Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Callie 17-10-2022

Paar weken terug een EDT besteld en snel geleverd. Heb alleen een sterk vermoeden, daar de geur binnen enkele moeten verdwijnt !!! Nu lees ik meerdere recensies met de zelfde klacht. Dus ik heb een namaak geur ontvangen!!!

Peggy 16-10-2022

Goede overzichtelijke site. Ruime keuze uit parfums tegen een zeer voordelige prijs. Het was snel binnen volgens de bevestigde levertijd. Het was de eerste keer dat ik bestelde hier maar de site is zeker voor herhaling vatbaar !

alexandra 16-10-2022

Leuk aanbieding gevonden voor een haarproduct. Super snelle levering! Netjes verpakt

Wilma 15-10-2022

Ik had niet alles goed gelezen wat betreft inleveren cadeaubonnen. Isabella heeft snel en goed gehandeld en alles teruggezet.
De volgende dag werd artikel keurig verpakt geleverd en dat voor een schappelijke prijs.
Succes en ik kom zeker terug.

bibbi 14-10-2022

ik heb een luchtje besteld en snel geleverd. ik geb alleen een sterk vermoede dat niet echt is. als ik dat had geweten had ik het niet besteld.
Deloox 14-10-2022

Geen zorgen! Alles wat we verkopen is 100% origineel en afkomstig van het merk zelf. Als je vragen hebt, neem dan even contact met ons op onder vermelding van jouw ordernummer.

Jose 13-10-2022

Mooie duidelijke site,snelle levering
En prijs van parfum goedkoper dan andere winkels

Van der Horst 12-10-2022

Zeer tevreden over deze shop, zeer ruime keuze van artikelen met goed prijs verhouding, en alle bestellingen die ik heb gedaan zijn altijd binnen 24 uur geleverd.

Maryam 09-10-2022

Zeer snelle aflevering.Ik heb een parfum besteld binnen een dag heb ik hem op afgesproken tijd ontvangen en wat de prijs betreft was ik veel goedkoper uit.Bedankt delloox en tot gauw weer.😀😀😘

Hugooo 07-10-2022

Concurrerende prijzen
Snelle bezorging.
Inpak service uitstekend.
Aanrader.

BlindEagle 06-10-2022

Snelle levering voor een prima prijs! Zou het zó weer doen. Een aanrader voor iedereen.

Maaike 04-10-2022

Mijn favoriete parfum de volgende dag al in huis! Overzichtelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik koop hier zeker weer !

glen 02-10-2022

wat ik besteld had kwam super snel binnen binnen 1 a 2 dagen ( alleen dhl ja die had het weer verpest) maar van de mensen van deloox ging alles super snel en duidelijk vriendelijkheid als er wat te vragen is

Gerrie 29-09-2022

Er staat op de site voor 22:00 uur besteld, morgen binnen. En dat is echt zo! Ik heb het om 21:30 uur besteld en het kwam echt de volgende dag binnen.
Verder zeer tevreden over de wijze van bestellen, duidelijk en het product is precies zoals het omschreven staat.

Peter 28-09-2022

Mooie scherpe aanbiedingen en een zeer uitgebreide keuze. En de verzending was lekker snel.

joanna mrzyglod 27-09-2022

In de omschrijving staat dat als ik de bestelling voor 22.00 uur plaats, het pakket de volgende dag wordt bezorgd. helaas was het dat niet! Ik bestelde parfums als cadeau en ik wilde dat ze er de volgende dag zouden zijn! Ik ben teleurgesteld!

Cindy 27-09-2022

Overzichtelijk en ruim aanbod! Prijzen zijn meer dan Ok. Alleen klopt volgde niet: voor 22u besteld de volgende dag in huis. Als je dat niet kan waarmaken, verwijder dit dan van je website! Helaas geen proefmonster ontvangen, sommige klanten wel…

Cindy 27-09-2022

Overzichtelijk en ruim aanbod! Prijzen zijn meer dan ik. Alleen klopt het niet, voor 22u besteld de volgende dag in huis. Als je dat niet kan waarmaken aub schrap dit dan van je website!

lydia 26-09-2022

Eerst reviews bekeken op internet(raad ik iedereen aan ALTIJD te doen), die over algemeen vrij lovend waren. Snelle levering, ook nog proefmonsters erbij. Gewoon tevreden.

Marieke 26-09-2022

De webshop is fijn en gebruiksvriendelijk. De informatie is duidelijk en de prijzen zijn scherp. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Het product is snel bezorgd. Top service!

Rana 25-09-2022

Parfums zijn 100% originele, Vlotte zending alles perfect!!!! ik raad het aan🥰

Rene Leerschoon 25-09-2022

Ik heb bij deze shop voor de 2e keer besteld alles klopt gewoon prijs /levering en eerlijke producten

Snel en goed geleverd 21-09-2022

Snel en goed geleverd. Mooie prijs met andere filialen.
Zeker de moeite hier op deze site te kijken voor een product.

johnbeton 21-09-2022

snel en correct, goede dienstverlening en correcte service. Duidelijke communicatie

D. 21-09-2022

Prima site, duidelijk en makkelijk, goede product informatie fijne prijzen, snelle levering.

DRS 17-09-2022

Besteld en de volgende dag bezorgd. Heel fijn, goed ingepakt en de mogelijkheid om achteraf te betalen is top. Ga hier zeker vaker bestellen :-)