Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maks 11-12-2019

De prijs van het artikel was lager dan in de andere webshops.
Ook de bezorging was precies op de tijd die beloofd was.
Dit was mijn eerste aankoop bij deze winkel, maar zeker niet de laatste en ik zal hem zeker bij anderen aanbevelen.

J.Vos 10-12-2019

Vlotte afhandeling van aankoop door o.a. goed op de hoogte worden gehouden van bezorgtijden en ook als het afleveringsadres anders is wordt dit goed afgehandeld

Ron 10-12-2019

Duidelijke website, makkelijk bestellen, goede prijs, snel bezorgd...ben ik nog iets vergeten ?

Joke 09-12-2019

Ik ben zeer tevreden. Mijn favorite parfum, en zeer voordelig.
En op tijd bezorgd.

Bianc 09-12-2019

Super website!! Bood het produkt (parfum) als goedkoopste aan! Goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. Netjes verpakt. Volgende keer raadpleeg ik zeker deze website weer!!

J.Scholte 08-12-2019

Superwinkel, superprijs en ook nog een supersnelle levering, wat wil een klant nog meer? We zijn super tevreden!!!

C.A. 08-12-2019

Ruime voorraad van diverse artikelen, snelle levering.!!!! goede verzorging van het te verzenden pakket.

Marrie 06-12-2019

Goede en snelle service. Precies wat ik bedoelde. We gaan zeker toekomstige bestellingen plaatsen.

Leona 05-12-2019

Zeer slechte website. Ze verkopen parfums van 2 en half jaar oud. Daarom kunnen ze de prijzen zo laag houden. De kwaliteit van de parfums is niet goed en de parfum vervliegt snel. De klantenservice doet niks en heeft al een standaard praatje klaar. Beter €20 meer betalen en een VERS en kwalitatief goed product ontvangen.
Superwinkel 06-12-2019

Beste Leona,

Als een geur niet goed is dan lossen wij dit natuurlijk op. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de term 'vers' en hoe deze gebruikt wordt door de fabrikanten van parfums.

We begrijpen dat jij hier een eigen interpretatie over hebt, maar wij hanteren de term vers zoals deze in de branche gebruikt wordt.

Een parfum is namelijk minimaal 3 tot 5 jaar houdbaar en eigenlijk gaat die houdbaarheid pas in na opening van het parfum (12 maanden).

Superwinkel

Inge dekkers 05-12-2019

Goede prijzen, makkelijk te bestellen en snelle levering, dus een prima ervaring koop ik voortaan vaker!

J Span 05-12-2019

Het was de eerste keer dat ik daar wat had besteld, en ik best een beetje huiverig was,maar het is super gegaan zou het zo weer doen

Nadia 05-12-2019

Top
Super snelle levering ook naar belgie
Verpakking ook slim, met opvullend plastic

Karin 05-12-2019

Ik koop hier graag “parfum” omdat het goedkoper is en dat het netjes en snel verstuurd word. Geur ruiken in de winkel, en hier bestellen.

Silvia Spekking 04-12-2019

Al meerdere malen een goede ervaring met u. Snelle en keurige levering. En dan de prijzen. In een woord, geweldig!. Al heel veel reclame over u gemaakt.

Sylvia 04-12-2019

Het is een goedkope en goede shop en snel van levering. Aan te bevelen .
Goedkoper als in de parfumerie zaken

Toos 04-12-2019

Gemakkelijk bestelling geplaatst, verzending heeft echter 3 dagen vertraging opgelopen.

Linda 04-12-2019

Omdat ik hier niet eerder had besteld was ik wat huiverig. De prijs voor het parfum was zo goed (net als de reviews) dat ik de sprong heb gewaagd. De volgende dag had ik mijn bestelling in huis, super blij met deze goede deal.

Petra 04-12-2019

Ik bestelde een parfum bij superwinkel, voor een supermooie prijs, omdat ik de website erg fijn vond werken.
De parfum werd de andere dag al bezorgd!

Gerda 04-12-2019

Doen wat ze beloven. 's avonds besteld volgende dag in huis!..Dit geeft een betrouwbare indruk van de site.
Alles keurig verpakt ontvangen.

Dijk 04-12-2019

Prima website, er werd keurig gemeld wat besteld was en wanneer het werd geleverd. Dat klopte allemaal. Prijstechnisch ook zeer tevreden!

rian 04-12-2019

goede en snelle levering zelf in belgie .
goed verpakt om geen schade op te lopen .

A. Spijkerman. 03-12-2019

Duidelijke site en snelle levering. Mijn eau de parfum was nergens goedkoper. TOP.

Bea Huyers 03-12-2019

Ik bestelde donderdagavond parfum en vrijdagmorgen was het reeds geleverd.
Supersnel en heel goede prijs.

Arthur Fiere 03-12-2019

Super winkel doet zijn naam eer aan! Waarom ? Eerlijk, snel , goed assortiment en TOP prijzen! Zeer klantvriendelijke en heldere site die zeer eenvoudige te bieden is! Kortom gewoon SUPER!!

John 03-12-2019

Ik heb voor deze site gekozen omdat de prijs voor het gekochte artikel scherp was . De bestelling is binnen 24 uur geleverd en ik had de optie gekozen voor cadeau verpakking. Dat zag er erg leuk uit