Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 423 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob P. 26-01-2023

Cameraland is wat mij betreft al jaren de winkel voor alle fotoapparatuur.
Of je nu digitaal een aankoop wenst te regelen, of fysiek vanuit de winkel in Alkmaar, in beide situaties mag je rekenen op een deskundig advies.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen over jouw tevredenheid. We helpen onze klanten graag. Hopelijk tot snel!

Netty 24-01-2023

Deze shop heb ik gekozen omdat zij een product dat ik graag wilde 2e hands aanboden. Ik ben uitstekend geholpen en op vragen wordt adequaat geantwoord.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent.

Hopelijk tot ziens!

rob 23-01-2023

28 december contact gezocht met de winkel ivm wat revieuws die ik had gelezen over de canon r7. Wis dat hij niet op voorraad was dus de vraag wanneer komt ie weer .... 1e week januari was het antwoord dus druk op betalen. Af gelopen vrijdag bezorgt op 20 januari. In de conten online op de vraag niks ontvangen hoe kan dat hoor je het standaard antwoord we nemen contact met u op er komen iedere week wel wat exemplaren binnen maar u staat boven aan. Ik zocht 20 januarie nog maar eens contact of hij voor mijn vakantie in augustus ....kreeg ik plotseling een track en trace smiddags rond uur of 1500 mijn vraag was vanuit de ochtend. Merkte ook dat de camera 21 euro duurder was dan hij landelijk werd aangeboden. ....... geen sorry geen berichtje ,geen korting voor nieuwe aankoop. van goed nieuws komt er aan maar wel een opmerking ...we bedoelen wrrkdagen dus zijn nog ruim op tijd ??????????? . als deze revieuw al geplaatst zou worden maak ik zeker en vast geen kans op de 250 euro.....lol
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de review. Wel jammer dat u niet helemaal eerlijk bent qua verhaal. Wil dit toch even rechtzetten. Op het moment van bestellen wist u dat het product niet voorradig was. We hebben gezegd dat deze werd verwacht in januari, maar we hebben u elke keer aangegeven dat we daar geen beloftes over konden doen. We hebben verschillende keren contact met u gehad aangezien u ons meerdere keren per week benaderde via mail, chat, whatsapp, telefoon met elke keer dezelfde vraag, en elke keer hebben wij aangegeven dat we geen indicatie hebben van de levertijd. Terwijl u elke keer met beloftes gooide die wij u niet hebben gemaakt. U was de eerst wachtende voor dit toestel, en de gene die binnen is gekomen is dan ook direct naar u verzonden. Hiervan bent u op de hoogte gesteld via mail en u ontving een track en trace code.

Ik begrijp dat het tegen valt als het wachten langer duurt dan u had verwacht. Maar het is daarin niet eerlijk om ons op deze manier neer te zetten. Gezien u zelf ook in alle communicatie kan terug lezen dat we u nooit iets hebben beloofd of toegezegd, en altijd eerlijk met u gecommuniceerd hebben.

Voor nu wens ik u veel plezier van uw nieuwe Camera, en als we u eens ergens bij kunnen helpen dan horen wij het graag.

Bob Wieland 23-01-2023

Ik was lang aan het twijfelen over de Sony RX 10 M iv.
Na het lezen van vele recensies en kijken naar video’s kwam ik er maar niet uit om mijn HX400 V te vervangen voor de RX 10.
Op een rustige koopzondag heb ik een bezoek gebracht aan Cameraland waar ik al meerdere goede ervaringen mee had.
Verkoopadviseur begreep mijn verhaal direct en gaf mij op een zeer professionele wijze dat laatste zetje in de rug voor de aanschaf van deze fantastische camera.
Ik ben heel blij met de aankoop van de RX 10 M iv, wat een geweldige camera.
Het zeer vakbekwame advies en de service maken dat ik voor de aankoop van mijn volgende apparatuur zeker weer naar cameraland ga.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug!

Mario 23-01-2023

De winkel is makkelijk bereikbaar, voldoende parkeerruimte, ziet er zeer aantrekkelijk uit, er is voldoende (deskundig) personeel aanwezig, ik werd dus snel en voortreffelijk geholpen. In financiële zin ook een prima (inruil)deal gesloten.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de nieuwe apparatuur en hopelijk tot snel!

hans Stoffer 23-01-2023

Deskundig advies. De verkopers nemen alle tijd voor je. Dat moet natuurlijk ook wel als je een dure camera of kijker wilt aanschaffen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review. Wij doen inderdaad ons best om elke klant met de tijd en aandacht te helpen die er nodig is voor die klant. Goed om te horen dat je fijn bent geholpen. Hopelijk tot snel in de winkel of online.

Steffanie 23-01-2023

Fijne winkel - goede service - ik heb een tweedehands camera gekocht via de webwinkel. Reden waarom ik voor Cameraland heb gekozen is voornamelijk vanwege het feit dat de fotos op de website ook echt het daadwerkelijke tweedehands product zijn. Super!
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je tevreden bent met onze service. We proberen zo transparant mogelijk te zijn, dus inderdaad we plaatsen foto's van de tweedehands modellen, zodat je indruk zo goed mogelijk is. Veel plezier met je gekochte apparatuur en hopelijk tot zien!

Frank 22-01-2023

Ik kom er graag. Of het nou druk is of niet, men neemt hier altijd de tijd voor je, luisteren goed naar je wens en geven vakkundig advies. Prima aanbod van nieuw en gebruikte spullen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review. Altijd fijn om te lezen van een vaste klant. Hopelijk tot snel!

Philip 22-01-2023

Makkelijk bestelproces, voldoende betaalmogelijkheden, snelle verzending.
Goed advies in de winkel
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review. Hopelijk tot ziens in de winkel of online!

Vincent Everts 21-01-2023

Een meer dan uitstekend advies gekregen en op basis daarvan produkt gekocht. Was de volgende dag al in huis!!

Bedankt voor de review!

Elly 21-01-2023

Een zeer tevreden klant!!.......waarom??..........Nadat ik mijn fotorugzak had binnengekregen, die ik besteld had, bleek het regenhoesje van de tas niet bij mijn bestelling aanwezig...........Na mijn telefoontje met een zeer vriendelijke en meedenkende medewerker kreeg ik het regenhoesje nagestuurd dezelfde week nog..........Cameraland is voor mij zeker het bedrijf waar ik mijn volgende aankopen voor mijn camera zal bezoeken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Het gebeurt wel eens dat er een foutje wordt gemaakt, maar die lossen we dan graag zo snel en goed mogelijk weer op. Veel plezier van de nieuwe tas en hopelijk tot ziens!

Hanny 20-01-2023

Mooi product, makkelijk besteld, gespreid betalen mogelijk zonder kosten, snel en goedverpakt geleverd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen.

Ed 20-01-2023

Cameraland een top land ;-) voor fotografie liefhebbers met heel veel keuze en voorraden en goed en behulpzaam personeel aanwezig, met andere woorden een prachtige winkel waar je (bijna) alles wat hartje begeert kunt aanschaffen
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat je graag bij ons in de winkel komt. Hopelijk tot snel!

Marjo Buyten 20-01-2023

Diverse apparatuur ingeruild voor een nieuwe lens . Top bod gehad en dus aankoop gedaan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de review en veel plezier van de nieuwe lens!

Hopelijk tot snel!

VIDEODOC4YOU 20-01-2023

Professioneel c.q kundig en persoonlijk advies bij aanschaf van mijn nieuwe CAM recorder. Ik was op zoek naar een alternatief voor een van mijn professionele tape camera’s (inmiddels niet bedrijfszeker en te groot) om mee op reis c.q. vakanties. Uitgangspunt compact en toch beschikking over handmatige functionaliteit voor het maken van reisverslagen .
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review! Hopelijk tot zien in de winkel of online!

Anneloes 20-01-2023

Netjes en snel geleverd en goed geïnformeerd. Goed op de hoogte gehouden van de exacte bezorgtijd. Het product was goed en veilig verpakt. Kortom zeer tevreden over de levering en communicatie van Cameraland.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review! Altijd fijn om te horen dat alles goed is aangekomen. Veel plezier van de nieuwe spullen en hopelijk tot ziens!

Lex 20-01-2023

Fijne persoonlijke benadering en gepast advies over allerhande fotografie zaken.
Deskundig, niet opdringerig en op de site ook snelle reacties.
Ik kom/bestel er graag!
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-01-2023

Bedankt voor uw dikke 10. Wij staan altijd voor u klaar voor gratis advies en een praatje.

DK360 20-01-2023

In de derde week van 2023 een nieuwe camera gekocht bij hun, ik werd gelijk op de hoogte gehouden van hoe of wat en een dag later kreeg ik de camera goed verpakt al thuis. Dus echt super gegaan.
Er was een zeer klein probleempje maar die werd gelijk opgelost door hun en daarom kan ik alleen maar zeggen de 10 is dit bedrijf echt waard.
Wat ook leuk is aan hun ze hebben bijna echt alles wat je zoek.
Ga zo door en ik zal uw klant blijven.
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-01-2023

Wat fijn dat dat uw bestel proces zo soepel is verlopen.
We zijn erg blij met uw waardering, dit geeft ons de motivatie om te blijven doen wat we doen.

marcel van greevenbroek (fotostudio Visions) 19-01-2023

altijd veel op voorraad en de medewerkers weten zeer goed waar ze over praten .
kortom zeer professionele winkel en personeel.
wij komen hier zowel zakelijk als prive erg graag .
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-01-2023

Hey Marcel, bedankt voor je review. erg fijn omdat te horen. we zien je graag snel weer in onze winkel

Stijn 18-01-2023

Mooie tweedehandse Canon Eos D80 gescoord bij Cameraland!
Goede info en snelle levering. Smaakt naar meer :-)
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-01-2023

Fijn om te horen dat alles zo in de smaak valt (;

Heline 18-01-2023

Afgelopen zaterdag ben ik er geweest met me.man in alkmaar was een stukje rijden maar geen moment spijt van gehad ..waren al.bij camera nu geweest in irk en die konden alleen het duurste van duurste aanbieden en geen tussen weg maar eenmaal hier in alkmaar nog.een keer mijn zeggie gedaan en kwam.mwt een toestel wat ik zelf niet had verwacht .maar hem nu al.een paar keer gebruikt te hebben ben kk er heel blij ja suoer fijn geholpen en namen ook.de tijd gewoon super dankjewel
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-01-2023

Bedankt voor deze mooie review.
Wat fijn dat onze service en het nieuwe toestel u zo erg bevallen.
U bent altijd welkom in onze winkel of online

Jos Glaser 17-01-2023

Snelle service en goede kwaliteit van het 2e kans product met een redelijke prijs!
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-01-2023

Bedankt dat je de tijd heb genomen om een review te schrijven, Hopelijk bevalt je aankoop!

Sam Golbach 17-01-2023

Vriendelijk en kundig bedrijf met goede helpdesk, daarnaast ook een erg prettige webshop. Dit is vanaf nu zeker mijn favoriet! Iets meer duidelijkheid mbt nalevering zou het oordeel een 10 maken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

Bedankt voor dit goede oordeel. We zullen uw feedback meenemen in onze volgende meeting!

Leonard 17-01-2023

Ik heb eerder online bestellingen gedaan bij Camera land. Dat beviel erg goed. De telefonische klantenservice is ook goed. Medewerkers weten waar ze het over hebben. Dat is voor mij als beroeps fotograaf belangrijk, maar ik denk dat iedere fotografie liefhebber bij Cameraland de beste service kan verwachten.
Nu ben ik voor het eerst in de winkel geweest, en dat was een verademing. Top assortiment en geweldige medewerkers. Vriendelijk en kundig.
Last but not least, de lichtmeter die ik bestelde was (na erg lang wachten door leveringsproblemen) bij Cameraland als eerste op voorraad. Top.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

Leonard, bedankt voor je dikke 10. we zijn blij dat alles goed is gekomen. We zien je hopelijk snel weer in onze winkel

Theodoro 16-01-2023

Ik heb vroeger al verschillend fotoapparatuur, nieuw en 2e hands, bij Cameraland gekocht en ik ben hier altijd heel tevreden over geweest. Ook w.b.t de service overigens. Mijn laatste aankoop heb ik vorige week gedaan en dit betreft een 2e hands Panasonic DC-G9 camera. Op de website werd vermeldt dat deze camera ontzettend mooi en goed zou zijn. Hij zou minder dan 300 of 500 klicks gemaakt hebben. Nou, dit klopte als een bus want hij ziet er echt uit als nieuw. Het aantal klicks zou dus goed kunnen kloppen. Hoe ik zelf het aantal klicks kan bekijken ben ik nog niet achter. Niet dat ik dit wil controleren hoor maar ik heb nog een andere G9 en vind het gewoon leuk om te zien. Cameraland vertrouw volop. Het is voor mij 1 van de camerazaken die IK tot de top van Nederland vind horen. Qua kennis, service etc etc.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

Dankuwel voor deze uitgebreide mooie review. We zijn blij om te horen dat de camera zo goed bevalt. voor eventuele hulp bij het uitvinden van het aantal kliks neem gerust contact op