Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

marjon 03-11-2020

Duidelijke website met leuke aanbiedingen.
snel geleverd en goed verpakt.
goede aanbieding.

Bibi 03-11-2020

Goede ervaring met deze website. Goede prijzen, snel geleverd, achteraf betalen via Klarna. Een aanrader!

Eline Vrouenraets 03-11-2020

Enorm snelle en goede levering, en heel fijne prijzen voor de geweldige producten!

Albert 02-11-2020

Heel gemakkelijk om te bestellen en erg snel in huis maar vooral de lage prijs ten opzichte van bv icparis of andere parfumerieën en heel veel keus voor iedereen

noel deburchgraeve 02-11-2020

gratis levering, vandaag besteld morgen in huis en dan nog merkproducten aan lagere prijs .
wie deze winkel niet kiest verliest

Bert 02-11-2020

Site is gebruiks vriendelijk en de producten zijn goedkoop en ze zijn heel duidelijk over de levertijd echt een aanrader

Patricia 02-11-2020

De site is heel duidelijk, de producten zijn daardoor makkelijk te vinden, en bovenal een hele snelle levering.

Jill 01-11-2020

Hele snelle levering
‘s Avonds besteld, volgende dag in huis

Superprijs voor een groot formaat.
Wij zijn fan!
Dit was de eerste bestelling bij jullie, maar zeker niet de laatste!!

Superwinkel 28-10-2020

Dat het pakket niet bij de buren afgegeven wordt als je niet bent
Het wordt ook maar 1 keer aangeboden door DHL.

Moniek Kraan 28-10-2020

Erg duidelijk, snelle levering, netjes verpakt, op alle fronten maken ze waar wat ze beloven.

Sabrina De Roye 28-10-2020

Super service! Heel snelle levering en top kwaliteit. Ik ga zeker vaker bestellen bij superwinkel.nl. Een echte aanrader!

Ad 28-10-2020

Website, bestel- en betaalprocedure, verpakking en aflevering: alles prima!

B 27-10-2020

Product goedkoper dan ergens anders, snelle levering.
Volgende dag al in huis, en wat ik ook een pluspunt vond is dat je meteen zelf je bezorgmoment kunt kiezen.

Renckens Mireille 27-10-2020

Heb superwinkel pas ontdekt.
Bestellen was eenvoudig,en de levering van het produkt was snel en goed verpakt.
Een tevreden klant.
Dank U

René 26-10-2020

Eenvoudig bestellen en product snel geleverd, pakketje tevens te volgen via trackingnummer

Judith 26-10-2020

Twee geurtjes besteld, nog goed goedkoper dan met de kortingen bij andere parfumeries. Zeer blij mee!
Snelle levering!

Winkel wel, levering niet ! 26-10-2020

Artikel perfect, levering door DHL waardeloos! Geen reclame voor Superwinkel !
Superwinkel 28-10-2020

Beste Henk,

Jammer om te horen dat de levering door DHL niet naar wens is verlopen. Ik zie dat jouw pakketje op maandag is geleverd in plaats van zaterdag. Onze excuses voor deze vertraging.

Wel fijn om te horen dat het artikel naar verwachting was. Veel plezier van je aankoop!

Superwinkel

Maaik Marse 24-10-2020

Super vriendelijke helpdesk, heerlijke geurtjes voor een super prijs.. Heel blij mee.. ❤️

Diny 22-10-2020

Prima vlug in huis en keurig verpakt!
Had het graag in cadeau papier gehad maar €2.50 meer gaan betalen was te veel voor mijn budjet!
Nog niet geroken is voor de verjaardag van mijn vriend op 6nov!
Heb een monster gehad en vond het een heerlijke geur.
Hoop dat het wel hetzelfde is als bij ici paris! XL.
ZAL IK BESLIST WEER BIJ U GAAN BESTELLEN! Mvg

Bink54 21-10-2020

Duidelijke website, mooie aanbiedingen, goede service en komen afspraken na.

Roshni 20-10-2020

Superwinkel.nl is een fijne en betrouwbare winkel. Ik koop nu al een aantal jaren mijn parfums hier. De geuren ruiken precies zoals in een fysieke winkel . En doorgaans de volgende dag bezorgd. Kortom een aanrader!

Chantal 19-10-2020

Steeds snelle en correcte levering met een voordelige prijs! Een aanrader voor iedereen!

Rick Bakker 19-10-2020

Scherpe prijs voor een goed luchtje! Netjes op tijd bezorgd, bezorging was ook prima te volgen via track en trace.
Goed verpakt!

CaroBro 18-10-2020

Goede prijs voor produkt en efficiente verpakking bij verzending. Geen overbodig ballast. Snel geleverd.

Nadine 18-10-2020

Snelle levering en zeer goeie prijzen.
Ik zal nog bij jullie bestellen
Nadine