Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Renate Majoor 29-05-2022

Parfum besteld voor een goede prijs.
Heel snel geleverd en netjes verpakt.
Ben heel tevreden.

Pieter 29-05-2022

Prima website, groot assortiment, groot aanbod in artikelen. Zeer zeker een aanrader. Waar ik mij alleen aan erger (en dat is een opmerking in het algemeen) is de "vandaag bestellen, morgen in huis" slogan. Laat het duidelijk zijn: voor mij hoeft het écht niet binnen 24 uur geleverd te worden. Al duurt het een week, maakt mij niet uit. Dus als die 24 uurs levering niet gehaald kan worden, haal het dan van de site. Je zit dan tóch op de levering te wachten. Ik vind het vervelend als het bij de buren of zelfs verder dan de buren op te moeten halen en dat zij lastig gevallen worden voor mijn bestelling. Ik heb alle begrip voor de drukke tijden van de bezorgers, geef hen ook wat ruimte!

Helen 29-05-2022

Prima layout en overzicht producten
Selectie goed
Betaling makkelijk
Levering goed
Product is netjes aangekomen

Ottevaere Dominique 27-05-2022

Goeie prijzen , een zeer ruim aanbod van artikelen ,zeer vlugge en correcte levering ! Zeker een aanrader !!

Jox Bond 25-05-2022

Goede en snelle service.

Prima producten tegen scherpe prijzen.

Levertijd was ook de volgende dag zoals beloofd

hilde 24-05-2022

Was nog aan t twijfelen welk produkt. Kreeg duidelijke uitleg en omschrijving. Vergelijking met andere sites ;) was dit echt de beste en beter geprijsd dan de andere, ondanks de acties op de andere sites ! Wat het meest verbaasde was de supersnelle levering. Echt de volgende dag in huis. super !!

karel 24-05-2022

Ik vond de service fantastisch met ons mail contact en snelle afhandeling van de korting

Nienke 22-05-2022

Goede shop, mijn mascara gekocht voor een hele vriendelijke prijs, ten opzichte van andere sites! Snelle levering, een dag later had ik het product al in huis.

Anne-Mie 21-05-2022

Grote keuze in artikelen. Alles verliep vlot, om 14.00u had ik besteld en de dag erop om 10u al pakje ontvangen. Vlotte service is altijd fijn 😊

Samira 21-05-2022

Super veel keuze en normale prijzen niet zo duur zoals in de winkel.Snelle bezorging en duidelijke email wat betreft bezorging.
Heb 4x besteld voor mijn man!!

Claudia 20-05-2022

Bestelde artikelen komen snel en in een goede verpakking. Ik zou het leuk vinden als er een monstertje oid bij zou zitten m je lekker te maken voor een volgende keer. Bijgevoegde kortingsbonnen zijn voor ons niet heel interessant. Een kortingscode voor een volgende bestelling zou leuk zijn. Wij zijn inmiddels al een paar jaar klant van Superwinkel/Deloox.

M 18-05-2022

Een hele snelle levering
Geweldig.
Mijn man heeft niet zonder zijn favoriete luchtje gezeten.
De ene dag bestellen de volgen de dag weer op de plank.
Top.

Anno 17-05-2022

Pakket kwam erg snel binnen, netjes en mooi ingepakt. Prijs was goed, goedkoper dan andere winkels.

Van den Nieuwenhuysen Hugo 17-05-2022

Alles tip top in orde. Zoals beloofd vandaag besteld, morgen geleverd. Super toch. En goede prijs kwaliteit ook. Alles was perfect waarvoor dank. Zou het aan iedereen aanraden.

Vera 16-05-2022

Grote keuze aan parfums, professionele haarverzorgingsproducten. Zeer snelle en correcte levering.

Teleurstellende aanschaf 16-05-2022

Gekozen voor een aankoop bij Deloox vanwege een aanbieding. De levering was op zich prima, maar de spray droogshampoo had deuken (blijkbaar aantal keer gevallen?) en er zat een groot pools etiket opgeplakt met ingrediënten etc. En zowel mijn shampoo als spray van L'Oreál Professionnel hebben buitenlandse etiketten en de spray verpakking was vies.
Ik bestel hier niet meer.

Jeanneke 16-05-2022

Gioede site, overzichtelijk, genoeg filters. Scherpe prijzen. Bij vragen snelle en vriendelijke reactie (in mijn geval per mail).

Frieda 15-05-2022

Een heerlijk luchtje gekocht, wat echt stuk goedkoper was dan bij andere winkels in de aanbieding.
Zijn origineel. Super snelle levering ,echt een aanrader.
Ik ben er erg blij mee. top!

Lindsy.lin 14-05-2022

Snelle service! Je kan er heel veel op vinden. En ik heb nog nooit ergens anders de goedkopere shampoo gevonden dan hier. De nieuwe shampoo is ook heel goed.

Cor Gaarenstroom 11-05-2022

Duidelijke aanbiedingen, en snelle levering, het parfum wat ik voor moederdag had aangeschaft was een groot succes

Kristof 11-05-2022

Geweldige winkel, altijd een leuk cadeau om te krijgen of te geven of voor jezelf. Goede prijzen en goede kwaliteit. Levering is ook altijd mooi op tijd zoals afgesproken.

Caroline 11-05-2022

De producten zijn hier over het algemeen goedkoper.
Mijn parfum was ook goedkoper en werd meteen de andere dag geleverd.

Haben 10-05-2022

Ik ben heel blij over deze shop het is overzichtelijk en betaalbaar. Mijn bestelling kwam keurig op tijd en ik ben er super blij mee. Ik zal hier zeker vaker bestellen!! Daarnaast hebben ze een grote collectie verzorgingsproducten waardoor je van alles gelijk hier kan bestellen en niet bij andere shops hoeft te zoeken.

suus 09-05-2022

Nooit van deloox gehoord, maar ben tevreden met de aankoop van het product en de prijs is schappelijk dan als je id winkel koopt.

Frans Lauwaert 08-05-2022

Perfecte afhandeling zowel op termijn als levering.Proficiat doe zo verder.