Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Regina 19-08-2020

Het is de goedkoopste winkel met een groot assortiment. Ik bestel altijd de parfums welke altijd goedkoper zijn dan in de andere winkels. De levering is netjes en snel. Ik ben helemaal blij met Superwinkel. Een topper!

René 18-08-2020

Alles klopte: eenvoudig te bestellen, goede prijzen, snel en duidelijke reply op een vraag van mij voordat ik overging tot kopen en, tenslotte, snelle en adequate levering.

Edwin 18-08-2020

snel artikel gevonden wat ik zocht en eveneens snel geleverd en geplaatst en uitgetest was allemaal in orde

Ditie van Buuren 18-08-2020

Eenvoudig te bestellen, zeer snelle levering, heel goed verpakt en zeer goede prijsverhouding. Kortom, zeer goede service, mede omdat de levering goed te volgen is via track en trace.) Bijkomstig is nog de leuke cadeaukaart van € 5,00, zeer attent.

Jan Michielse 18-08-2020

Eerste bestelling. Goed vlug en snel geregeld en op tij bezorgd.
Superwinkel beveel ik zeker aan.

Astrid 17-08-2020

Op tijd en op de, van te voren, bij de bestelling aangegeven dag bezorgd en keurig netjes verpakt!

Leo 17-08-2020

Superwinkel.nl doet haar naam zeker eer aan.
Super gebruiksvriendelijk.
Super lage prijs.
Super snel geleverd.

Leen E 16-08-2020

Op zoek naar een parfummetje voor mijn vrouw ontdekte ik Superwinkel met een goed assortiment en precies wat ik zocht, namelijk Lancome. De site is erg overzichtelijk, dit in tegenstelling van veel andere (grote?) sites. De prijsstelling is zeker concurrerend en de levering snel zoals ze beloven. Voor mij is het echt een superwinkel die ik iedereen kan aanbevelen.

Geus 16-08-2020

Produkt prima
Belangrijkuiteraard ,stukgoedkoper
In winkels allemaal te duur
Levering vlot!

Nieuwrndijk 16-08-2020

Voor de eerste keer hier iets gekocht. Makkelijk op de website te vinden en te bestellen wat ik zocht. Zoals het hoort de volgende dag in huis. Prima.

Shana 15-08-2020

Ik shop al jaren bij superwinkel omdat ik erg tevreden ben van hun zeer goede service. Altijd zeer snel mijn bestelling ontvangen en zonder problemen. De beste shop! Ik beveel hem iedereen aan.

Lena de Roos 15-08-2020

correct en super snel geleverd beter kan echt niet naar alle tevredenheid netjes ontvangen

Bux 15-08-2020

Snelle levering, nette prijzen. Het geleverde product was het bestel de, zoals verwacht.

barbara rosik 11-08-2020

pakje niet aangekomen, ik ben niet tevreden, zo lang gewacht en nu teleurgesteld
Superwinkel 11-08-2020

Beste Barbara,

Jouw bestelling van 31 juli is op 4 augustus afgehaald van het postkantoor. Weet je zeker dat het om een bestelling van Superwinkel gaat?

We horen het graag!

Superwinkel

Sam 11-08-2020

Goedkoopste en snelste levering, zelfs in deze moeilijke uitzonderlijke tijden.
Gewoon TOP!

Geertje 10-08-2020

Eerste keer bij Superwinkel besteld. Mijn merk eau de toilette is niet vaak in een winkel verkrijgbaar. Bij Superwinkel dus wel, gelijk drie besteld . Snelle levering, super tevreden.

Top 10-08-2020

keurige handige website, snelle levering in goede verpakking, spullen 100% kwaliteit

Aylin 08-08-2020

Alles is top en in orde!! Het pakket kwam snel binnen en ben erg tevreden met mijn bestelling.

Jean-Paul 06-08-2020

Prima heldere site, gemakkelijk en snel te bestellen, goed overzichtelijk. Prijzen zijn absoluut OK!
Levering netjes de volgende dag, verzendverpakking ook goed, daar schort het vaak aan bij andere winkels.

G. 05-08-2020

De naam zegt alles. Is een superwinkel. Woensdag besteld, dondermiddag in huis en de goedkoopste.

frannie 05-08-2020

super winkel heeft zijn naam niet gestolen is echt de beste prijs voor parfum zalig

Ille Demarcke 04-08-2020

Supersnelle levering. Goede producten! Goed en veilig verpakt. Sterk aanbevolen.

Anett 04-08-2020

In 1 woord originele parfum netjes verpakt snel thuis en ook nog eens goedkoper dan menige parfumzaak raad het iedereen aan ik ben er blij mee en ga weer gauw wat bestellen ze krijgen van mij een dikke 8

Pipa 04-08-2020

Parfum Cadeaubon gekregen die bij twee webshops was te besteden, dat bleek er maar eentje te zijn.

Ik keek de eerste dag en zag de prijzen van een merk, ik kom drie dagen later terug om te bestellen en zie dat alle prijzen van 13 producten met 20 euro omhoog zijn gegaan.

Reactie winkel: Vette pech, zoek het uit.

Hans 04-08-2020

Super snel geleverd en heel goed verpakt. Goeie prijs en een uitgebreid assortiment, kom hier zeker nog eens terug voor nog een bestelling!!