makkelijk voor de deur parkeren. Voor mij is dat heel belangrijk.
Ik werd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Compliment!

Pw 16-09-2020

Duidelijke website, alles online geregeld, volgende dag keurig bestelling in huis.
Perfect geregeld allemaal.

Marga 15-09-2020

De bestelling liep soepel. Duidelijke uitleg. Levering ging zoals beschreven.

Leo Karreman 12-09-2020

Zeer duidelijke website, waardoor ik eenvoudig de beste keuze kon maken. De volgende dag heb ik de mobiele telefoon ontvangen en was alles geregeld. Echt super!

albert 12-09-2020

ik koop normaal bij belsimpel voor een andere telefoon of met abonement.maar hier wordt men net zo goed bedient.met keuze`s van telefoon of abo.ik zou deze web-side mobil.nl zeker weer een keuze maken.alles goed geregeld.de telefoon niet op voorraad paar uur later weer beschikbaar.en dat via mail bekend gemaakt.volgende dag in ontvangs genomen.prima winkel.

ben003 12-09-2020

De beste prijs, snelste levering en in combinatie met iedere provider. Bestelling was met zorg afgeleverd een unboxing exprience.

Sonia 12-09-2020

Goede, degelijke telefoon aangeschaft voor zoon (Ivm feit dat hij al twee keer een ongelukje heeft gehad met zn telefoon geen duur model meer voor hem helaas). Levertijd was onbekend (ouder Samsung model) maar gearriveerd binnen drie dagen.
Nummerbehoud ook zonder problemen gegaan.
Hij is er blij mee!

M 12-09-2020

Je zou denken dat mobiel.nl het werk uit handen neemt maar na bestellen e-sim kreeg ik een gewone sim. Hierna moest ik dit zelf oplossen bij de provider.

Shannardo 09-09-2020

airpods 2 besteld. scherpe prijs, duidelijke site met info, makkelijk bestelproces en betaalsysteem. levering super snel. prima dus

ELS 04-09-2020

Snel en super goed geregeld. En op een mail die ik stuurde kreeg ik ook snel een reaktie met duidelijk uitleg!!
Ben super tevreden.

Thea 03-09-2020

Zeer goede en snelle service. Mijn bestelling heb ik zeer snel en in perfecte staat ontvangen.

Otto 03-09-2020

Prima service en snelle levering. Ook bestellen met telefonisch contact op zondag mogelijk. Op zondag besteld, dus maandag een nieuwe telefoon!

Erwin 03-09-2020

Levering was prima, goede service, schappelijke prijzen, kom er graag nog eens terug.

Kees 02-09-2020

Goede prijs. Bij bestelling kreeg ik de melding dat een artikel niet op voorraad was en waarschijnlijk aan het einde van de week wel binnen zou komen. Uiteindelijk had ik de telefoon met een dag binnen. Top!

Jurgen ter Huurne 02-09-2020

Ik heb via mobiel.nl mijn abonnement verlengd in combinatie met een nieuwe telefoon. Duidelijke en overzichtelijke website, snel gevonden wat ik zocht. De telefoon die ik zocht was hier ook nog eens erg scherp geprijsd! Op vrijdagavond om half 7 de knoop doorgehakt en 1,5 uur later was alles al geregeld, volgende dag ook de telefoon in ontvangst mogen nemen. Er zaten zelf nog lekkere snoepjes in de doos ;-). Kortom dik tevreden en zeer zeker een aanrader!

Richard 01-09-2020

Tot twee maal toe telefoons gekregen met diepe krassen en zelfs een scheur in het glas. Ik begrijp het principe van “refurbished” maar van “lichte cosmetische gebruikssporen” was echt geen sprake meer in dit geval. Dus bij alle vier de telefoons.

martin_morero 31-08-2020

Uitstekende aanbod van telefoons. Beter dan wanneer je bijvoorbeeld bij je eigen provider zou willen verlengen. Erg goed.
Tel daarbij de razendsnelle service op en dit verklaard mijn cijfer wat staat voor uitmuntend.

SA 31-08-2020

Goede aanbieding, snel geleverd, duidelijke informatie via de chat op de webpagina.

Sisca 31-08-2020

Heel veel jaren klant bij mobiel. nl, voorheen Studentmobiel.
Vriendelijk te woord gestaan door kundige medewerkers.
Alles snel en overzichtelijk. Dikke prima

Maaike 31-08-2020

Super makkelijk bestelproces, eerlijke prijsindicatie. Ze waren zelfs goedkoper dan de provider zelf. Klantenservice die ik even ergens voor nodig had was ook bijzonder vriendelijk en efficiënt . Echt een aanrader!

carla 31-08-2020

Goed geholpen en hele goedevservice, zowel in de winkel als aan de telefoon