Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sinny Baron 21-05-2019

Zeer correcte en snelle behandeling, uitstekende T&T, zal zeker aanbevelen en nog enkele aankopen doen.

Delrue johan 21-05-2019

Razendsnelle levering,gemak van bestellen.
Alles perfect,zelf beterkoop dan anderen

Ginger 21-05-2019

Superwinkel heeft een ruim assortiment en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Dalva 19-05-2019

zoals de site zegt...echt een super winkel, betaalbaar, en de bestelling is heel netjes aangeleverd
ik ben heel tevreden👌😉

wim 19-05-2019

zeer goed prijs kwaliteit verhouding en snel levering en een mooie goede overzichtelijke webpagina

joke van berkel-mulder 19-05-2019

ben zeer tevreden met de bestelde producten en de goede service,kan en zal mensen zeker aanraden om bij jullie iets te bestellen,bedankt

Grid 19-05-2019

Fijne webwinkel, met zeer snelle levering. Ik had de levering pas woensdag verwacht maar was dinsdag al beschikbaar in afhaalpunt (levering naar België). Het item was hier veel goedkoper dan in andere (web) winkels.

Poelmans Lieve 16-05-2019

Voordelige prijzen vergeleken met andere,heel goede en correcte levering, zeer vriendelijk, echt een aanrader!

Ida 16-05-2019

Dit noem ik nou echt een superfijne webwinkel. Zeer professioneel , snel en goede prijs en service.

Lindsay 15-05-2019

Hele fijne webshop, erg duidelijk wat de verzending betreft en super snel. Fijne producten tegen een hele mooie prijs.

Linda W 15-05-2019

Super goede prijs voor mooie luxe waren die exact hetzelfde zijn als in andere (duurdere) webshops. Super vlotte levering en mijn parfum was goed en veilig verpakt! Ik word er blij van

Joke 15-05-2019

duidelijke en heldere site met goede omschrijving en een supersnelle levering

John de Haardt 14-05-2019

Geen problemen met de levering, de 10 is voor onze lieve heer. Goed verpakt en netjes bezorgd.

Stijn 14-05-2019

Zeer tevreden over de prijs, snelle afhandeling van betaling en een zeer vlotte levering van mijn pakket.

Danny sieders 14-05-2019

Zeer correcte en snelle service ,en wanneer we weer wat nodig zijn bestellen we het hier.

S. 13-05-2019

Snelle service, vandaag voor 21:00 besteld is de volgende werkdag al in huis! Daarnaast beduidend goedkoper dan andere (online) winkels. Ik kocht mijn gezichts serum voor 89 ipv 120 euro. Dat is toch echt een wezenlijk verschil. Kortom: zeer tevreden!

Marcel 13-05-2019

Duidelijke website, plaatsen bestelling was eenvoudige, netjes op tijd en scherp geprijsd.

Aimee 12-05-2019

De bestelling was erg snel geplaatst op de website met gebruiksvriendelijke vormgeving. Bestelling was precies op tijd met een korte levertijd! Product voldeed aan alle verwachtingen.

jose ravestein 12-05-2019

Hele fijne shop, alles heel duidelijk en heel snel geleverd. En wat ik het belangrijkste vind is de prijs. Veel goedkoper dan in de winkel en heel veel keus.

Bert La Haye 11-05-2019

Parfum gekocht. Beste prijs. Goeie communicatie. Heel smaakvol verpakt in cadeaupapier met strikje.
Snelle bezorging.

Annemie 11-05-2019

Super alles naar wens ga volgende keer zeker weer bij jullie bestellen dag ervoor besteld dag ernaar al thuis je krijgt een nette email waar alles in staat je kunt je bestelling ook nog volgen

Gerda 11-05-2019

Zeer snelle levering en een gunstige prijs. De geur was netjes verpakt en een verrassing om uit te pakken.

Stas Braak 11-05-2019

Schappelijke prijzen en een snelle service. De volgende dag al in huis!!!!!

Miranda 09-05-2019

Ik bestelde mijn bestelling op een middag en die werd de volgende dag al in de ochtend bij een DHL punt , bezorgd.
Wat ik bestelde kreeg ik ook.
Ik ben uitermate tevreden, die snelheid, bedankt

Corry 09-05-2019

Snelle levering van produkt wat ik nergens voor die prijs kon krijgen. Favoriete geurtje van mijn vriend. Tegelijk 2 gekocht en hoefde geen portokosten te betalen