Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annabel 02-12-2019

Eindelijk een webshop waar ik mijn Revitalash producten kan kopen met goede prijzen en super snelle levering

Karin 02-12-2019

Ik koop hier graag “parfum” omdat het goedkoper is en dat het netjes en snel verstuurd word. Geur ruiken in de winkel, en hier bestellen.

viviane samyn 02-12-2019

Superwinkel is eenvoudig te gebruiken, goede zoekmotor, mooi assortiment en steeds aantrekkelijke prijzen. De snelle service is fijn, en in een telefonische vraag werd ik ook correct geinformeerd.

Michiel 02-12-2019

Prima keuze & prijs, goede communicatie.

Alleen de communicatie van de bezorgdienst was erg ruim ('ergens tussen 9:17 en 18:17'), maar uiteindelijk kwam het rond 20:45.

Arnold 01-12-2019

Jullie zijn Ech héél voordelig. Heb jullie al dit hele weekend aangeprezen.
Top gewoon❗️❕

Carine Battel 01-12-2019

Gebruiksvriendelijke site, gemakkelijk om te bestellen. Sommige artikels zijn echt een koopje.

Lampje 01-12-2019

Mooi voordelig en snel twee keer cadeaus in korte tijd besteld en geleverd gekregen, al de volgende dag, prima dus om aan te raden.

Sebastiaan 01-12-2019

2e bestelling en 2 keer op rij een snelle levering en de scherpste prijs van het internet! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling! Ik raad iedereen al aan om via deze webshop te bestellen! Keep up the good work!

Werkhoven 30-11-2019

Bij toeval deze site tegengekomen en wat een mazzel! Een parfum besteld die 50 % goedkoper was dan de bij de gangbare parfumeriezaken, terwijl die nog 30% korting gaven. Via superwinkel snel en makkelijk een bestelling gedaan wat de volgende dag al bezorgd werd.
Helemaal tevreden een site om te onthouden!

Petra 29-11-2019

Bestelling ging makkelijk, goeie prijs, snelle levering en ik ben blij met de producten. Zeker aan te raden!

Maar 28-11-2019

Scherpe prijzen en super snelle levering! Je wordt ook netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Fijne website!

Pioneer spijkerbroek 28-11-2019

Snel geleverd en een hele goede prijs voor deze heerlijke geur, super.
Tiny

Dwien 28-11-2019

Zij boden een leuk product aan voor een goede prijs. Het pakje werd geheel volgens afspraak geleverd,

Ann Buijsen 27-11-2019

Het overzicht wat je als eerste te zien krijgt is duidelijk en ondanks de hoeveelheid van aanbiedingen compact, erg prettig
De informatie is duidelijk e nodigt uit verder te kijken
De bestelling is zeer goed verlopen zo ook de levering
Conclusie: tevreden

Monique Dassen 26-11-2019

‘s Avonds om 21 uur bestelling gedaan en de volgende dag afgeleverd!
Snel, gebruiksvriendelijk!

Igor 26-11-2019

Snelle levering, nauwkeurige productbeschrijving. Ik zal de supervinkel weer gebruiken. aanbeveling

Marijke kooistra 25-11-2019

De keuze is groot, de prijzen zijn zeer aangenaam , heb alles kunnen vinden wat ik wilde hebben een zeer tevreden klant!!

Ton 24-11-2019

De volgende dag al afgeleverd via courier, terwijl 's-avonds besteld. Scherp geprijsde aanbiedingen.
Informatie tijdens bestel en aflevering is goed.

Angelique 23-11-2019

Betaalbaar,snelle levering en de geur ruik je goed en lang beter als bij de bekende parfumwinkels waar je een stuk meer betaald

Gon 22-11-2019

Net me angel parfum binnen gehad supersnelle levering en ja de prijs heerlijk scheelt gewoon te veel om in de winkel te kopen

J. Kraaijenoord 19-11-2019

Goedkoop artikel scheelt met ici paris 40 euro
Snelle service vandaag besteld en de volgende dag bezorgd

Ageeth van Mil 19-11-2019

Heel duidelijke site. Gebruikersvriendelijk!
Ruime keuze en supersnelle levering en....... niet te vergeten prettig geprijsd 👍

Loosterlaken 19-11-2019

Doordat superwinkel niet rechtstreeks van de fabrikant inkoopt kun je fluiten naar je garantie. 4 maanden geleden een beats koptelefoon gekocht bij superwinkel met 1 jaar Apple garantie. Alleen toen mijn beschermingshoes kapot ging werd mij verteld dat het jaar al voorbij was, omdat het al een jaar geleden door superwinkel zou zijn ingekocht.
Mij zal je hier nooit meer wat zien kopen!
Superwinkel 22-11-2019

Beste Luuk,

Jammer dat je ons zo slecht beoordeelt. We zijn namelijk nog aan het zoeken naar een oplossing. Jammer genoeg geeft Apple aan geen garantie te kunnen geven.

We hebben navraag gedaan bij onze leverancier over wat alsnog de mogelijkheden zijn en we zijn hiervan nu in afwachting. We gaan ervan uit begin komende week meer duidelijkheid te kunnen geven.

Superwinkel

Liz Martens 19-11-2019

Superwinkel, hele snelle levering.
En het artikel was heel goed verpakt.
Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Danielle 16-11-2019

Een zeer groot aanbod in parfums, fantastische kwaliteitsvolle merken die al jaren bestaan maar om één of andere reden in de gewone parfumerie niet meer te koop zijn. Ik ben blij ze hier te vinden aan ongelooflijke prijzen.