Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 03-12-2018

Super snel!!!!

Snelle levering, helemaal goed!!!
Netjes verpakt
Mail bevestiging
Duidelijke informatie, niet teveel, helder

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Cathy 03-12-2018

Goede web winkel

Goede prijs en snelle levering
Heb het hele webb doorzocht voor betere prijzen maar jullie prijs was de beste

Hanneke 02-12-2018

Doen wat ze beloven.

Product was makkelijk te vinden en met een snelle levering.
De levertijd werd aangehouden overeenkomstig voorwaarde bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Garmin 02-12-2018

Supersnelle levering

Beste prijs.
Snelle levering.
Prijs verschilt per dag.
Hopelijk ook komt er ook afterpay.
Dus we zijn zeer tevreden met superwinkel.

M Duijst 02-12-2018

Snelle levering. Goede prijzen.

Goede betrouwbare site waar je voor veel goedkopere prijzen dezelfde artikelen kan kopen als in de winkel.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nanra 02-12-2018

Geweldige service

Net superwinkel ontdekt. Groot aanbod,snelle service. Hopelijk hoop ik in de toekomst ook relevante kortingen te mogen ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 01-12-2018

Goede service! Nog betere prijzen

Zeer scherpe prijzen en hele snelle levering. Het is ook netjes verpakt. Ik zou zeker weer kiezen voor deze website

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Chantal 30-11-2018

Na 10 dagen nog steeds niets ontvangen!!

Op 20-11 een cadeautje besteld voor Sinterklaas. Levertijd zou 1-3 werkdagen zijn. Kreeg op 22-11 een mail dat bestelling niet op voorraad was, maar dat de verwachting was dat deze binnen 3 werkdagen wel verstuurd kon worden. Verder niets meer gehoord. Heb op 28-11 zelf contact opgenomen. Toen zeiden ze dat bestelling op 29-11 Waarschijnlijk verstuurd zou worden, maar vandaag (30-11) nog steeds niets ontvangen!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiële reactie van Superwinkel 03-12-2018

Beste Chantal,

Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Er zijn inderdaad helaas wat leveringen vertraagd door de drukte in verband met Black Friday en Sinterklaas. Wat is je ordernummer? We kijken graag nog een keer met je mee.

Saskia 30-11-2018

Snelle service

Kreeg deze tip van mijn dochter, gunstige prijzen en een snelle service. Genoeg keuze en goede beschrijvingen van het product.

Johan 30-11-2018

Geweldige service en snel geleverd

Goede website makelijk en overzichtelijk een goede service en een snelle levering en op tijd geleverd

Wil Smits van der Poel 29-11-2018

Superwinkel met super service!

Het is een overzichtelijke website, met heel veel keuze, voordelige prijzen, en een super snelle levering, kortom een aanrader.

angelique 29-11-2018

Met recht een superwinkel

na een tip van een collega die ook zeer tevreden was over haar ervaringen met de superwinkel
ben ik zelf eens op de site gaan kijken. De site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
De aanbiedingen en de prijzen zullen je verbazen en verblijden. De bestellingen worden snel en
correct afgehandeld . Kortom super prijzen voor super producten en daarom met recht een
superwinkel.

antonius 29-11-2018

te laat!

de volgende dag leveren? vergeet het maar! 3 dagen later!!!! en blijkbaar houden jullie niet van kort en bondig....

Officiële reactie van Superwinkel 29-11-2018

Beste Antonius,

Vervelend om te horen dat je pakketje te laat is geleverd. Helaas was dit niet helemaal onoverkomelijk met de drukte in verband met Black Friday en de aankomende feestdagen.

We begrijpen niet helemaal wat je bedoelt met 'blijkbaar houden jullie niet van kort en bondig'. Als je contact met ons opneemt per e-mail of telefoon, dan helpen we je graag verder.

Monique 29-11-2018

Betrouwbare webwinkel super

Goed en overzichtelijk website mooie aankleding en keuze genoeg.voor ieders is er wel wat te vinden ga zo door

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Van Helsuwé 29-11-2018

Topservice!

Alles is vlot, professioneel en met de nodige zorg, verlopen! Aanrader om mee te werken! Ruime keuze aan producten ook... met een prima prijs/kwaliteit verhouding! Betrouwbare winkel ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen 28-11-2018

Vreemd bedrijf

Levering gaat compleet mis en klantenservice reageert niet.
Wel betaald, niets gehad.
Diverse mails gestuurd, geen enkele reactie!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiële reactie van Superwinkel 29-11-2018

Beste Koen,

Wij zijn op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur bereikbaar, zowel telefonisch als per e-mail. Als we niet hebben gereageerd, hebben we je e-mails niet ontvangen.

Neem vandaag even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

koen 30-11-2018

Nog even voor de duiding. Na veel vijfen en zessen en herhaaldelijk blijven uitleggen wat in mails aan Superwinkel stond die ze kennelijk niet konden of wilden lezen, heb ik gezegd,... Ok kennelijk hebben jullie een contract met jullie bezorgpartner die niet overeenkomt met wat jullie met je klanten afspreken... Maar los dit nu op. Zorg ervoor dat ik op 5 december de bestelde producten heb. En wat betreft de locatie en bezorgmethode sta ik open voor opties. En ik ben bereid er nog een keer voor betalen - erop vertrouwende dat ik tzt restitutie krijg voor de verdwaalde bestelling.

De geboden oplossing was: sorry, gaat niet, kan niet, ziet u niet dat wij onze best doen met de oplossingen die wij bieden.

Sorry, welke oplossing? Alleen ergernis en problemen.

koen 30-11-2018

Nou, eindelijk reactie vandaag, Kennelijk kunnen ze geen mails lezen die verstuurd worden met gmail oid. Heel raar en vreemd. Ik ontvang hun reclame anders prima op mijn gmail- account.

Eerst contact met medewerker 1, F.. Aardig, vriendelijk maar niet al te snel van begrip en kan kennelijk ook geen bijlages in mail openen. Uiteindelijk begreep ze het probleem. Maar echt een oplossing had ze ook niet.

Toen medewerker twee, A. ronduit schofferend hoe weinig begrip en verantwoordelijkheidsgevoel deze aan de dag legt. Als ik de eigenaar van de zaak was, stond mijn schoenafdruk nu op haar achterste.

We gaan hier dus niet uitkomen.
Klacht maar als onopgelost archiveren.

Judy 28-11-2018

Geweldige winkel!

Tijdens black friday wilde ik mezelf verwennen met een lekkere parfum, ik zag tot mijn verbazing dat deze alsnog €90 kostte bij winkels zoals douglass en ici paris, ik herinnerde me superwinkel en wat voor geweldige parfum ik daar ooit gekocht had. Op de website van superwinkel was exact dezelfde parfum ( nieteens in de sale!) voor €75. De verzending is heel erg snel en de parfum ruikt heerlijk. Originele verpakking en alles ziet er goed uit. De geur blijft ook lang hangen.

Jose vis 28-11-2018

Super snelle service

Na 24 uur bestelling binnen. Voor mij de goedkoopste aanbieder. Scheelt 47€ 👍🍀top deal dus. Gewoon zoeken op goedkoopste.

Bettine Hamers 28-11-2018

Zeer scherpe prijzen, snelle levering, kortom geweldig!

Ik heb al eerder besteld bij superwinkel en was daar zéér tevreden over. De prijs is altijd heel goed, het wordt altijd de volgende dag geleverd en altijd keurig verpakt. Ik bestel nooit meer ergens anders👌🏻

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martine 28-11-2018

Top service

Zeer klantvriendelijk eenvoudig te bestellen en supersnelle levering en zeer ruime keuze.
Echt een aanrader😃

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

m.m. van meurs 28-11-2018

winkel om veel te gebruiken !

zeer snelle bezorging.....keurig en solide verpakt....prijzen die zeer aantrekkelijk zijn....ruime sortering....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dana 27-11-2018

Handig overzicht!

Fijn overzicht en handig dat je meerdere bestemmingen kan ingeven. Wat nog idealer zou zijn is als de datum ook op ongeveer ingesteld zou kunnen worden (dat de site dus de goedkoopste data weergeeft die ongeveer rondom de doorgegeven datum liggen).

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jose Rozema 27-11-2018

Snel en goed!

Makkelijk je geur te vinden in de shop. Snel bestellen en de volgende dag netjes geleverd! Top geregeld.

Cora de Boed 27-11-2018

Snelle levering, prachtige, duidelijke foto's, goede uitleg

Eenmaal de keuze gemaakt voor dames- heren, ( lijkt mij gemakkelijker bij de parfum als je al bovenaan kunt kiezen voor dames/ heren.), is het goed kiezen , staan prachtige foto's, waardevol vond ik de reviews.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kitty 27-11-2018

super

ik was al een tijdje op zoek naar deze parfum maar vond hem erg duur totdat ik deze site ontdekte meteen besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -