Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 10-08-2023

Correcte informatie, goed geprijsde artikelen meteen snelle levering. Tijdens verzending erg goed op de hoogte gehouden over het procesverloop.

John 09-08-2023

Cameraland is DE shop om een nieuwe dan wel gebruikte camera / lens(zen) aan te schaffen. Men heeft kennis van zaken en nemen alle tijd.

C.Bontes 09-08-2023

Ik vind de shop prima, de klant vriendelijkheid geef ik een 10 als het hoger kon deed ik dat ook, het is gewoon top hoe je geholpen wordt, en ik kom hier toch al meerdere jaren, ook familie van mij oordelen zo over cameraland
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

We zijn vereerd over je review. Het doet ons goed dat we u zo goed ten dienst staan, mochten wij u ooit nog ergens mee kunnen helpen doen we dat graag.

Pawel 09-08-2023

Im very happy from my online order in cameraland… because I place my order only a few days before my holiday i took contact with the store both on line and by phone which was answered very quick and my order was sended to me on the same day🙂… keep it up cameraland💪
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Thank you for your 10 star review, we are glad to hear everything arrived so quick and the contact was good. Hope to serve you again in the future.

K. Delvoije 08-08-2023

Een fotozaak waar ze de tijd voor je nemen, kennis van zaken hebben en met je meedenken...

Thor 07-08-2023

Dit is mijn 5de aankoop binnen een jaar en elke keer was ik heel blij met cameraland.De aankopen waren elke keer netjes geseald met hun fabrieks sealing,dat kan je niet zeggen van sommige winkels.
Deze keer heb ik een Sony FX30 gekocht via hun website en het werd de volgende dag geseald bezorgd.
Cameraland heeft veel assortiment ze helpen je als je een vraag hebt.
Het belangrijkste wat ik heel goed vind van een winkel is dat ze mogelijkheid bieden om zoals met in3 of met Klarna in 3 maanden te betalen.
Cameraland heeft ook deze mogelijkheid,het is soms heel fijn om wat te kunnen kopen met 3 maanden afbetaling.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Dank je wel voor je trouwe steun en de positieve feedback! We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld voor je vijfde aankoop binnen een jaar. Het doet ons deugd te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de zorgvuldige verpakking. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

C. K.- Spijkenisse 07-08-2023

Ruime keuze met diverse aanbiedingen, duidelijke website, bestelling plaatsen was eenvoudig en wat van de bestelling voorradig was werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. Minpunt witte verzegeling van de cameradoos was verbroken en de camera was al op Nederland ingesteld. (camera al eens aan iemand gedemonstreerd of van een retourzending ?)
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Bedankt voor uw review en duidelijke onderbouwing.
We demonstreren soms wel eens onze camera's die achter glas staan. Het kan zijn dat deze dan opgestuurd worden. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling, neem dan gerust contact op.

Lujo 07-08-2023

Had een goede en duidelijke chat met R.. Is afspraak 100% nagekomen. Dit t.a.v. de levertijd/levering en conditie van het bestelde.

Roy 06-08-2023

Ik ben zeer goed geholpen door de verkoper, de verkoper hij heeft veel kennis in huis en is altijd zeer vriendelijk en neemt de tijd die nodig is om je te helpen.
Ik kom daardoor altijd graag terug bij Cameraland.

Cees 05-08-2023

Site is overzichtelijk. Selectie- en sorteermogelijkheden, zodat een keuze gemakkelijk te maken is. Meerdere betalingsmogelijkheden. Wat ik 's avonds besteld had, stond de volgende dag klaar voor verzending of om opgehaald te worden. Als er iets niet voorradig is, staat dat op de site aangegeven. Je wordt uitgenodigd om per e-mail of telefonisch contact op te nemen met Cameraland als je vragen hebt over bv de bestelling.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Bedankt voor je review Cees!
We zijn blij om te horen dat je de overzichtelijkheid en selectiemogelijkheden van onze site waardeert, evenals de diverse betaalopties. We doen zeker ons best om je bestelling z.s.m af te ronden. Neem gerust contact op bij vragen, we staan altijd klaar om te helpen.

Jurgen Jansen 05-08-2023

Als startende fotograaf was ik op zoek naar een 2e hands. Het is een Nikon d3200 geworden.
Er werd aangegeven gebruikelijke sporen van gebruik.
Maar ik heb ze niet kunnen vinden. De camera werkt perfect.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Bedankt voor je leuke review Jurgen. Goed om te horen dat je nieuwe camera je goed bevalt. veel foto plezier gewenst!

Tom 05-08-2023

Prima zaken doen met Camera-land.
Snelle communicatie, deugelijke verzendkosten (geen in mijn geval :-) en snelle levering.
Ik zou ze zeker aanraden voor de aanschaf en inruil van optiek, nieuw of occassion.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Bedankt voor je review Tom, Fijn om te horen dat ons aankoop proces je zo goed is bevallen. We hopen je snel weer ten dienst te kunnen zijn.

Wim 04-08-2023

Na een online aankoop ook even naar de (snoep)winkel zelf geweest voor een 2e hands lens en wat andere toebehoren. Erg goed en realistisch advies gekregen en ging de deur uit met een prachtige Olympus Zuiko lens. Blij mee!
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Bedankt voor je leuke review Wim,

We zijn blij om te horen dat de winkel je zo goed is bevallen. Hopelijk tot snel en veel plezier met je lens!

Bert van der Weg 04-08-2023

Zeer vriendelijke verkoopster heeft mij geholpen , uitstekende vakkennis
kortom kom zeker weer terug

Bedankt voor je review Bart,

Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Tot volgende keer!

Peter 04-08-2023

Prima deal met de GoPro Hero 11 mini, ben niet in de winkel geweest vanwege de afstand maar via de website verliep alles netjes en duidelijk. Fijne gratis rugzak erbij gekregen dus uitermate tevreden! De dag erna werd alles netjes geleverd, goed verpakt. Als ik in de buurt ben kom ik zeker de winkel bezoeken! Ga zo door!
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Bedankt voor jemooie review! We zijn blij om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met onze onze webshop. Mocht je nog vragen hebben over je GoPro neem gerust contact op.

Hans Wijsma 02-08-2023

Klantvriendelijk, dicht bij huis, goed assortiment! snelle bezorging en ik ben dan ook zeer tevreden!!

Daisy 02-08-2023

Vriendelijk personeel.
Tweedehands lens gekocht, helaas onbruikbaar vanwege het vele stof in de lens..
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-08-2023

Hi Daisy,

Wat jammer dat je zo ontevreden bent met de lens.
Je mag de lens gewoon retourneren bij ons in de winkel.
Neem a.u.b even contact met ons op zodat we je een passende oplossing kunnnen bieden.

Peter 02-08-2023

Heb voor deze shop gekozen omdat ik daar al kwam voordat het begrip 'webshop' bestond. Al in de 'Foto Kiekie' tijd was de service en vakkennis zeer goed en dat is tot op de dag van vandaag zo gebleven.

Mattijs Kuiper 02-08-2023

Al vele jaren kom ik graag bij de vestiging in Alkmaar. Zo ook deze keer. Van te voren had ik verzocht een canon 5d MK IV en een canon 24-70 f2.8 L II USM vanuit het centrale magazijn maar de winkel te laten versturen. Twee dagen later kreeg ik keurig een telefoontje dat de artikelen in de winkel waren gearriveerd. Enkele dagen later heb ik, na lang wikken en wegen, toch besloten over te gaan op de aanschaf van een EOS R6 MK II wat later dit jaar. In de winkel aangekomen was het geen enkel probleem dat ik af zou zien van aanschaf van de 5D MK IV. Winkelpersoneel begreep de keuze en heeft mij de voordelen van de Eos R6 MKII ook nog eens goed uitgelegd. Uiteindelijk heb ik het gewenste objectief gekocht en tevens nog een mooie inruilprijs gekregen voor een ander objectief. Een fijne ervaring wat er zeker voor gaat zorgen dat de EOS R6 MK II uiteindelijk ook in Alkmaar aangeschaft zal gaan worden!
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-08-2023

Bedankt voor je uitgebreide review Mattijs.

We nemen graag de tijd voor je. een aanschaf van zo'n bedrag is niet niks en dat begrijpen we. Mocht je nog meer vragen hebben over je lens, of eventuele vragen of de aanschaf van een r6 MKII neem gerust contact op.

Hopelijk tot snel en veel plezier met uw aankopen.

John Brown 02-08-2023

Having made purchases previously I had no hesitation choosing CAMERALAND.Nl for my latest purchase. The website is good the prices are competitive and the service is excellent. I recommend CAMERALAND.NL to everyone .I have already chosen my next item!
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-08-2023

Thank you so much for your review John!

We are happy to hear that you are so satisfied with our service. We'd love to see you again!

dopol 01-08-2023

de door mij gewenste lens was in het assortiment en beschikbaar. (allebei niet voor de had liggend)
vervolgens is de lens onmiddellijk verstuurd, zodat ik hem de volgende dag al kon gebruiken
Officiele reactie van Cameraland.nl 01-08-2023

Bedankt voor je positieve review!
Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop!

Jeroen v G 31-07-2023

heldere site met goede uitleg prima assortiment, snelle en correcte levering
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-08-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen Jeroen! Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens!

Bart 31-07-2023

Op zoek naar een nieuwe systeemcamera binnengesprongen bij de zaak in Turnhout. Deskundig en uitgebreid advies gekregen en een Sony A6400 aangekocht. Ondertussen al uitgetest, precies wat ik nodig heb op mijn rugzaktrekkings en fietstochten!

de Graaf 29-07-2023

Cameraland heeft een mooie en overzichtelijke website. Werd keurig via de chat geholpen om een keuze te kunnen maken tussen 2 producten. De keuze voor cameraland was niet moeilijk .Heb hier al meer fotoapparatuur aangeschaft en ingeruild. Alles wordt netjes afgehandeld, en je wordt op de hoogte gehouden over de verdere afhandeling. De levering van de bestelde producten is snel en alles wordt zorgvuldig ingepakt en verzonden.In èèn woord, TOP.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-08-2023

Hartelijk dank voor je mooie review!

Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is en dat wij je zo goed hebben kunnen helpen! Mocht je verdere vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen, we helpen je graag!

Hopelijk tot snel!

Henk-Jan @ Punkmedia.nl 29-07-2023

Fijne directe communicatie, bij de bestelling van de Leica Q3 meteen gebeld toen ie binnen was. En gewoon een goede levering van de camera. En de camera is in perfecte nieuwstaat, natuurlijk. Aanrader.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-08-2023

Bedankt voor je positieve review Henk-Jan!

We zijn hartstikke blij om te horen dat je Leica Q3 naar wens is! Mocht je vragen hebben, weet je ons te vinden ;)

Hopelijk zien we je snel weer in de winkel!