Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carl 21-07-2022

De laagste prijs en een supersnelle levering.
Produkt is helemaal zoals het hoort.

Marlies 21-07-2022

De shop is mooi en duidelijk van opzet, en de prijzen zijn voordelig..Dit was mijn eerste koop en hij is geslaagd,zeker voor herhaling vatbaar.

It 20-07-2022

Shop prima, maar nog niks ontvangen. Volgens DHL wel afgeleverd, maar was niemand thuis. Dus geen geurtje ontvangen
Deloox 22-07-2022

Vervelend om te horen dat je (nog) niets hebt ontvangen. Wat is het ordernummer van je bestelling? Neem anders even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder.

Petra V 19-07-2022

Interessante eerste kennismaking! Fijne producten, overzichtelijke, leuke site, en snelle levering: helemaal top!

Henk 19-07-2022

Eén vd weinige shops waar ik mijn geliefde Hermes parfum Equipage nog kan kopen!
Omdat er een nieuwe versie van dit parfum “Equipage - Geranium” op de markt is welke ik NIET wil, heb ik hulp ingeroepen én gekregen!
Dank je wel!!!

Sandra 19-07-2022

Ik ben zeer tevreden over het product en de service.

Het product is origineel, goede prijs, ik kom op tijd aan en je bent erg aardig bij het beantwoorden van de klant aan de telefoon.

Bedankt en groeten
Sandra Jolin Lantigua

Julia 18-07-2022

Echt een top site! Luchtje besteld 100 ml voor een goede scherpe prijs. Werd de volgende werkdag gelijk geleverd. Heel erg tevreden!

Nol 13-07-2022

Snel bezorgd en goed verpakt. Product was exact wat ik ervan had verwacht. Ik zal hier zeker vaker bestellen. Top

Shirley van der Bijl 12-07-2022

Ontzettend betaalbaar, makkelijk te bestellen en pakket te volgen!
DANK!!!!

Nic 12-07-2022

Wat we. Snelle service en mooie prijsjes! Een aanrader, waarom zou je meer betalen. Top levering snel en zoals beloofd. Ga zo door. Liefs

Patricia Hermus 11-07-2022

Grote assortiment en mooie producten voor een goede prijs!
2 cadeaubonnen gekocht voor een vriendin en ze was super blij mee!

Janneke 11-07-2022

Snelle levering op een afhaalpunt, de volgende dag lag het klaar! Producten aangekomen zoals besteld en netjes verpakt.

MaryJane 09-07-2022

Snelle levering! En ze waren het goedkoopst voor mijn bestelling.
Spullen waren netjes verpakt, met nog een leuk monster erbij verpakt.
Super, ik bestel hier zeker nog een keer!!

Cindy 08-07-2022

Ontzettend veel keuze.
Ik heb hier Black XS gevonden (de oude) en super blij mee.
Mijn bestelling was ook super snel in huis.
Hier ga ik vaker rond snuffelen

Sylvia 06-07-2022

Een hele goede site en de gelegenheid om aan de hand van je luchtje een luchtje te vinden die goed bij je past vindt ik heel mooi. Ik heb jullie site al diverse mensen doorgestuurd.

Miranda van zoghel 06-07-2022

Zeer snelle levering Gratis en hele mooie aanbiedingen wat echt veel scheelt in prijs vergeleken in de winkel

Marie Anne 05-07-2022

Hele goede deals en snel verzonden.
Leuk aanbod van niche parfums tegen een zachte prijs.
Toen ik net een besteld had en dezelfde geur in een hele goede aanbieding in de mail ontving, kreeg ik het verschil netjes gecompenseerd
De service is dus ook gewoon top!

Petra 04-07-2022

Tevreden over alles. Per toeval deze website gevonden. Goede prijzen! Qua levering, maar dat ligt aan de pakket bezorger, kan het beter. Pakket werd bij verkeerd punt geleverd. Een stuk verder weg. Verder zeer tevreden.

Deloox.nl 02-07-2022

De shop vind ik goed maar ik kreeg s'morgens bericht dat ze van de DHL bericht dat ze mijn pakketje tussen 17.45 en 20.35 zouden bezorgen heb ik ook voor betaald. Ik kreeg om 19.38 een berichtje dat ik niet thuis was en dat ze het bij Le Duc hadden afgeleverd. Woensdag kreeg ik bericht dat mijn pakketje om 13.00 daar zou zijn. Als je mijn bericht goed lees zie je dat ze liegen. Hier baalde ik echt van. Gr Henny de Haan

Roos 29-06-2022

Fijne service,snel,track and trace is fijn.
Vooral de prijs is erg goed,scheelt veel met de prijzen bij de schoonheidssalon.
Echte aanrader.

Kelsea schmidt 27-06-2022

Ik heb al een paar keer besteld bij Deloox en ben er heel blij mee
Het is altijd veilig en mooi ingepakt
En zeker een pluspuntje dat het goedkoop is voor goeie kwaliteit

Rensie 26-06-2022

Super snel verzonden. Had via klar na betalen gedaan dus die service was er ook! Gebruik al jaren de gel en prijs was ook super.

JoannaD 23-06-2022

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik hier mijn favoriete geur goedkoop kon kopen. Ik heb naar de reviews van andere klanten gekeken omdat ik altijd bang ben om een nepversie te krijgen. Zeker als de prijs heel aantrekkelijk is. Door de goede reviews heb ik de geur gekocht. Product en levering prima in orde.

Frans 22-06-2022

Lekker luchtje besteld, zoals gewoonlijk weer de volgende dag in huis.
Zeer betrouwbaar bedrijf met vanzelfsprekend de originele parfums.
Kortom ; zeer schappelijke prijs en perfecte afhandeling!

Job. 22-06-2022

Met een goede aanbieding had ik mijn life time geur Fierce van Abercrombie gekocht. Bij levering bleek de fles veel groter dan ikzelf had verwacht. Te groot om mee te nemen op reis. Contact gezocht met de klantenservice voor advies wat de mogelijkheden zijn. Deloox heeft heel goed mee gedacht en gehandeld voor aanbeveling parfum verstuiver. De parfum verstuiver kan ik goed vullen met Fierce zonder verlies van het product zelf. Ben zeer tevreden over de klantenservice van Deloox!