Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 424 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jenne 11-04-2021

Na het bestellen via de prettige web winkel , de volgende dag in huis voor een scherpe
prijs .

Sculptor 11-04-2021

Het feit dat je in drie keer renteloos kunt betalen. Dat is een heel fijne methode voor bedragen rond de € 1000,-- Het nadeel is dat de leveringen wat langer duren. Alles is goed verpakt en ongeopend nieuw.

Gerard 11-04-2021

Eigen camera ingeruild voor een andere camera via website. In eerste instantie al prima te
telefonisch afspraken gemaakt om vervolgens in de winkel de camera’s in te wisselen. Ook daar prettig en goed geholpen. Kortom zeker een winkel om en ermee zaken te willen doen!

Frank van Dongen 10-04-2021

Cameraland, DE speciaalzaak op het gebied van video en fotografie, je vind wat je zoekt en dat tegen een uiterst concurrerende prijs. Als het dan ook nog snel en kostenloos thuisbezorgd wordt is het feest compleet 👍👏

Eric 10-04-2021

Ik heb Cameraland pas een paar jaar geleden ontdekt. Mijn eerste aankoop was een camera en mijn laatste aankoop van afgelopen week een verrekijker. Het is een fysieke winkel maar dan met internetprijzen en in de winkel wordt zonder problemen alles uit de kast gehaald om je van dienst te zijn. Gewoon kwaliteit en service voor de laagste prijs. Klinkt haast alsof ik er werk maar het is echt zo :-) Ik kan apparatuur van bekende merken eigenlijk nooit ergens goedkoper vinden dan bij Cameraland. Er zijn wel winkels met veelal dezelfde prijzen van dezelfde merkartikelen maar heel vaak hebben ze toch weer een aantal aanbiedingen op bepaalde items die dan nergens goedkoper zijn.

erwin 10-04-2021

Heel vlug en correct geleverd. super de lens was tiptop in orde was een tweedehands lens canon 135 mm

Brand van der Pol 10-04-2021

Ik ging voor advies om een drietal lenzen. Een 16 - 50 mm, tele- en macrolens voor, een Sony alpha 6000 toestel. Ik wilde de 16 - 50 mm lens vervangen door verhalen die ik heb aangeboord door diverse fotografen in me omgeving.
Voor het doel waarvoor ik hem gebruik was de lens goed genoeg en zou geen significante winst behalen, was het advies van Cameraland. Hierdoor is me een onnodige uitgave bespaard gebleven.
Voor de telelens had men mooi voorstel al klaar staan. Dit was de Sony FE 70 - 300 mm lens. De nieuw prijs was me hele budget. Het alternatief was een tweedehands lens. Ik ben altijd zeer kwaliteit bewust ingesteld persoon. Doe zeer zelden concessies op die gebied. Sta ook sceptisch tegenover tweedehands spullen.
Door de gunstige prijs en kwaliteitsgarantie heb ik de keuzen toch aandurft.
Na het maken van diverse foto's ben ik ervan overtuigd, dat ik niet hoefde te twijfelen aan de kwaliteit van de lens.
Op het bijgeleverde filter zat een beschadiging, de coating was plaatselijk weg. Dit werd zonder problemen vervangen voor een nieuw filter.
Voor de macrolens was helaas geen budget meer over. Maar de voor gestelde lens Sony FE 90 mm f/2.8 was er een om gelijk mee te nemen.

Cameraland heeft goed naar me wensen geluisterd. Zo wil ik in de toekomst naar een full frame body. De lens voorstellen past in me toekomstige plaatje.

Ik heb Cameraland een cijfer 9 geven, omdat ze dit verdienden op basis van hun gegeven adviezen en geleverde service.

mike 10-04-2021

leuke winkel waar je altijd perfect word geholpen en waar ze de tijd nemen om naar je verhaal of vraag te luisteren en waar ze graag met je meedenken

Inge 10-04-2021

Zelfs in deze rare tijden nemen de medewerkers van Cameraland de tijd om je te woord te staan en geven goed en eerlijk advies. Als ik tussen 2 producten twijfel, mail ik ze en ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord. Ook als ik bel nemen de medewerkers prima de tijd om dingen voor me uit te zoeken en/ of uit te leggen. Juist door deze persoonlijke en servicegerichte benadering steekt Cameraland met kop en schouders boven de grote ketens uit. Daarnaast zijn de prijzen zijn heel reëel, Cameraland is zelden duurder dan de grote electronica winkels.

Willem Bakker 08-04-2021

Bestelling en betaling ging vlot. De bestelling is direct na De Paasdagen geleverd. Alleen niet op mijn huisnummer 335 maar op 355. Maar dat is een foutje van Post. Nl want het stond correct op het pakketje. Tevens; hoewel ik een hekel heb aan telefoon-menu’s, hoefde ik bij Cameraland niet lang te wachten en werd ik op een prettige correcte manier (op een gewone vriendelijke manier) geholpen. 👍🤓

BenC 08-04-2021

Via internet informatie opgevraagd en deze snel en netjes ontvangen. Qua inruil niet de hoofdprijs maar wel een redelijk voorstel. Uiteindelijk een objectief uit de 2e hands sectie aangeschaft. Keurig netjes en snel geleverd. Alleen jammer dat de originele verpakking er niet bij zat.
Verder helemaal tevreden met de aankoop.

Joke 07-04-2021

Snelle service, handig om online te chatten als je vragen hebt. Meteen antwoord, fijn.

rens 07-04-2021

Goede communicatie en dichtbij. Groot assortiment. Fijne medewerkers. Gewoon een goede camerawinkel!

Roland 07-04-2021

Er is een zeer vlotte communiekatie tussen de medewerkers van Cameraland.
Ik bestelde een tweedehands Redgedstatief, dit werd vlotjes verzonden.
helaas was er een foutje geslopen in de specifikaties van het statief, de verkorte middenzuil en of de ground level set ontbrak.
Ik heb direkt een medewerker van Cameraland gemaild Natasja, die de situatie volkomen begreep.
Ze raadde mij retournering aan, gezien de ground levelset niet besteld kan worden.
Hartelijk dank aan de medewerktster!
IK kan er alleen maar aan toevoegen dat Cameraland aan te bevelen is!

Abba 07-04-2021

We hadden een Productie waar spoed achter zat en we hadden nog lampen nodig. Overal waren deze lampen uitverkocht maar jullie collega Rob was onze rots in de branding, en heeft ons op korte duur enorm geholpen! Top service!

Gerard Wegman 06-04-2021

Tijdens corona met een vraag over een onbekende (storende) instelling in onze Nikon D750 na een telefonische afspraak vanuit Purmerend naar de winkel in Alkmaar gereden. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen. Het probleem, met enige heldere instructie, was vlot opgelost.
We hadden ook het plan een mooie lichtsterke prime-lens aan te schaffen. Al eerder kochten we hier ook een refurbished Nikon 24-70 f/2,8G. Nu kwam er uit de 'kast 2e hands' opnieuw een prachtige lens tevoorschijn: Nikon 85mm f/1,4G. wat een scherpte! De ('voordelige') aanschafprijs meer dan waard.
Cameraland in Alkmaar is al langere tijd onze 'prime'-fotozaak.

Koert 06-04-2021

Op de afgesproken tijd naar de winkel voor inruil van mijn huidige toestel voor een canon R6 . Vriendelijke en correcte ontvanfst in een ongedwongen sfeer. Prima uitleg en mogelijkheid om met de nieuwe body te experimenteren.
Ik was de oplader bij de oude camera vergeten maar dit was geen probleem. Opsturen of later even langsbrengen.
was geen probleem en stond inruil niet in de weg.
Kortom, vakbekwame voorlichting, geen sprake van dwang of tijdsdruk en een goede inruilprijs dus met plezier de nieuwe camera aangeschaft.

kees 06-04-2021

Wat een heerlijke zaak. Mensen met kennis van zaken, en nergens te beroerd voor. Toppers.

Henk Hoorn 05-04-2021

Fijne winkel met veel kennis in huis waar je altijd en op veel momenten op terug kan vallen. Goed assortiment met concurrerende prijzen.

Arjan Lont 05-04-2021

Deskundigheid van de medewerker en klantgerichtheid/vriendelijkheid hebben de pijn verzacht van het probleem

Jan S 05-04-2021

Produkt is in zeer goede staat geleverd en heel goed ingepakt.
ook was de levering zeer snel.

Stephan 05-04-2021

's morgens voor 7 uur besteld, dezelfde dag al bezorgd. Top. Zal er zeker nog een keer iets bestellen, of zelfs eens langs gaan als we weer gewoon kunnen winkelen.

L. Oud 05-04-2021

Veel keus in verschillende prijsklasse en een vriendelijke en deskundige uitleg. Met goed gevoel de winkel uit.

Jos Ketelaar 04-04-2021

Ik heb een Rode microfoon gekocht en heb daar een prima uitleg bij gekregen.

Rob 04-04-2021

Goed advies bij een wat "vage" omschrijving van mijn wensen c.q. problemen met oude camera.