Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 02-12-2021

de omschrijving en levering van het produkt was heel correct en alles ging zeer vlot en makkelijk

Jeannet 01-12-2021

Ik koop bij superwinkel.nl altijd mijn favoriete parfum, het is een stuk goedkoper dan de parfumerie winkels, snelle bezorging

Errol de Fretes 01-12-2021

Prima levering,snel en zeer accuraat , zeker in deze drukke tijden
Ook de mailtjes over en weer was prima in orde 👌🏾👍🏾

RSGC 01-12-2021

Super snelle levering zelfs met dagen dat de postpunten het mega druk hebben. Geweldige kortingen en super assortiment

Mertens Eva 01-12-2021

Een goede service, een snelle levering…en .... zeer goed van prijs…

Edwin 01-12-2021

Super winkel via webshop. Veel leuke aanbiedingen voor een prima prijs. Gewoon vergelijken met andere parfumerie winkels. Superwinkel levert supersnel. Komt afspraken na.

Sanne 01-12-2021

Website is gebruiksvriendelijk. Netjes ingepakt met leuke kortingskaarten. Shampoo die is besteld is vele malen goedkoper dan op andere site.

Tedje 01-12-2021

Heerlijke webwinkel voor geuren voor dames en heren . Niet duur
Snelle levering ,als je belt goed advies,
En is iets niet goed gedaan ,kun je het retouren geen probleem, erg tevreden

Dion 30-11-2021

Ik vind deze webshop super geweldig leveringen altijd optijd en ik heb het genoegen gekregen om bij jullie vesting 4 nieuwe werkbanken te mogen monteren dus hkm magazijn inrichtingen...misschien is me laaste bestelling wel verwerkt op mijn gemonteerde tafel super trots als klant ook in jullie vestiging te hebben gewerk

Peter 30-11-2021

Overzichtelijke site, gunstige prijzen en levering snel, netjes volgens afspraak. Degelijke verpakking.

Leo 30-11-2021

Duidelijk, snel en goed geregeld! Website is duidelijk en makkelijk mee om te gaan.

Sandy 30-11-2021

Fijne website en ze hebben altijd mijn 1-liter voordeel pompflacon Macadamia shampoo en conditioner en meestal net iets minder duur als bij andere aanbieders.
Wel zou een extra aanbieding op zijn tijd fijn zijn 🤗

Francien Boom 30-11-2021

Heerlijk geurtje de volgende dag in goede orde ontvangen top.en het geurtje is heerlijk,geef dit ook door aan al mijn bekende vrienden,vandaag al aan een doorgegeven.

Marc Tielens 30-11-2021

Topservice , goedkoper dan andere webshops voor dezelfde parfum , snelle levering , echte aanrader.

Corrie 29-11-2021

Héél goede prijs voor de eau de toilette en snelle bezorging.
Keurige factuur

Els 29-11-2021

Heel gemakkelijk om te kiezen heel fijn dat er goed omschreven staat wat er in de parfum aanwezig is qua geuren en goede beoordeling van eerdere klanten. Hele snelle levering goede prijs dus TOP

Johan 29-11-2021

Allereerst zoek ik als ieder ander naar een gunstige prijs, deze heb ik bij Superwinkel nu al een paar keer gevonden.
Tel daarbij op dat de levering vlot is en het artikel perfect verpakt. kom hier zeker graag terug.

Gr Johan.

Jolanda bleekman 29-11-2021

Ze hadden me pakje netjes verstuurd maar DHL had aangegeven dat ze het hadden afgeleverd op de aangegeven plek die ik had door gestuurd.
Maar dat was niet zo.
Heb dus de winkel gebeld en ben super vriendelijk te woord gestaan. Ik hoefde me geen zorgen te maken als het de volgende dag er nog niet was kwamen we samen tot een oplossing. Maar pakje stond op een andere plek.
Heb de winkel gemaild en kreeg gelijk antwoord terug.
Ga zeker vaker spullen bestellen bij deze winkel een echt aanrader.

L 29-11-2021

Overzichtelijke site, super snelle levering. Goed op de hoogte gehouden. Een echte aanrader!

Simone 28-11-2021

Fantastische webshop. Duidelijke info en heel snelle levering. Ik had een vraag per mail gestuurd en deze werd “super”snel beantwoord.

Yody 28-11-2021

Enorme keuze. Betaalbare luchtjes. Super fijn bedrijf. Ik bestel vaak bij dit Superwinkel.nl

Arthur 28-11-2021

Motivatie: Veel prijsvoordeel dus het moeite waard om producten aan te schaffen.
De site ( Superwinkel ) is makkelijk voor iedereen te zoeken wat men nodig heeft.
Voor 22:00 uur besteld wordt de volgende dag het geleverd.
Mocht je niet tevreden bent kunt men makkelijk retourneren in de oorspronkelijk verpakking.

Thompson 28-11-2021

Goede en snelle levering! ‘s avonds besteld en volgende dag geleverd. Top service

Dirk Wouters 28-11-2021

De motivatie om bij superwinkel te kopen zijn de laagste prijs en de snelste levering.

Francien Boom 27-11-2021

Had een nieuw geurtje voor mij ,en die werd de volgende dag goed verpakt aangekomen,dus tevreden daarover,en het geurtje helemaal perfect echt een heerlijk geurtje.Dus een zeer tevreden klant.heb het ook gelijk vermeld dezelfde dag aan hun en bij deze ook weer,