Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emiel 29-05-2023

Prijstechnisch erg goede shop
Blijft wel een gok wat je precies koopt
Zo ook al een geur gekocht die ik niet lekker vind

Henny 29-05-2023

Helemaal tevreden niks op aan te merken. Snelle levering echt Helemaal TOP!

Moustafa 28-05-2023

Nishani parfum heeft een hele mooie geur. De bestelling kwam op de afgesproken tijd aan en de doos was mooi verpakt.

Joop Home 24-05-2023

Was een snelle levering en goed verpakt en hele mooie prijs. Alles ook goed beschreven op de site

MarliesH 24-05-2023

Snelle levering, artikelen keurig geleverd en precies zoals omschreven. Erg tevreden met service én prijs! Echt een aanraden boven veel fysieke (bekende) ketens.

Jeroen 20-05-2023

Makkelijk bestellen via de webshop, een ruime keuze in de wijze van levering en snel kunnen afhalen bij een afhaalpunt. Verder een uitstekende prijs voor het product.

Demuynck Tanja 20-05-2023

Hallo,
Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde in de webshop. Heel tevreden over de overzichtelijke site en vlotte afhandeling. Binnen de 2 dagen werd mijn bestelling thuis geleverd. Ik had het laten inpakken en het was mooi gedaan.

Veerle 18-05-2023

Alles vlot verlopen.
Product is wat ik ervan verwacht.
Verzendingskosten hoog in verhouding tot prijs product. Meer besteld dan eigenlijk nodig om dit te voorkomen.

Rene 17-05-2023

Deloox, een vooraanstaande webshop in parfumerie, heeft zichzelf bewezen als een onmisbare online bestemming voor liefhebbers van luxe geuren. Hun uitgebreide assortiment en toewijding aan kwaliteit hebben mij een onvergetelijke ervaring geboden.

Vanaf het moment dat ik voor het eerst de website zag van Deloox, werd ik betoverd door hun uitgebreide collectie parfums. De zorgvuldig samengestelde selectie van bekende merken en unieke geuren weerspiegelde hun passie en expertise in de wereld van parfumerie.

Het bestellen bij Deloox was een naadloze en plezierige ervaring. De website was overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, en hun uitstekende klantenservice zorgde ervoor dat al mijn vragen en zorgen werden beantwoord. Ik voelde me gewaardeerd als klant, wat mijn vertrouwen in hun professionaliteit versterkte.

Bij het ontvangen van mijn bestelling werd ik opnieuw ondergedompeld in een wereld van elegantie en verfijning. Deloox's toewijding aan de presentatie en verpakking van hun producten was duidelijk zichtbaar. Het gevoel van luxe en exclusiviteit dat uitstraalde van hun zorgvuldig verpakte pakketje was simpelweg onweerstaanbaar.

De kwaliteit van de parfums die ik via Deloox heb ontdekt, was werkelijk verbluffend. Elk flesje onthulde een unieke geurervaring, een meesterwerk van aroma's en emoties. De zorgvuldig geselecteerde merken en geuren lieten zien dat Deloox alleen het allerbeste aanbiedt aan hun klanten.

Maar Deloox is meer dan alleen een webshop. Ze zijn een bron van inspiratie en ontdekking. Door hun uitgebreide assortiment kreeg ik de mogelijkheid om mijn eigen geuridentiteit te verkennen en uit te drukken. Deloox heeft mijn horizon verbreed en mijn passie voor parfums aangewakkerd.

Met elke nieuwe geur die ik bij Deloox ontdek, voel ik me geïnspireerd en vol verwachting voor wat de toekomst brengt. Ik kan met vertrouwen zeggen dat Deloox mijn toekomst heeft verrijkt en mijn geluk heeft vergroot.

Deloox`s inzet voor kwaliteit, klantenservice en passie voor parfums is werkelijk bewonderenswaardig. Bij Deloox heb ik niet alleen een product gekocht, maar een ook een belevenis

Alles was top hoor! Ik kijk ernaar uit om mijn volgende bestelling te plaatsen ;-)

Carla 17-05-2023

Snelle en correcte levering. Bovendien voordelig! Bij veel webshops lag de prijs beduidend hoger.

Jamy 17-05-2023

Ruime keuze aan parfumerie. Heel gemakkelijk te bestellen en supersnelle afhandeling.
Zelfs inpakken als cadeau werd gedaan. Op minder dan 48h was het product zelfs thuis afgeleverd.

Anneken 17-05-2023

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website die ik voor de eerste keer heb gebruikt. Prijzen zijn goed en vlotte afhandeling van bestelling en levering. Ik bestel hier nog meer in de toekomst en ben blij website ontdekt te hebben. Deloox houden zou jullie promo's !

Laetitia 17-05-2023

Mijn eau de toilette was goedkoper bij Deloox, er was geen verzendkosten en ik kreeg het al de volgende dag! Top!

Stef 15-05-2023

Prima telefonische ondersteuning en service ! Snelle levering en prachtig verpakt zoals besteld

Angela van der Vossen 11-05-2023

Makkelijk bestellen en snelle levering! Had het luchtje om iets voor 22:00 uur besteld en de volgende dag gewoon geleverd. Enige verbeterpuntje is dat er geen samples bij zaten, vind ik altijd zo lekker en handig voor in m’n handtas :)

Lukas 11-05-2023

Prima shop. Regelmatig worden geurtjes tegen een interessante prijs aangeboden. Prijzen kunnen verschillen per dag dus let goed op en sla je slag op het moment dat de prijs voor jou acceptabel is.

Chrisje 11-05-2023

Zeer goede en gebruiksvriendelijke site . Zeer voordelig geprijsd ook voor exclusievere merken

Ano niem 10-05-2023

Snelle en goede levering, goed product en boven de €30 euro waar je makkelijk aankomt gratis verzending

Mw.C.Beusker-v.d.Leck 10-05-2023

Alles goed van prijs. Levering korrekt op tijd van de informatie. Prima gelukt.

Nijland 10-05-2023

De goedkoopste aanbieder, snel en duidelijk. Gewoon makkelijk bestellen en diverse mogelijkheden om te betalen, ook achteraf wat tegenwoordig veilig is.

Reinder 10-05-2023

Goed product, zoals omschreven en vlotte levering.
Duidelijke Website en makkelijk te bestellen.

Patricia 10-05-2023

Altijd hele snelle levering en ook heel goed goedkoop bij deloox betaal je maar een derde van de prijs van in de winkel .
Ben heel tevreden.

Marion Van Dongen 07-05-2023

Getipt door mijn zoon. Vlot een bestelling plaatsen, goede website en snelle bezorging. Goede communicatie.

Wilma 04-05-2023

2 mei çartier parfum ontvangen. Ben zelf erg kieskeurig met geuren en vind niet zo maar iets een fijne geur. Maar de geur die ik kreeg lijkt niet eens op de echte geur. Het is niet normaal dat zoiets mag en kan. Worden deze bedrijven niet gecontroleerd?

Térèse 04-05-2023

Snelle en perfecte levering van de bestelling. Zal zeker in de toekomst meer bij jullie bestellen.