Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jean 04-03-2024

Zeer duidelijke site met ruime keuze en betaalbare prijzen.
Snelle levering ook dus helemaal top 👌

Stefan 03-03-2024

Deloox heeft veel keuze voor mooie prijzen. De Issey Miyake eau d'issey pour homme die ik hier kocht kwam snel aan (volgende dag), in een stevige, compacte verpakking. Deloox is zeker een aanrader, en er zullen wellicht meer bestellingen van mijn kant volgen. De eau de toilette is ook fantastisch!

Ralf 01-03-2024

Ik was op zoek naar een geurtje van Laura Biagiotti, vond deze bij Deloox.nl en was verrast over het aanbod en prijzen van hoogwaardige parfums. Met een groot aanbod en een gemak voor bestellen en een accurate levering is Deloox.nl mijn absolute favoriet.

Kitty Verstappen 29-02-2024

Hallo ik vind DELOOX helemaal prima en koop altijd mijn geurtje daar. Maar ik heb het pakket na 6 dagen nog niet binnen. Als je dan iets cadeau wit geven is dit heel vervelend.

Joyce 28-02-2024

Superveel aanbod en vaak ook goed afgeprijsd. Heeft altijd precies de artikelen die ik zoek en is ook heel snel bezorgd! Top service🫶🏼

Marianne 28-02-2024

Ik heb voor jullie gekozen omdat de prijs vergeleken met andere parfumerie zaken best veel scheelde!, bijna 5€ goedkoper! Altijd n heerlijke, bloemen geur geweest, vanaf mijn jonge jaren!
N hele snelle levering, vaak word er gezegd, vandaag besteld, morgen in huis. Bij mij nog nooit gebeurd, bij jullie wel! Supersnel! Stevige verpakking! Zeker n site om in de gaten te houden, zeker door de aantrekkelijke prijzen!

Kelly 28-02-2024

Website overzichtelijk. Zeer ruime keuze.
Ik vond precies de 2 producten die ik zocht tegen een scherpe prijs met gratis verzenden. Helemaal top!

De Couck N. 28-02-2024

Vrijdag besteld en maandag ontvangen zoals aangegeven. Alles was in orde. Heel tevreden van jullie en zal in de toekomst mijn parfum bij jullie blijven bestellen.

Nelpie 28-02-2024

De winkel heeft een snelle service.
Ik heb de winkel opgespoord via Google.
Ik vind de prijzen ook een pré.

Thoms 27-02-2024

Op zoek naar mijn bekende producten kwam ik Deloox tegen. Sympathiek geprijsd en een snelle service.

Harko 22-02-2024

De meeste prijzen zijn lager dan bij andere parfumerie zaken en ik twijfelde of dat wel klopte en niet te mooi zijn om waar te zijn.
Maar het is een betrouwbare site en een super snelle levering! Mij gaan ze daar vaker zien.

Rutger 21-02-2024

Snelle verzending, goede prijzen, eigenlijk nog nooit een slechte ervaring gehad bij Deloox

J.Winkel 21-02-2024

Goede ,snelle levering van de producten met een goede prijs.
Alleen als je een product moet terug sturen om wat voor reden dan ook ? Betaal je veel geld.
7,95 voor 1 flesje parfum.
Voortaan alleen bestellen als je het zeker weet.

Singh 21-02-2024

Heb Dsquared The Wood gekocht bij deloox.nl. De verpakking, het flesjes en de geur zijn anders dan het origineel. De geur is ook na 30 minuten vervlogen. Deze webshop verkoopt nep parfums!

Matthias 19-02-2024

Ik zocht last minute een cadeau voor mijn vriend. Ik bestelde het en de volgende ochtend had ik het al in huis. Prachtig ingepakt en geweldig snelle service. En dat aan de beste prijs! Dankjewel Deloox!

Bo 19-02-2024

Deloox.nl heeft het allemaal goed voor elkaar. Ruime keuze aan prachtige geuren waarmee jij je als een mysterieus, sensueel, zelfverzekerd , positief persoon kan neerzetten (mocht je dat nog niet helemaal zijn).
Voor de prijszen van de geurtjes hoef de winkel ook niet ‘weg te klikken ‘, die zijn namelijk prima, en voordelig vergeleken met andere sites. Over de site gesproken, tot in de kleinste details over nagedacht, overzichtelijk en diverse betaalopties.
Nadat je hebt besteld krijg je gelijk de bevestiging binnen via mail en word je daarna op de hoogte gehouden wat betreft het logistieke gedeelte. Over de levering gesproken, de volgende dag keurig geleverd. Van deloox.nl kan je alleen maar blij worden!

Michael 19-02-2024

DHL is mijn pakket kwijt geraakt.
Na bellen hebben ze het gelijk opgelost.
Perfecte service en prijs is ook aantrekkelijk voor meer.

Els 19-02-2024

Een ruim assortiment met topproducten die je niet overal kan vinden en aan een interessante prijs! Mijn bestelling was héél snel geleverd. Top service dus! Ik ben fan!

Joost Gouweleeuw 18-02-2024

Ik was op zoek naar mijn parfum. Die kon alleen online gekocht worden. Ik kon niet geloven dat de prijs zo veel lager ligt dan bij andere sites/zaken. Besteld en de volgende dag in huis. Perfect! Heel blij mee!

Myr 14-02-2024

Producten goede prijs kwaliteit verhouding en snelle nette levering. Ik zou Deloox dan ook zeker aanbevelen.

Elles 14-02-2024

Makkelijke site.
Goede producten.
Scherpe prijzen.
Supersnelle levering!
Tot de volgende keer!

Monique Meijer 13-02-2024

Overzichtelijke webshop. Mooie producten tegen redelijke prijs. Snelle levering. En je kunt zelf beslissen waar je je levering wilt laten bezorgen.

wim 13-02-2024

prima producten, snel verzonden, nette prijs, !

Schreurs 13-02-2024

Ik ben niet tevreden.
Heb de verkeerde parfum gekregen. De retour papieren zaten niet bij in de doos, dus je moet contact opnemen hoe je het terug moet sturen.
Aangezien ik uit België kom en het een Nederlandse telefoonnummer is kunnen de kosten al snel oplopen. Dus maar een e-mail gestuurd, waar ik na bijna een week nog steeds geen antwoord op gekregen heb. Dus qua service een dikke nul, maar dat kan ik niet kiezen!!

Suzanne Janssen 10-02-2024

Makkelijk om een bestelling te plaatsen, scherpe prijzen, snelle levering en keurig verpakt