Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

N. Singels 07-08-2021

Clinique besteld is niet de juiste geur ! (Aromatics ) geur is zo verdwenen. Heb zo mijn twijfels.
Superwinkel 09-08-2021

Beste Nera,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de geur van Aromatics zo is verdwenen! Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je zelf gewend bent aan de geur waardoor je hem zelf niet goed ruikt.

Als je twijfels hebt, neem gerust contact op met onze klantenservice en vermeld even het ordernummer van je bestelling. We helpen je graag.

Superwinkel

Liesje 06-08-2021

!!! 10 / 10 !!!
- super aanbod
- super prijzen
- super service
- super snel geleverd
- alles staat super duidelijk en correct vermeld

J.beernaert 05-08-2021

zeer interessante prijzen , heelvlugge levering , en met zorg verpakt ,was mij aanbevolen

Eddy 04-08-2021

Altijd goede deals te vinden en uitgebreid assortiment. Ik kan dit aanbevelen wegens de goede service en snelheid van verzenden.

hans hollaar 01-08-2021

Een heel mooie lage prijs en de heel snelle levering op de volgende dag na de bestelling maakt deze bestelling heel goed.

Jolanda van Mierlo 01-08-2021

Fijne website om je produkten te bestellen, super goede prijs en zeer snel bezorgt dus zeker een aanrader!

M.Magereij 01-08-2021

Geweldig bedrijf s’avonds bestellen en de volgende dag in huis. Keurig verpakt👍🏻

Naziha Cha 29-07-2021

Ik zocht naar lekker geur set en keek natuurlijk ook naar de prijs en kwam uit bij deze webshop.
Heb het product besteld en volgende dag nog bezorgd super snel. Daarnaast was het mooi ingepakt super blij en mooi verpakt en veilig. Ik ben zeker fan van deze webshop. Volgende keer weet ik jullie te vinden.

Marli 29-07-2021

De reden dat ik gekozen heb voor Superwinkel is de scherpe prijs van de producten. Ook de levering is ontzettend snel. Het is wel jammer dat ze niet altijd alles voorradig hebben. Verder ontzettend tevreden over de kwaliteit en de service.

Lob 28-07-2021

Een van mijn favoriete geurtjes besteld bij superwinkel.nl en zeer positief verrast. Een hele scherpe prijs, eenvoudig bestelproces, snelle verzending en daarvan goed op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden, dank.

Martin 28-07-2021

De shop om lekkere geurtjes voor mijzelf te kopen, scherpe prijzen en volgende dag in huis.

luc 27-07-2021

veel keuze goede prijzen en een zeer snelle levering.duidelijke website met voldoende uitleg

Esters 27-07-2021

Super snel thuis. Goed te vinden producten. Zal hier zeker weer bestellen.

Recai 26-07-2021

Ik heb vaker besteld en heb ervaring met deze site. Info en bezorging is erg duidelijk , prijzen zijn gunstig ten opzichte van andere verkopers .
De naam super maken jullie waar!

Fitz 26-07-2021

Besteld volgende dag in huis terwijl er 3 tot 5 dagen bij stond. had de reviews bekeken van anderen . . En heb mijn keuze gemaakt dat de reviews van de producten er bij staan wat anderen er van vinden vind ik heel erg belangrijk voor mijn eigen aankoop. Dus proficiat superwinkel ga zo door . En ik blijf bestellen.. echt een aanrader. Groetjes Fitzie

Dennis Zaan 21-07-2021

Superwinkel is wel degelijk de goedkoopste als het gaat om goedkopere parfum! Het verschil met een andere commerciele parfumerie is enorm, dat is voor mij genoeg reden om bij Superwinkel te bestellen!
Voor mij geen andere winkel meer!

jan v d zande 20-07-2021

goede en snelle levering van zeer mooi product.daarom beveel ik dit bedrijf aan.

C 20-07-2021

Eerste keer besteld , super snelle levering en na wat zoeken kwam deze webwinkel er als goedkoopste uit.

Koos Verhoeve 19-07-2021

Enorme goede service en website, zeer grote keuze van producten parfums e.d, betalingsverkeer zeer goed geregeld en verzending zeer snel gedaan met goede uitleg met emails, meer als een 10 waard voor mij 10.5.

Leonard Franssen 15-07-2021

Snelle en correcte levering, precies, precies wat beloofd wordt. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Jay 13-07-2021

Ruime aanbod producten! Snelle levering en scherpe prijzen! Wat wil je nog meer? Ben zeer tevreden.

Sjong 11-07-2021

Groot assortiment, heel scherpe prijzen, vanaf €30 geen verzendkosten en echt de volgende dag in huis (mits voor 22u besteld).

trees 07-07-2021

Fijne online winkel. Als de producten op de site staan Worden deze snel en netjes geleverd. Duidelijk dus wat wel en niet geleverd kan worden

Inge 07-07-2021

Ik ben superblij met Superwinkel. Mooie prijsjes, heb al meerdere keren besteld en alles komt keurig in orde en op tijd binnen. Veel keus ook, top!

JOSEPHINE 06-07-2021

Ik ben supertevreden! De site is eerlijk en duidelijk, de bestelling ging vlot en de levering ging zonder enig probleem. Ik gaf anderen al jullie gegevens door want ik ben zeker zelf ook van plan om in de toekomt beroep te doen op jullie aanbod.