Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Catharina de Graaf 07-05-2022

Door toeval heb ik uw winkel gevonden.
Snelle verzending, fijne prijs.
Blij dat ik MIJN geurtje bij jullie kan kopen.
Dank je wel .

Arwin 07-05-2022

site was makkelijk te gebruiken, bestelling werd optijd geleverd en het product was ook van goede kwaliteit.

Rana 05-05-2022

Fijne website, mijn favoriete luchtje vaak in de aanbieding. En snel geleverd.

S.Nasrallah 05-05-2022

Zeer slecht ervaring
Zeer ongeinteresserd met mee omgegaan na klacht ondanks dat ik meer dan 10 jaar klant ben bij jullie.

Wouthera 05-05-2022

Parfum besteld , veel keuze in geuren en inhoud.
Snel geleverd en keurig verpakt.
Voordelige parfums.
Had al goede ervaringen met de Superwinkel en denk niet dat mijn mening veranderd nu het Deloox is geworden.
Voor mij nog steeds een superwinkel.

Sanne 04-05-2022

Super snelle levering, volgende dag in huis! En een heerlijk luchtje voor een hele scherpe prijs, ik ga vaker bestellen bij Deloox.

JM van't Noordende 03-05-2022

De webshop is zeer goed, goed verzorgd en duidelijk voor alles. Waarom ik voor deze shop gekozen heb, is door dat een vriendin van mij zei, kijk is op die site, die hebben het vast ook wel. De levering was zeker goed, kijk een dag te laat moet je niet naar kijken, het is overal druk, dus niet moeilijk doen zeg ik.

Myra 02-05-2022

Ruime keuze in producten en omdat jullie de goedkoopste prijs hadden, voor jullie gekozen. Bestelling netjes en snel geleverd. Ik zal hier vaker gaan bestellen!

Loes 01-05-2022

correcte en vlotte levering ben er erg tevreden over en zal vast en zeker vaker bij jullie bestellen

Aerdemir75 27-04-2022

Super en een hele snelle levering zonder problemen, herhaling vatbaar.

Ga zo door.

Stef 27-04-2022

Snelle levering en sterke prijzen, en na een fout bij de betaling onmiddellijk recht gezet.

Yoko 26-04-2022

Zeer tevreden met de fondation niet meer te verkrijgen in de winkels ik gebruik deze al jaren, vlugge besteling top 👍

Gintarė 25-04-2022

I am very satisfied with this hair care store always nice service fast delivery and very quality tools. I am very glad to have discovered you, I will definitely buy again.

Corrie 25-04-2022

Snel en keurig bezorgd fijne winkel goede keuze van diversen luchtjes gewoon df beste deals

Julie Frijns 25-04-2022

Zeer snel geleverd, zeer goed verpakt en de grootste verrassing was de overheerlijke zomerse geur.

Miranda 24-04-2022

Bestellen ging snel, de website is duidelijk. Mijn bestelling is oo tijd geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

René 22-04-2022

producten worden tegen een goeie prijs aangeboden, website is duidelijk en levering is ok

Chantal PC Haarzaak 21-04-2022

Alles goed te vinden op de site en zijn voordelig en super snel verzonden! Top bedrijf hier ga ik veel bestellen!

Wimpke 19-04-2022

Kwam de site toevallig tegen en was verrast door de prijzen.
Dus gelijk besteld en gauw geleverd.Top

Mvr. Jol 17-04-2022

Ik zocht een lastig te verkrijgen product maar Deloox had het.
Levering was snel.
Enige minpunt was de hele grote doos voor een klein product. Daarom 'slechts' een 9 :)

tram 14-04-2022

zeer makkelijke en eenvoudige site, goede informatie , al enige jaren maak ik er gebruik van jullie site, perfect.

Ton Kalkman 14-04-2022

Ik koop al jaren mijn geurtjes bij deze firma en vind het een geweldige winkel met een zeer uitgebreid assortiment tegen heel leuke prijzen.
Al heeft de winkel nu een nieuwe naam , vind ik het erg fijn dat de service goed gebleven is.

John 13-04-2022

Prijs vriendelijk bedrijf had hulp nodig met een vvv bon telefonisch geweldig geholpen en doen wat ze beloven binnen 1 dag in huis
Heb al meerdere keren in volle tevredenheid besteld en alles geleverd zonder problemen

Annette 13-04-2022

De website ziet er goed uit. De producten zijn gemakkelijk te bestellen. De levering is vlot. Kortom tevreden.

ga zo door. 13-04-2022

Ik had hier voor het eerst gehoord, dat je parfum via te bestellen eenmaal een stuk goedkoper kon krijgen. niet bij andere grote zoals bol.com maar ook nog bij jullie. En eerlijk gezegd was ik zeer verrast van de prijs en de hele snelle levering. Dus ja, ik zal zeker jullie aanbevelen bij al mijn vrienden en kennissen. En het flesje was nog heel. Bedankt.