Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Quint 21-12-2020

Bestelling gedaan gedaan via de webshop voor kerst als cadeau, deze bestelling is niet geleverd wat wel zou moeten zijn. Onderzoek gestart. Helaas heeft het bedrijf geen moeite gedaan om te kijken voor een passende oplossing zodat het pakket toch netjes voor kerst geleverd kon worden.

Was dit totaal plaatje niet geweest was het cijfer hoogstwaarschijnlijk ook hoger.

Ferd Claassen 21-12-2020

Ik was op zoek naar een professionele camera die bij nader inziens ongeveer overal even duur bleek🙄. Dan maar kijken Nasr de inruilwaarde van mijn nog niet zo oude en best goede camera. Daar bleek Cameraland de beste papieren te hebben en er kwam een acceptabele prijs uit de onderhandeling. De camera die ik gekozen had kende ik al ongeveer qua bediening dus veel toelichting was niet nodig. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel en pop op een e-mail vraag achteraf werd direct en adequaat gereageerd. Gedegen organisatie is mijn conclusie met een zeer breed aanbod en veel kennis. Van harte aanbevolen.

laurens 21-12-2020

goede service en passend advies. de winkelmedewerkers zijn professionals maar ook betrokken bij hun product.

Wil 21-12-2020

Zeer tevreden, levering perfect!
Goeie service.
Ze staan altijd voor je klaar.

kees 21-12-2020

Wat een heerlijke winkel, camera's ingeruild, nieuwe aangeschaft en zeer terzake kundige mensen.

wim van passel 21-12-2020

Voorop gesteld; ik ben een zwerver. Zwerf met m'n camera's de hele wereld rond ( voor de beeldbank van het Int. WNF-Hoofdkantoor) En daarbij moet ik én zorgen dat ik altijd op m'n apparatuur kan rekenen én feitelijk daar geen geld voor heb....

Dus is de immer betrouwbare hulp van een bedrijf als Cameraland voor mij een soort "blinde vlek" ze helpen me niet alleen, ze zijn ook immer betrouwbaar. En dat zonder al te veel geld

Ga door zo jongens ( en meisjes)

veel dank, groeten en respect

wim van passdel /Tijdlozemomenten.nl

Ruben 21-12-2020

Top winkel met duidelijk advies aansluitend op mijn wensen. Aardig personeel en gezellige sfeer (ondanks corona). Enige pluspunt die ik zou zeggen is dat in mijn situatie er iets meer verschil had kunnen worden verteld over fullframe - APS-C en hoe exact zo'n lens welk beeld zou kunnen geven.
Maar overal echt heel tevreden

Zach 21-12-2020

We choose this shop as it was cheaper than the UK, I can't fault the service here and the prompt response. Would use again and recommend.

Marion 21-12-2020

Ik heb al twee maal mijn objectief aangeschaft via de webshop na een prima advies via de chat, snel antwoord en ook vriendelijk. Niets op aan te merken. De verzending van de artikelen wordt ook rap afgehandeld, netjes en secuur ingepakt. Wat ook heel fijn is dat je de zending in drie separate delen kan betalen zonder rente.

Sybren 21-12-2020

De combinatie van online en echte winkel is belangrijk. Online als je al weet wat je wilt kopen. En de winkel om apparatuur te testen en met de medewerker van gedachte te kunnen wisselen. Die combinatie, daar is cameraland goed in.

Guan Felix Hypnotherapie Praktijk 21-12-2020

Duidelijke website, breed assortiment, prima klantenservice. Het product was bijna nergens anders te koop, maar wel via Cameraland. Prima ingepakt zodat het goed is aangekomen. En de lamp bevalt heel goed.

A. Raull 21-12-2020

Ik heb in de afgelopen twee maanden verschillende producten online bij Cameraland besteld en ik heb alleen maar positieve ervaringen aan overgehouden. Een product (Atomos Ninja V) bleek, na bestelling, niet op voorraad te zijn terwijl de website dat wel aantoonde, vervolgens werd ik netjes te woord gestaan door een medewerker en verzekerd dat er een backorder in omloop was. Vervolgens werd het product binnen 7 dagen thuis geleverd. Helemaal top! Normaliter bestelde ik mijn producten bij Kamera Express of Cameranu, maar ik heb Cameraland, qua service hoger in het vaandel zitten. Ga zo door!

Frank 21-12-2020

Werd aangeraden hierheen te gaan, professionele camerawinkel had ik vernomen.

Verkoper raadde me wonderbaarlijk het goedkoopste van de 3 producten aan, dat is opmerkelijk tegenwoordig. Ook op alle vragen had de verkoper een duidelijk antwoord.

Al bij al, logisch dat het zo druk is bij jullie in de zaak.
Kan het aan iedereen aanbevelen

P ten Dam 21-12-2020

De shop heeft een breed en diep assortiment. Product (Sony DSC-RX10 IV) vinden en bestellen was eenvoudig. Toelichting over het product en bijvoorbeeld cash back actie prima in orde. Levering was onverwacht zeer snel binnen 24 uur! Prijs dik oké.

Marjolein Ansink fotografie 21-12-2020

Cameraland voor de professional een zeer betrouwbare partner, fijn en correct bedrijf doe graag zaken in het Alkmaarse!

Andy 21-12-2020

De prijzen zijn goed de kwaliteit ook dus dan is het plaatje compleet voor mij. Goede productomschrijving en snelle levering.

Ron 21-12-2020

Mijn ervaring met Cameraland kan ik als zeer positief beoordelen bij alle bestellingen die ik gedaan heb. Een snelle levering en uitstekende berichtgeving over de voortgang van de levering
Een prima keuze voor deze winkel.

Hans 21-12-2020

Snelle levering van bestelde producten, maar een tweede product moest van een andere vestiging komen en kwam daardoor een dag later. Hierover is niet tijdig gecommuniceerd. Verder dik tevreden.

Danny Ellinger 21-12-2020

Goed personeel. Vriendelijke bediening en goede adviezen.
Eigenlijk geen aanmerkingen.
Het is natuurlijk wel slim jezelf vooraf te informeren wat je zelf wil. “Bezint eer ge begint” .
En met fotografie blijft het: de grootste beperking ben jezelf. Jij bedient de camera uiteindelijk: wanneer en waar je afdrukt..
Verder topwinkel. Eigenlijk een te hoge inruil toegezegd maar daar verder niet over zeuren.. dat is klasse.

Franken 21-12-2020

Vriendelijk en gemotiveerd personeel, perfecte service en betrouwbaar. Uitgebreide collectie beschikbaar in de winkel. Realistische prijzen en ruime betalingsmogelijkheden, inclusief gratis termijnbetaling.

WAD Heiloo 21-12-2020

Een nieuwe camera via internet besteld en in de winkel opgehaald. De werking van de camera is door een medewerker prima uitgelegd. Ik ben er heel blij mee.

Nathalie 21-12-2020

Uitgebreide uitleg, enorme service en wordt echt de tijd voor je genomen. Pas wel op... In deze snoepwinkel verbras je zo een paar maandsalarissen (-;

Corne 21-12-2020

Maanden terug de Sony A7S besteld, deze bleek onleverbaar, daar ben ik netjes over gebeld. Uiteindelijk moest deze dus vervangen worden door een Sony A7S II maar deze is significant duurder, gelukkig is cameraland me in de prijs (op eigen initiatief) tegemoet gekomen. Inmiddels maanden verder bleek deze helaas ook niet meer leverbaar maar gelukkig had ze toch nog een A7S gevonden. Het heeft maanden geduurd maar uiteindelijk heb je ook wat, Cameraland heeft me altijd snel ter woord gestaan telefonisch of per email en ook zelf contact opnemen doen ze wanneer nodig.

Thomas 21-12-2020

Ik heb spontaan een product besteld en was plezierig verrast met de goede service.
Voor mij een reden om meer producten bij Cameraland te bestellen. Zal ik in de toekomst meer doen.

Bert Westendorp 05-11-2020

Het blijft altijd een saai verhaal, maar als je bij een fotozaak in Nederland wat koopt, dan is het altijd prima geregeld en is er iets (gebeurt haast nooit) dan wordt het altijd opgelost. Bij Cameraland is het niet anders, nou ja vrijdag dan weer wel. Was rustig en dat betekende dat verkoper en deskundig fotograaf met passie, Eric alle tijd had om eens bij te praten over de fotografie en Fuji in het bijzonder. Ook wel apart toch.
Ik kom al jaren bij Cameraland en dat bevalt me prima. Redelijk scherpe prijzen en bij mij in de buurt. Het is wel duidelijk denk ik, zeer tevreden en dat al jaren!