Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 29-08-2019

ik had een dompelpomp besteld. snelle levering, dezelfde dag nog in huis gekregen.

Sandra 29-08-2019

Gebruiksvriendelijke website, scherpe prijzen, snel geleverd en optie voor achteraf betalen. Gewoon top!

Titia Baalman 28-08-2019

prettig en makkelijk om het product te vinden welke ik wou hebben. ook de levering ging erg vlot.
mijn dank daarvoor!

AndrePijlman 27-08-2019

Bijzonder artikel tegen zeer lage prijs gekocht. Binnen een dag in huis en in prima staat ontvangen.

Kj 27-08-2019

Mijn ervaring met Superwinkel is niet goed. Op de website zagen wij een zwarte Eastpack Out of office rugzak. Deze hebben wij besteld. We kregen teen verkeerde Eastpack Out of office rugzak, een zwarte tas met witte stippen. Dit was niet het product die we verwachten. Voor een oplossing heb ik contact opgenomen met de klantenservice van superwinkel. Ze vertelden dat het onze fout was dat we een verkeerd product toegestuurd kregen. Op de foto waren de witte stippen niet zichtbaar en ook in de beschrijving was dit niet zichtbaar. En het was ook niet op de factuur zichtbaar. Ik heb gister telefonisch en per mail gevraagd naar een oplossing. En vandaag heb ik ook gebeld. Superwinkel erkent niet hun fout. Superwinkel wil niet de retourkosten van het terugzenden voor hun rekening nemen. De desbetreffende Eastpack Out of office rugtas hebben ze inmiddels van hun website gehaald. Ik voel me oneerlijk behandeld. Ik zou deze winkel bij niemand aanbevelen, omdat je niet het juiste product krijgt toegestuurd en de klantenservice niet hun fout erkend en met een eerlijke oplossing komt.
Officiële reactie van Superwinkel 29-08-2019

Beste meneer Haasnoot,

Wij vinden het erg jammer dat u andere verwachtingen had van het door u ontvangen product.

Het is nooit onze bedoeling om misleidende informatie op onze website te hebben staan.

Op basis van de afbeeldingen die wij gebruiken (vergroting is mogelijk) en de vermelding van de kleur (stitch dot) hebben wij duidelijk proberen aan te geven wat voor product en kleur u had kunnen verwachten.

Via de e-mail hebben wij u alsnog een passende oplossing proberen aan te bieden.

fons 27-08-2019

snel en eerlijk geleverd doet wat ze zeggen supper product binnen 24 uur geleverd

Gerben 26-08-2019

Prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed .
De website is makkelijk dus kun je ook makkelijk bestellen .alles was zeer duidelijk en je word goed op de hoogte gehouden .
Volgende dag had ik het product al thuis

Renee 26-08-2019

Het product dat ik wilde was bij superwinkel het goedkoopst. Het was supersnel geleverd en supergoed verpakt.
Ik ben tevreden over Superwinkel.

Sleews 26-08-2019

Via een overzichtelijke site het product snel gevonden, een concurrerende prijs, direct besteld en de volgende morgen in huis. Perfect geregeld..

Wilma 25-08-2019

Eerste keer dat ik een product bij jullie bestel. Goede service door bij elke handeling een mail te sturen, geeft vertrouwd gevoel. Verbazingwekkend hoeveel jullie onder de prijs zitten van andere aanbieders......en ja het is een originele parfum als je zou denken gezien de prijs dat dit misschien niet de originele parfum is

M 25-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen op aanbeveling van een collega. Mega groot assortiment en vaak goedkoper dan in de winkel. Mijn bestelling werd direct de volgende dag geleverd. Super snel dus. Ik zou deze winkel zeker aanraden en ga hier vaker bestellen.

Coby 25-08-2019

Op zoek naar een bodylotion van bepaald merk. Via Google op de site gekomen..
Een vraag die ik had werd metéén en zeer vriendelijk beantwoord.
Al met al zeer tevreden over bestelling en bezorging !

Sonja 24-08-2019

Heel duidelijke website. Goede info over levertijd etc. Prima (eerste) ervaring !

Marcel 23-08-2019

Snelle levering zoals beschreven op de website, en de bezyelde geur geheel naar verwachting en de beste prijs. Zou hier zeker weer bestellen.

Erwin 21-08-2019

Goede prijs en we kregen het pakketje de volgende dag binnen. Zou nog een keer bestellen bij superwinkel

Sophia 21-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prachtige aanbiedingen.
En ....! Zo blijkt voor de zeer vlotte en nette manier van afhandelen.
Besteld en inderdaad volgende dag in huis
Super blij mee waar ik voor 1 product betaal ontvang je hier dus 2 van diezelfde producten voor met een paar euro verschil.
Echt aan te raden.

l.v.gils 21-08-2019

Reuze snelle levering. Was buitengewoon verrast. Kan het iedereen aanbevelen.

Annette 20-08-2019

Alles snel afgehandeld, jij hoeft geen account aan te maken, geen gedoe met wachtwoorden 😁

Juliana 20-08-2019

Duidelijke site, vlotte manier van bestellen, snelle levering, houden zich aan de afspraak.

Bert 19-08-2019

Echte merken goedkoper dan taxfree . Eerst had ik mijn twijfels voor deze prijzen, maar het is top.

cor heessels 19-08-2019

iets online besteld, was het goedkoopst en volgende dag al binnen en dat was ook goed gegaan met track & trace

Jan durkstra 19-08-2019

Dik tevreden , precies wat we zochten voor de juiste prijs . Kleindochter is super gelukkig met haar kinderwagen ! Uitstekende communicatie en levering op tijd ! Topper 😥

Sander 19-08-2019

Prima shop volgende dag in huis en laagste prijs welke ik ben tegengekomen.

Ad Timmermans 18-08-2019

Goedeavond gewoon netjes geholpen het juiste product en prijs ik ben tevreden.

Anke 17-08-2019

Wat een goede service ,zo supersnel en accuraat met de afwikkeling van de aankoop.
Kan menig internetshop nog een voorbeeld aan nemen. Petje af en ga vooral zo door. Ik zal zeker vaker hier komen shoppen.