Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mariëlle 28-12-2020

Ik had 3luchtjes besteld waar ze meerdere aanbiedingen voor hadden qua inhoud boven 30euro gratis verzending en zelfs de paco rabanne die tot 6dagen zou duren was er 1dag voor kerst.ik vind superwinkel dus een Superwinkel en twijfel geen moment hier weer te bestellen!!!!

Ottie 28-12-2020

Vlotte communicatie.
Pakje geleverd binnen de twee dagen, net voor Kerstavond. Voorbeeldig.

Ervin 27-12-2020

Echt zeer tevreden over het geurtje dat ik heb besteld. Helemaal geen spijt van. Echt top.

Annelies 27-12-2020

Ik heb gekozen voor Superwinkel in eerste instantie voor de prijs. Deze was het goedkoopst in vergelijking met andere websites. De levering was heel snel. Ondanks de drukke periode werd mijn bestelling een dag later geleverd. De volgende keer zal ik zeker eerst op de website kijken voordat ik weer shampoo ga bestellen.

Linda Clewits 27-12-2020

Ondanks de drukke tijden een last minute bestelde fles parfum supersnel geleverd! Zoon helemaal gelukkig!

Nancy 27-12-2020

Goedkoper dan bij de meeste parfumerieën, snelle goede service, goeie track and trace. Zeer blij met aankoop.

Ciska 27-12-2020

Super snelle levering ondanks drukte met de feestdagen. Volgende dag gewoon in huis. Medewerkster reageerde snel op mijn vraag in een mail. Conclusie een heel correct bedrijf om je producten te bestellen.

Yvonne 27-12-2020

Ik koos voor deze shop vanwege de laagste prijs van een Shiseido creme. De website werkt heel snel en goed.
Over de levering was ik verbaasd, gewoon de volgende dag ondanks dat het vlak voor de kerst was. Helemaal top dus!

Afrah 27-12-2020

Makkelijk overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Marion Deckers 27-12-2020

Prima winkel,makkelijk bestellen
Vandaag besteld..morgen in huis,and the price os right !!

Shiva van Pelt 26-12-2020

Fijne website. Goede online winkel ervaring. En zelfs in de mega drukke periode van kerst en lockdown kwam het pakket binnen 2 dagen🎉

MArgo 26-12-2020

Deze shop/winkel doet zijn naam eer aan !
Wat een super snelle service !
Site duidelijk, zeer snelle levering , zelfs in deze tijd!
Voortaan altijd !

Veronique 26-12-2020

Super service en rap geleverd en de parfums zijn uitstekend. Een echte aanrader

Brigitte 26-12-2020

Ik ben zeer tevreden, snelle levering! Mooi assortiment, ik beveel deze winkel zeker aan!

ND 26-12-2020

Snelle goede levering en een voordelige prijs.
Wat ze aangeven op de site komen ze ook na.

Davy A. 25-12-2020

Wat een service
In de avond besteld en dag erna in de vroege middag al geleverd en dat paar dagen voor kerst! TOP

els 24-12-2020

deze winkel doet zijn naam eer aan: het is echt een super winkel, snel geleverd en zorgvuldig verpakt!!

ROOS 24-12-2020

Superwinkel is zijn naam meer dan waard!
Goede prijs , fantastische service ( direct en correct )

E de roode 24-12-2020

Leuke luchtjes besteld voor een voordelige prijs.
Pakket was snel in huis en in tiptop staat.
En dat in deze corona-bestel-drukte.
Helemaal super!

Henk 24-12-2020

Alles netjes en snel geregeld
De spullen zijn netjes verpakt en snel geleverd
Via internet gevonden

rongro 23-12-2020

De prijsstelling was in orde en ook de overzichtelijkheid van de producten was erg goed. Het bestellen verliep makkelijk, de bezorging was perfect, gewoon supersnel

justin 23-12-2020

Ik heb de prijs vergeleken mat andere aanbieders en kwam tot de vasstelling dat hier de beste prijs aangeboden werd.Goede prijs en snelle,correcte levering. Top!!!

Ferry 22-12-2020

Koop hier vaker . Mooi assortiment ook in het duurdere segment. gunstig geprijsd en een snelle levering.

Jan 21-12-2020

Eigenlijk kwam ik bij deze shop bij toeval, ik vindt het erg jammer dat hij niet hoger in renking bij Google is van moet deze winkel top 1 staan. En de website is ook goed en duidelijk. Klantenservice is helemaal top

Wim 21-12-2020

Makkelijk te bestellen ook zonder een account aan te moeten maken. Betrouwbaar ivm mogelijkheid tot achteraf betalen. Snel geleverd.
Of het het juiste kado is weet ik nog niet want het ligt te wachten onder de kerstboom 😂
Netjes ingepakt ,wel tegen betaling maar dat lijkt me logisch .
Goede prijs!