Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cindy Van dijk 06-02-2024

Snelle levering bij Deloox.

Zéér klant vriendelijk.

Ik heb een goede en lekkere parfum gekocht bij Deloox, deze heet Angel Nova. Frisse zoete geur.

Bij Deloox is het stukken goed koper als bij andere parfumerieën.
Het scheelde toch 20 euro.

Bedankt voor de snelle levering, voor 21:00 uur besteld de volgende dag in huis.

Super bedankt.!

Jacco 06-02-2024

Goede snelle service voor een normale prijs! Paar Nike AF1 besteld en de volgende dag al in huis! Ik ga vaker gebruik maken van deze optie.

Chris Jans 04-02-2024

Super service en Super snelle levering. Geen nepprofiel of nepfirma. Dankjewel voor jullie allemaal.

Jef 04-02-2024

Hele goede prijs voor een top parfum. Snelle en goede levering. Ik ga zeker vaker bestellen bij jullie X

Grietje 03-02-2024

De juiste artikelen voor een fijne prijs. Kwalitatieve producten én levering gaat best wel snel. Ook de communicatie rondom de bestelling is top!!

Marloes 31-01-2024

De levering was super snel en het product exact zoals beschreven. Ook veel goedkoper dan op andere websites. Niets op aan te merken!

Jessica van de Weijer 29-01-2024

Beste, ik heb een product bij jullie besteld wat niet naar behoren functioneert. Helaas reageren jullie niet op mail binnen 5 werkdagen. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar, wegens drukte zijn jullie niet bereikbaar.
Echt frustrerend.

Jan Buitendijk 29-01-2024

Prima winkel met topaanbiedingen en een perfecte levertijd. Heel erg aanbevolen!

Yvonne 29-01-2024

Het is een hele fijne website en duidelijk. Dus makkelijk bestellen. Helemaal goed, product snel geleverd in een mooi doosje.
Zeker een aanrader!

DebbyM 27-01-2024

Hierbij 1 ster omdat het niet mogelijk is om 0 sterren te geven.

Verschrikkelijke ervaring met dit bedrijf.

Voor de feestdagen twee orders geplaatst maar tot op heden niets ontvangen.
DHL geeft aan dit geleverd te hebben maar op moment van levering was ik niet thuis.

Meerdere keren contact op proberen te nemen met Deloox maar ze reageren amper ergens op. Dit bedrijf is zo slecht bereikbaar en als je dan eindelijk iets hoort willen ze nergens aan meewerken en zeggen ze gewoon dat ze het probleem niet willen erkennen omdat dhl aangeeft het wel geleverd te hebben.
Met andere woorden eisen ze gewoon dat ik ga betalen voor producten die niet geleverd zijn.

Heidi 24-01-2024

De webshop is gebruiksvriendelijk.
Mijn aankoop was een zeer goede deal!
Tijdig geleverd

Maria 24-01-2024

Alles fijn geregeld.zeer tevreden alles mooi op tijd een mail.ga zeker de volgende keer weer bestellen

Veroni Steentjes 23-01-2024

Er is veel keuze op de website en goede aantrekkelijke prijzen dus een aanbeveling waard om er te gaan shoppen. Ook is alles overzichtelijk ingedeeld en vind je snel wat je zoekt.

Neus 22-01-2024

Bestelde een erg duur parfum. Had eerst samples gekocht om zeker te weten of dit wat voor me was. Het parfum was aantrekkelijk afgeprijsd. Nu weet ik waarom. Het was verschaald. Over de datum. Oud en op. Een nare terpentine-achtige alcohollucht kwam er uit het flesje ipv een heerlijke volle rose-oudh geur. Op mijn vriendelijke mailtjes werd niet gereageerd. Dan maar zo! KOOP NOOIT EEN AFGEPRIJSD PARFUM BIJ DELOOX. ZE ZIJN OVER DE DATUM!!!

Rik Andries 22-01-2024

prijs / kwaliteit is Deloox de beste optie, ook de communicatie is zeer goed en een zeer vlotte en vlugge levering, 1 woord top

Simone 17-01-2024

Super snel, makkelijk te bestellen en binnen no time in huis. Volgende keer weer hier.

Annemie 17-01-2024

Nergens anders goedkoper voor deze merkenparfums.
Snelle levering, goed verpakt en duidelijke communicatie over het leveringstraject.

Heidi 11-01-2024

Duidelijke fotos genoeg keus wat ik tegen ben gekomen waren jullie ook goedkoop. Snelle service. Alles goed binnen gehad via de email. Ik kon deze site niet ben gaan googlen zo ben ik er terecht gekomen. Raad ook iedereen aan om bij jullie te bestellen. I love it

Mvg Heidi

Rowdy 09-01-2024

Op 12 december een bestelling geplaatst en dit zal uiterlijk op 19 december bezorgd worden. Ondertussen heb ik nog steeds niks ontvangen.

Op 20 december een mail gestuurd maar heb hier geen reactie mogen ontvangen.
Op 28 december nogmaals een mail gestuurd maar wederom geen reactie.

hdg 08-01-2024

Betrouwbare site , levering is snel.
Produkt is juiste kwaliteit / tegen een scherpe prijs.

Jan 07-01-2024

Dure parfum besteld en goedkope toilette ontvangen. Mooi verdienste van DeLoox. Zo'n 60 euro verschil, dus makkelijk verdiend

Peter Seynave 04-01-2024

Topmerken aan een goede prijs en een snelle levering.
Zeker aan te bevelen.

Klara 03-01-2024

Snelle levering, zeer ruime keuze, excellentie merken en voordelig geprijsd.

Amber Van Varenbergh 02-01-2024

Wauw zo blij met mijn aankopen. Ik had steeds super droog haar en schilfers maar met de juiste informatie bij de shampoos heb ik de perfecte shampoo gevonden! Alsook de verzorgingsproducten van Babor zijn steeds in de korting en doen zeker hun werk.

Stiekem verslaafd aan deloox!

Frank 27-12-2023

Zeer ruime keus, ook van minder gangbare merken.
Nette prijzen en snel geleverd.
Meermaals bestelling gedaan, altijd naar tevredenheid.