Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sjaak van Veenendaal 15-07-2019

snelle levering en de prijs is altijd lager dan waar dan ook ik kan superwinkel.nl aan iedereen aanbevelen top..

Nicole Van Acker 15-07-2019

De zonproducten die ik zocht waren nergens in de winkels in Belgie te vinden.
Daarom zocht ik op internet en vond ik Superwinkel.nl.
Ik kon de producten van l oreal direct kopen en twee dagen later werden ze
geleverd. Snel en goed verpakt.

J. van veen 12-07-2019

Mijn gekochte product was nergens goedkoper. Prima site en snelle verzending.

diana 12-07-2019

gaan niet serieus met een klacht om ( gaan een artikel wat retour wordt gezonden waarvan ik dacht dat het zou worden opgestuurd naar de leverancier thuis in huiselijke sfeer uit proberen) NIET professioneel !!! Krijg hem vervolgens beschadigd en smerig terug !
Officiële reactie van Superwinkel 12-07-2019

Beste Diana,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de uitgebreide service die we hebben geleverd.

Toen je bij ons aangaf dat de airfryer niet naar verwachting zou werken, heeft mijn collega verschillende tips gegeven om het gebruik van een airfryer in het algemeen te optimaliseren. Het soort friet dat wordt gebruikt en de handelswijze met het omschudden is namelijk zeer van belang bij een heteluchtfriteuse.

Op deze tips ben je verder niet ingegaan. Je gaf nogmaals aan dat het apparaat niet naar behoren werkte en daarom hebben wij aangegeven dit graag te willen onderzoeken.

Toen we het apparaat hebben ontvangen, hebben we het getest. Dat is namelijk nodig om te kunnen onderzoeken of het apparaat naar behoren werkt. Mijn collega heeft volgens de eerder benoemde instructies gehandeld en hij kwam in 18 minuten tot een goed resultaat. Dit is precies volgens de normen.

We kunnen het product niet opsturen als er geen defect is aangetroffen. We hebben daarom aangeboden om de airfryer weer terug te sturen. Het apparaat is grondig gereinigd (was ook al gebruikt toen wij het ontvingen) en op deze manier aan je teruggestuurd.

Naar onze mening hebben wij op een professionele wijze gehandeld en we betreuren het feit dat je zo ontevreden bent. Helaas kunnen we niets meer doen dan dat.

Superwinkel

Diana 12-07-2019

Het feit alleen al dat jullie tegenstrijdige antwoorden geven zegt al genoeg. Het feit dat ik mijn airfryer schoon en zonder beschadigingen heb opgestuurd en ik hem beschadigd en smerig terug kreeg zegt ook al genoeg. jullie kunnen wel zeggen hij is gebruikt..uiteraard is hij gebruikt anders was ik nooit tot de conclusie gekomen dat het apparaat niet deugde. Ik heb notabene getuigen die het zelf hebben meegemaakt dat ik ruim een uur bezig ben geweest om frietjes te bakken. Dat Princess zelfs al aangaf dat een apparaat testen door personeel in huiselijke sfeer niet de juiste procedure is. Ik heb alle tips geprobeerd die u collega telefonisch aan mij doorgaf, maar hij gaf toen ook aan dat het NIET uitmaakte of ik een wat duurdere friet speciaal voor airfryer of een goedkopere variant. En dat z
nu opeens beweerd wordt dat de airfryer die u collega naast de mijne heeft gezet ineens de frietjes korter heeft gebakken. Allemaal LEUGENS !!!

JanB 11-07-2019

Zeer snelle respons, zeer snelle afhandeling, perfecte webshop! Een echte aanrader.

Corina 11-07-2019

Gewoon helder en duidelijk
Belofte dat mijn bestelling er de volgende dag zou zijn, zijn ze ook echt nagekomen.
Maak dat helaas wel een anders mee

Wendy 10-07-2019

Positieve eerste ervaring met de shop, duidelijk, zeer voordelig en gebruiksvriendelijk. Zeer snelle levering! Zou t iedereen aanbevelen 😀

tania 10-07-2019

goeie overzichtelijke site, prijs - kwaliteit kan niet beter en heel snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Maria 09-07-2019

Fijn winkelen . Alleen voor 22.00 uur bestelt volgende dag binnen gaat niet op. Een dag later gekomen

Geert 08-07-2019

Werkelijk alles klopte: gebruiksvriendelijke site, uiterst snelle en volledige levering!

FD 08-07-2019

producten werden op heel snelle wijze geleverd. De berichtgeving mbt de status van de behandeling was top.

Gerry 07-07-2019

Snelle levering en concurrerende prijzen. Geen verzendkosten bij bestellingen boven € 30. Genoeg betalingswijzen en afleveringsopties!
Kortom goede en betrouwbare webshop!

Patrick van Stijn 07-07-2019

Bluetooth koptelefoon gezocht, gevonden en gekocht bij Superwinkel. Scherpste prijs, gratis verzonden en Supersnel.

Ingrid Svensson 07-07-2019

Ik ben super tevreden van superwinkel nl. de goedkoopste voor mijn parfum en snelle levering alles altijd correct makkelijk te bestelling ....wat wil je nog meer ;-) TOP

Sun 06-07-2019

Heerlijke eerlijke geuren
De prijs heel aantrekkelijk
En supersnel en heel netjes bezorgt
Gewoon top

Lesley 04-07-2019

Top winkel gister avond om 21-15 Hugo Boss parfum besteld en de volgende dag om 10-30 in huis

Rita 03-07-2019

Via een zoekopdracht voor een herenparfum op de site van Superwinkel.nl beland. Meest voordelige keus en snelle levering gaven voor mij de doorslag. Omdat het een cadeautje was heb ik het tegen een kleine vergoeding in laten pakken. Zag er fantastisch uit. Echt een aanrader deze shop!

Van herpen 03-07-2019

Supervoordelig super snelle levering super veel keuze ben zeer tevreden met de superwinkel top

E. Werger 03-07-2019

Goede producten, goede service en een snelle levering. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Producten zijn goed verpakt. Bovendien kun je kiezen uit mooie cadeauverpakkingen.

Mamarij 03-07-2019

Mijn eerste bestelling. lekker snel geleverd! Alles correct. Meer kan ik er niet over zeggen.

Roland broekmans 03-07-2019

Snel goedkoop en orginele geuren die men bij parfumerie dikwijls niet meer te krijgen zijn en goed verpakt dus toppie

AJJ DE JONG 02-07-2019

Zeer goede service, snelle levering, vandaag besteld morgen in huis, goedkoop en lieve mensen.

Maria da Silva 01-07-2019

Me zoontje kwam per toeval tegen... Ik dacht, laat ik het uitproberen... Heb wat besteld, goedkoper, goed ingepakt en nog eens snel... Wat wil je nog meer... Heb gelijk daarna weer wat besteld, helaas duurt deze ietsje langer, maar kreeg wel gelijk info erover en ook wanneer ik het kan verwachten... Wacht geduldig af... Van mij krijgen jullie een dikke 9... Bovendien heb ik al aan 2 vriendinnen erover gehad...

Marina 01-07-2019

Duidelijke site en lagere prijzen ten opzichte van de concurrentie. Product zeer snel geleverd.

Cor 30-06-2019

Super snel en Supergoed deze Superwinkel. Netjes zoals afgesproken op de juiste tijd. Dik te vreden