Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 30-07-2019

Zeer snelle en correcte service!
‘s avonds bestelling geplaatst en ‘s morgens reeds geleverd. Top!

Petra Kok 30-07-2019

Zeer goede webshop. 100% originele geuren, veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Je
krijgt wat er beloofd wordt op de site. Hele snelle levering, geuren worden zeer goed verpakt. Echt heel blij met mijn geur. Ik beveel deze shop echt aan. Zeer betrouwbaar.

Tim Johnstone 30-07-2019

Omdat deze winkel meer dan een email adres is, had ik vertrouwen in dat het een echte product zou zijn voor een voordelig prijs die vlot geleverd werd. Echt een Superwinkel!

Sandra 29-07-2019

Superwinkel is dus ook echt een superwinkel. Zeer ruime keus. En gelukkig mijn favo geurtje. Dus een blij ei 🤣😂🤣. En de levering.... toet toet ..super snel.
Jullie hebben een klant erbij 👍👍🎈🎈

Sabine zwaan 29-07-2019

Zeer snelle levering van mijn parasol ware het niet dat ik een grijze had besteld en een witte geleverd kreeg beetje jammer als het 38 graden is dan stuur je hem ook niet terug ik krijg 12,50 terug gestort voor t ongemak moet t nog ff zien !

Ivdb 28-07-2019

Snelle levering, goede communicatie, veel keus en scherpe prijzen. Ik kende deze winkel nog niet, maar ik ben blij verrast. Hier ga ik vaker shoppen.

Odette 28-07-2019

Het geurtje dat ik wilde hebben, was bij jullie het goedkoopste en supersnelle levering met goede en duidelijke emails over de bezorging.

René 28-07-2019

Goede service. Makkelijk te bestellen was het product. Concurrerende prijzen. Ook de afhandeling en de communicatie ervancwas gewoon goed!

Jeroen Haarmann 26-07-2019

Duidelijke site en bestelling altijd snel binnen.
Met zekerheid winkelen dus!
TOP!

Reinie 25-07-2019

Zoals vorige keren óók met deze bestelling zeer tevreden, netjes ingepakt en bezorgd, máár vooral de prijzen bij SUPERWINKEL zijn zeer voordelig..." ik ben fan van Superwinkel"

Lovke 24-07-2019

Zoals altijd heel tevreden
prijs versus kwaliteit , 100%
service is optimaal
Heel snelle levring

Yvonne 23-07-2019

Ze leveren snel, de geuren zijn prima verpakt en het zijn de originele geuren. Ook de prijzen zijn zeer scherp. Kortom een perfecte winkel om je geurtjes te kopen.

c 23-07-2019

ik heb nog niet zo vaak hier besteld maar tot nu toe heel tevrede over hoe de site is hoe te bestellen en hoe snel ik het heb ontvangen.

Leeuw 23-07-2019

Wat een superwinkel!
Fijne, overzichtelijke website, goede prijzen en een supersnelle levering.
Op alle fronten tevreden!

Ingeborg 23-07-2019

Snel geleverd. Keurig verpakt. Ik kom terug. Voor meer bestellingen. Ben er blij mee.

Karin Ruiter 22-07-2019

Duidelijke webshop. Wat ook heel fijn is dat je gelijk iemand aan de telefoon hebt als je iets wil weten. Ook de prijzen zijn meer dan oké!
Ga zo door!

Carin 21-07-2019

Duidelijke webshop. Overzichtelijk. Goede producten. En zeer snelle levering. Zeer te spreken over de webshop. Kom zeker weer terug.

Khaliefa 21-07-2019

Mooi verpakt,snel geleverd,aan een heel mooie prijs!
Superwinkel.nl is echt een superwinkel!

Riekie Van Achthoven 20-07-2019

Deze winkel levert vlot als je een bestelling plaats en daar bij is hij goed koper dan andere winkels

Jan B. 17-07-2019

Prima shop, makkelijke website
Bezorgen volgens afspraak. Geen verassingen.

Patty1234 17-07-2019

WORST EXPERIENCE EVER!!! DO NOT BUY FROM THIS STORE! CUSTOMER SERVICE IS THE WORST!

Bought an Armani watch for 160EUR. The watch is water resistant up to 5 ATM. After a few months condense was visible in inside the watch. It was not used to swim or shower with. Weird... After calling the customer service they asked me to send pictures which I did.

Their reply: Put it in a container with rice. This got me so angry! How can you say this to your valued customer. You are basically telling them to figure it out on their own.

I replied angry, and got another reply that I had to get it fixed at my own cost. I went to a watch store and they told me it is absolutely ridiculous that they would not send us a new one as there was a manufacturing error which caused water to enter the watch.

I went back to Superwinkel. The customer service is very unfriendly and not willing to understand the issue. They keep telling me to figure it out as they apparently do not give any warranty...

They guy I was speaking to his name was Peter. He is very unfriendly and has the intellectual of a small child. Acts like he knows it all... However, Superwinkel does not understand at all how to keep loyal customers.

They do know how to con you, for sure. Please, DO NOT BUY HERE...

Nelly 17-07-2019

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie gekocht heb en ik ben zeer tevreden over de snelle levering, mooie verpakking en niet te vergeten de prijs. Helemaal top

Anneke Vlasma 16-07-2019

Gebruik zelfShiseido.Bij jullie het goedkoopste. Goede site.Dik tevreden.Binnen 1dag in huis. Dus...volgende aankoop bij jullie.

Veronique 16-07-2019

Gebruiksvriendelijke website, goede prijzen en super snelle levering. Zeker aan te raden.

Mirjam 16-07-2019

Van tevoren email contact gehad met super winkel of het artikel nog aanwezig was. kreeg antwoord op mijn vraag. Heel blij mee. Een duidelijke site, goede prijs, en een super snelle levering.
Verpakking was wel beschadigd door het transport, artikel was intact.
Dank jullie wel.